Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Mlekarna Celeia in širitev prodaje na bolgarski trg (Analiza tržišča in vstop pojetja Mlekarna Celeia na bolgarski trg)
Ivan Serec, 2017

Abstract: Magistrska naloga obravnava tematiko, povezano s podjetjem Mlekarna Celeia in možnostmi oziroma priložnostmi za vstop podjetja na novi vzhodni trg. Mlekarna Celeia je uspešna slovenska mlekarna in eden izmed vodilnih ponudnikov mlečnih izdelkov na slovenskem trgu. Trenutno večji izziv za management je odločitev o vstopu podjetja na novi bolgarski trg. Začetki dejavnosti podjetja segajo v medvojna leta prejšnjega stoletja, ko so v manjših proizvodnih obratih začeli polniti mleko. Mlekarna Celeia, podjetje, kot ga poznamo danes, pa je sodobna mlekarna z okolju prijazno tehnologijo in s proizvodnim programom, ki sledi svetovnim usmeritvam na trgu. Lastne proizvode trži pod blagovno znamko Zelene doline, ki ponuja bogat asortiment izdelkov. Odlikuje jih kakovost in narejeni so izključno iz svežega slovenskega mleka, mleka brez gensko spremenjenih organizmov. Izdelki Mlekarne Celeia povezujejo naravo in tradicijo. To so temelji, na katerih podjetje gradi svojo strategijo in razvija strategijo prodaje na posameznih trgih. Mlekarna Celeia je (poleg slovenskega trga) trenutno prisotna še na vseh trgih nekdanje Jugoslavije. Mlekarna sledi cilju biti najuspešnejša slovenska mlekarna, ostati med vodilnimi ponudniki v Sloveniji in postati pomemben ponudnik na trgih jugovzhodne Evrope. Bolgarski trg ponuja tako možnost kot priložnost. Posamezna podjetja se za vstop na tuji trg odločajo zaradi različnih vzrokov in dejavnikov. Odločitev podjetja za vstop na posamezen trg pa je odvisna predvsem od značilnosti tega trga. Podjetje Mlekarna Celeia ocenjuje trenutno dejansko stanje in predvideva podobnost novega bolgarskega trga s trgi, na katerih že izvaja dejavnost prodaje. Naloga poskuša obrazložiti pomembnost teme za samo podjetje in okolje podjetja. Z analitičnim pristopom odgovarja na nekatera vprašanja, ki vzbujajo največ negotovosti pri sprejemanju odločitev ob vstopu na novi trg.
Found in: ključnih besedah
Keywords: predstavitev podjetja, strategija podjetja, strategija prodaje, vstop na tuji trg, zunanji in notranji dejavniki, distribucija, potrošniki, produkti, cene.
Published: 07.03.2018; Views: 3482; Downloads: 183
.pdf Fulltext (2,68 MB)

2.
Elektronsko trgovanje s finančnimi produkti kot poslovna priložnost
Uroš Obrul, 2019

Abstract: V pričujočem diplomskem delu je predstavljeno elektronsko trgovanje s finančnimi produkti v smislu poslovne priložnosti. Finančni produkti ali instrumenti so pogodbe, o katerih tečejo pogajanja na kapitalskih trgih (Fimarkets, 2018). Samo nekaj desetletij nazaj je bilo trgovanje s finančnimi produkti dostopno le bankam in velikim skladom, razvoj informacijske tehnologije in svetovnega spleta pa je tudi laikom omogočil, da lahko s pomočjo posebnih trgovalnih platform trgujemo s finančnimi produkti. Trgujemo pri spletnih borznih hišah, v realnem času. Med najbolj razširjene finančne produkte, s katerimi lahko trgujemo na spletu, spadajo: valute (evro, dolar, frank, funt idr.), drage kovine (zlato, srebro idr.), delnice, obveznice, blago (koruza, nafta, bombaž idr.), indeksi (US 2000, UK100, DE30 idr.), kriptovalute (Bitcoin, Ethereum, Ripple idr.) itd. Največji in najbolj likviden trg na svetu je valutni trg (the foreign exchange market, forex ali FX). Tu je dnevni obseg trgovanja več kot 5 trilijonov USD (Oanda, 2018) ali več kot 4.000 milijard EUR. Z ostalimi finančnimi produkti trgujemo v obliki pogodb za razliko (Contracts for Difference ali CFD). Za namen izdelave diplomskega dela je bil odprt lasten trgovalni račun in nanj nakazan denar. Lastnoročno se je trgovalo z valutnimi pari, dragimi kovinami in kriptovalutami. Tako je teorija z obravnavanega področja dejansko nadgrajena s praktičnim primerom trgovanja v živo. Raziskovalno vprašanje je usmerjeno k ugotavljanju in analizi izida trgovanja. Ugotovljeni rezultati raziskave so bili spodbudni, zato so v nadaljevanju služili kot osnova za načrtovanje zagona lastnega podjetja. Začetna predpostavka, da je trgovanje s finančnimi produkti dobra poslovna priložnost, ki bo prinašala pozitivne finančne rezultate, se je na koncu diplomskega dela potrdila še z dodatnim testom.
Found in: ključnih besedah
Keywords: finančni produkti, trgovanje, trgovalni račun, znanje in izkušnje, poslovna priložnost
Published: 23.02.2019; Views: 2288; Downloads: 154
.pdf Fulltext (16,72 MB)

