1. |
2. |
3. |
4. |
5. Namenska hrana gornike – dobra poslovna priložnostMaja Dudanova, 2021 Abstract: Prehrana v gorah je na videz nerešljiv problem. Gornik ne ve dobro, kaj bi od hrane in pijače v nekem določenem trenutku dal v svoj nahrbtnik. Ne ve, kako izbrati zdrava živila, jih uravnotežiti in hkrati prilagoditi naporom na turi, njenemu času trajanja, dnevno spreminjajočim se vremenskim razmeram.
Zanimiv problem, ki smo ga zaznali že zdavnaj in o njem večkrat razmišljali, smo spremenili v naš podjetniški projekt, ker smo videli pravo rešitev.
Začeli smo pri abecedi prehrane, to razširili z novimi spoznanji in obojemu dodali lastno izvirno zamisel v obliki namenskega obroka za gore.
V drugem koraku smo raziskali vsa nejasna pota do tržne niše, v kateri smo z našim namenskim obrokom videli poslovno priložnost.
Da bi presodili realnost njenega obstoja, smo opravili vrsto raziskav in primerjav, obširno anketo na nekaterih vhodih v doline Julijskih in Savinjskih Alp ter pretresli več vidikov, ki se nanašajo na pota izdelave, prevoza, denarnih sredstev, uporabne informacijske tehnologije, strategije obveščanja, oglaševanja, poteka prodaje, nevarnosti, ki pretijo poslu, možnosti širitve posla ter v prihodnosti zimske prodaje namenskih obrokov.
Naši raziskovalni izsledki so pokazali, da bi bila zamisel uresničljiva, čeprav je pri vsakem poslu podobno kot v gorah vedno prisotno nekaj neizogibnega tveganja. Found in: ključnih besedah Keywords: Gore, ljudje, hrana, prehrana, zdravo prehranjevanje, zdravo življenje, čas. Published: 27.08.2021; Views: 701; Downloads: 52
Fulltext (821,02 KB) |
6. "Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrtRoman Jeriha, 2022 Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen marketinški načrt zdrave hitre prehrane, ki predstavlja rešitev za problem nezdravega prehranjevanja.
Uvodni del vsebuje predstavitev problema prehranjevalnih navad slovenske delovne populacije. Neurejen čas prehranjevanja, preveliko zaužite nezdrave in premalo zdrave hrane so redni prehranski problem.
Navedene so metode dela in postavljene hipoteze, ki so uporabljene pri raziskovanju.
Kupci bi si želeli zaužiti zdravo hrano, vendar je to zelo povezano z zavedanjem, poznavanjem, s ceno in tudi s časom, ki ga imajo na razpolago za obed. Izdelki, ki vsebujejo naravne sestavine in so pripravljeni brez škodljivih dodatkov, so v višjem cenovnem razredu. Zelo pogosto se lahko cena razlikuje do 30 % za enako vrsto izdelka.
Marketinški načrt predstavi eno od rešitev, ki omogoča izboljšanje prehranjevalnih navad in, marketinško strategijo, ki se bo uporabila za produkt, ki je tržna priložnost. Found in: ključnih besedah Keywords: marketinški načrt, marketinški splet, zdrava hitra prehrana, prehranjevanje na delovnem mestu, jedi na žlico, razvoj hitre prehrane Published: 18.08.2022; Views: 372; Downloads: 62
Fulltext (2,02 MB) |