Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 24
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
Samopomoč kot del popularne kulture
Anja Furman, 2018

Abstract: Magistrska naloga študijskega programa druge stopnje zavzema polja samopomoči in branja priročnikov za samopomoč med Slovenci, ki je v veliki meri še neraziskano področje. V teoretičnem delu naloge raziskujemo družbeno in zgodovinsko ozadje, ki je pripomoglo k razvoju polja samopomoči in priročnikov za samopomoč. Prav tako nas zanima, kaj je pripomoglo k današnjemu uspehu tovrstne literature v svetu (predvsem v Združenih državah Amerike) in kdo so največji kritiki preučevanega žanra. Naš namen je preučiti stanje na tem področju v Sloveniji. V empiričnem delu naloge raziskujemo, ali Slovenci poznamo in beremo priročnike za samopomoč, kdo so tipični bralci, zakaj se posameznik odloči za branje in kakšne so posledice/ugotovitve branja tovrstne literature. Rezultati kažejo, da so Slovenci seznanjeni s priročniki in jih (občasno ali redno) tudi prebirajo. Največji del anketirancev se s priročniki seznani preko medijev, največ anketirank pa žanr namerno išče. V največji meri priročnike izbirajo glede na področje, ki jih zanima, avtorja ali po priporočilih prijateljev in znancev. Bralci priročnike uporabljajo za osebno rast, čeprav po njih pogosteje posežejo ob določenih težavah. Raziskava kaže, da intervjuvanci nimajo posebnih tehnik branja, v večini prebirajo priročnike v celoti, od začetka do konca, pomembne informacije pa si podčrtajo ali izpišejo. Slovenci so prav tako selektivni bralci, saj priročnikov ne sprejemajo v celoti, ampak uporabijo le nasvete, ki se jim zdijo uporabni in v praksi izvedljivi. Skoraj vsi bralci so nasvete iz priročnika v preteklosti že prenesli iz teorije v prakso in bili (po njihovi oceni) pri tem uspešni. Slovenci priročnike ocenjujejo kot vir pozitivnih sprememb v njihovem življenju. Zraven priročnikov uporabljajo tudi druge oblike samopomoči, v največji meri jogo in meditacijo, raziskava pa kaže, da se po pomoč obračajo tudi na strokovno usposobljeno osebje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: samopomoč, priročniki, motivi za branje, tehnike branja, učinki branja, magistrske naloge
Published: 07.06.2021; Views: 980; Downloads: 79
.pdf Fulltext (1,55 MB)

3.
Vodenje in organizacija podjetja za grafično oblikovanje vizitk
Nina Jakomin, Ana Levačič, Patricija Radelj, 2023

Abstract: V pripravi na priročnik smo kontaktirale tri organizacije: Cheelot Creative Visuals, Camera d.o.o. in Agencija Pakt d.o.o. z namenom pridobiti vpogled v ključne prakse in izzive, s katerimi se te organizacije srečujejo v svojem vsakdanjem poslovanju. Cilj našega priročnika je združiti njihovo strokovno znanje in izkušnje z našimi spoznanji v praktičen vodnik za učinkovito vodenje in organizacijo podjetij, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem vizitk.
Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetja, grafično oblikovanje, vodenje, organiziranje, priročniki
Published: 18.12.2023; Views: 266; Downloads: 11
.pdf Fulltext (359,28 KB)

4.
Priročnik za ustanovitev, organizacijo in vodenje foto studia
Nataliia Kirieieva, Tea Pugelj, 2023

Abstract: Besedilo govori o ustanovitvi foto studia, poudarja pomembnost izbire lokacije, ter obravnava različne cilje in namene ustanovitve. Namenjeno je tistim, ki se zanimajo za fotografijo. Pomembno je pravilno načrtovati nakup opreme za foto studio in vključiti stroške vzdrževanja ter morebitne zamenjave v finančni načrt. Pravilno finančno upravljanje in sledenje davčnim obveznostim sta ključna za uspešno vodenje foto studia.Redno spremljanje trendov v fotografiji in izobraževanje sta pomembna za ohranjanje konkurenčnosti. Vzemite si čas za organizacijo in arhiviranje fotografij ter se nenehno izboljšujte za kakovostne storitve. Skrb za materialne potrebe in opremo je ključna za nemoteno delovanje vašega foto studia. Pomembno je vzpostaviti dobre odnose z zanesljivimi dobavitelji fotografskih materialov in opreme, redno vzdrževati zaloge, izogibati se presežkom ali pomanjkanju materialov ter uporabljati programsko opremo za sledenje zalog. Prav tako organizirajte učinkovite shranjevalne prostore, upoštevajte pogoje shranjevanja, varnostne ukrepe in okolijske vidike. Natančno vodenje evidenc o nakupih, cenah in količinah materialov je ključno za spremljanje stroškov in sledenje porabe. Upoštevajte tudi varnostne ukrepe za zaščito materialov in opreme pred tatvinami in poškodbami. Natančno ceno za vsako naročilo določimo po individualnem posvetu s stranko, kjer se določijo želje in potrebe ter opredelijo vse storitve, ki jih stranka pričakuje. Svoje storitve cenimo na podlagi kakovosti, strokovnosti in izkušenj. Verjamemo, da naša cena odraža vrednost, ki jo strankam prinašajo naše storitve. Cenovna politika je zelo pomembna in vpliva na privabljanje strank ter na dobičkonosnost podjetja. Za dolgoročni uspeh vašega foto studia je ključnega pomena, da imate dobro izdelan poslovni načrt in finančno projekcijo. To vključuje finančno upravljanje in računovodstvo, kadrovsko strukturo, ocenjevanje stroškov in prihodkov, dolgoročno finančno načrtovanje.. Za privabljanje strank v foto studio je ključnega pomena razviti celovito marketinško strategijo. Definirajte cilje, ciljno skupino in prepoznajte konkurenčne prednosti. Uporabite različne marketinške kanale, vključno s spletnim trženjem, družbeni mediji.. V tem priročniku najdete tudi pomembnost o avtorskih pravicah, etičnih smernicah in zakonih omejitve pri fotografiranju.
Found in: ključnih besedah
Keywords: foto studia, vodenje, organiziranje, priročniki
Published: 18.12.2023; Views: 216; Downloads: 11
.pdf Fulltext (797,57 KB)

5.
Spletna trgovina z oblačili
Ema Štucin, Gaja Kovač, 2023

Abstract: V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Published: 18.12.2023; Views: 241; Downloads: 14
.pdf Fulltext (2,40 MB)