1. |
2. Gradbena pogodba, poudarek na posebnih gradbenih uzancahJanez Tomc, 2015 Found in: ključnih besedah Keywords: gradbena pogodba, gradbeništvo, Posebne gradbene uzance, "ključ v roke", podjemna pogodba, primerjava, analiza, Obligacijski zakonik Published: 13.12.2017; Views: 3296; Downloads: 196
Fulltext (1,03 MB) |
3. Koncept človekovih pravic v sodobnih ustavahKarin Baruca, 2015 Found in: ključnih besedah Keywords: človekove pravice, mednarodna zakonodaja, evropska zakonodaja, ustave, primerjava, Evropa, Amerika, Azija, Afrika Published: 14.12.2017; Views: 2606; Downloads: 148
Fulltext (1,30 MB) |
4. Varstvo človekovih pravic na ustavni in mednarodni ravni - ozir na skandinavske države (Danska, Finska, Švedska, Norveška)Tina Andoljšek, 2015 Found in: ključnih besedah Keywords: človekove pravice, varstvo človekovih pravic, 8. člen EKČP, Danska, Finska, Švedska, Norveška, primerjava Published: 14.12.2017; Views: 2512; Downloads: 171
Fulltext (1,50 MB) |
5. |
6. |
7. |
8. Strokovni standardi in izvedenstvo na področju daktiloskopskih preiskavMartin Aljančič, 2011 Found in: ključnih besedah Keywords: daktiloskopija, papilarne linije, prstni odtis, sled, individualne značilnosti, primerjava, strokovno in izvedensko mnenje, sodni izvedenec, pravna ureditev, podaja izvedenskega mnenja, daktiloskopski strokovni standardi, vzroki napačne identifikacije Published: 23.08.2018; Views: 2049; Downloads: 116
Fulltext (4,82 MB) |
9. Pravni in zgodovinski pregled nasilja v družini v SlovenijiDamjan Petrič, 2012 Found in: ključnih besedah Keywords: družina, oblike nasilja, vrste nasilja, ukrepi za zaščito žrtve, sankcioniranje storilca, mednarodna primerjava, zgodovinski pregled in obravnava nasilja v družini, kazniva dejanja nasilja v družini, prekrški nasilja v družini Published: 23.08.2018; Views: 2378; Downloads: 170
Fulltext (2,09 MB) |
10. Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'OccitaneKatja Klemenčič, 2019 Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom.
V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje. Found in: ključnih besedah Keywords: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu Published: 08.05.2019; Views: 2330; Downloads: 151
Fulltext (2,92 MB) |