3.
Analiza turistične ponudbe "Hoteli Bohinj", vezane na podeželje
Andrej Begović, 2010

Found in: ključnih besedah
Keywords: turizem, podeželje, turistični produkti, hotel Bohinj
Published: 18.03.2020; Views: 1881; Downloads: 84
.pdf Fulltext (5,06 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
Vpliv in spoznavanje kulturnih dimenzij v izbiri turističnega produkta na izkušnji slovenskih in italijanskih potrošnikov
Boštjan Žabar, 2021

Abstract: Kultura je zagotovo tisti del naših življenjskih navad, ki nas najbolj določa v naših simbolih, navadah, vedenjskih vzorcih, normah in vrednotah. Kultura je tista, ki nam omogoča delovanje v družbeni skupini in / ali sodelovanje z drugimi, od nas drugačnih kultur. Poznavanje kulturnih posebnosti posameznika ali družbe postaja tako vse bolj aktualno iz vidika strateških tržnih usmeritev podjetij, saj se spoznava, da ima prav kultura zelo velik vpliv na vedenje potrošnika. V raziskavi smo se usmerili v spoznavanje preferenc izbire turističnega produkta v luči različnih kulturnih značilnosti slovenskega in italijanskega naroda. Uporabljena je bila kvantitativna metodologija za preučitev dejanskih ustvarjenih nočitev turistov v različnih vrstah nastanitev, analiza preferenc in sodb s pomočjo analize rezultatov anket, ki so zadevale širšo nacionalno populacijo. Z rezultati teh izhodišč je bila izvedena kvalitativna raziskava z uporabo analize recenzij gostinskih in nastanitvenih obratov. Rezultati so nam tako dali sliko v razlikah in podobnostih populacij, katero smo nato potrdili v izhodiščih mednarodnih raziskav o kulturi, zlasti v hofstedejevih kulturnih dimenzijah. Kultura, ki determinira določene preference in ocene turističnega obrata. Kot drugo pomembno spoznanje raziskave pa smo lahko potrdili svojo metodologijo preučevanja tega fenomena kot uporabno pri odkrivanju kulturnih dimenzij v posamezni kulturi. Naloga ni sestavljena z namenom, da bi produkte, tudi turistične, prilagajali želji ali potrebam nam različne kulture. Bistvo je, da se zavedamo razlik in v tej luči znamo delovati in sodelovati. Naš proizvod pa mora ostati drugačen in poseben, vedno pa spoštljiv tudi do druge kulture. Tudi v poslu se raje odločamo, da sodelujemo z gostoljubno in sebi poznano kulturo. In prav v tem segmentu lahko dobra turistična izkušnja pomeni tudi dobro percepcijo potencialnega poslovnega partnerja. Le tako bomo lahko konkurenčni v vedno bolj globalizirani kulturi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: medkulturni menedžment, kultura, turistični produkti, turizem, Slovenija, Italija, magistrske naloge
Published: 17.05.2022; Views: 744; Downloads: 85
.pdf Fulltext (5,09 MB)

9.
Vpliv digitalnega/tradicionalnega marketinga v glasbeni industriji
Vanja Savić, 2022

Abstract: Glasba je iz dneva v dan izpostavljena različnim spremembam. Od trenutka, ko je tehnologija naredila prvi korak v glasbeni industriji, se je glasba začela razvijati skupaj z njo. Digitalizacija je prispevala k razvoju različnih žanrov, nato pa je kombinacija tradicionalnega s sodobnim omogočila posodobitev starih hitov, pa tudi samih glasbenikov, povečanje njihove prepoznavnosti in ozaveščanje o njihovem obstoju. Oglaševanje in način, kako glasbenik svoje delo predstavi občinstvu, sta zagotovo najbolj pripomogla k temu. Naša raziskava se osredotoča na oglaševanje glasbe prek digitalnih kanalov oz. tradicionalnih načinov oglaševanja, cilj pa ni bil raziskati glasbo kot segmenta trženja, temveč kot produkt, ki ga glasbena industrija lansira poslušalcem. Tri hipoteze in glavno raziskovalno vprašanje nam bodo razkrili, kako mediji vplivajo na glasbeno industrijo in poslušalce. Orodje, s katerim smo dobili odgovore na hipoteze, je anketna metodologija (vprašalnik), ki je potekala v realnem času. Anketiranci so ljubitelji/poslušalci glasbe, ki so odgovarjali na vprašanja o avtorski zaščiti glasbenih izdelkov, načinu poslušanja glasbe, kakor tudi o ceni, ki jo danes plačujejo za poslušanje glasbe. Odgovori anketirancev so razvrščeni v grafe, ki dajejo vizualno predstavo odgovorov. Poleg metode ankete smo odgovore iskali tudi med literaturo, ki je na voljo na spletu. Razvoj tehnologije je vsekakor prispeval ne le h glasbeni, temveč tudi k drugim panogam ter olajšal mreženje in širjenje informacij. Poslušanje glasbe v avtu, na sprehodu, v telovadnici, na avtobusu ali vlaku nam je vsem olajšalo in dopolnilo izkušnjo. Po drugi strani pa je tradicionalno trženje še vedno najbolj verodostojen vir dogodkov v svetu glasbe ter v svetu zvezd in blišča. Tako se tudi zavedamo, da je bolj verodostojno zaupati recenzijam kot npr. Wikipediji, kar pa ne spremeni dejstva, da dandanes velika večina raje posluša glasbo prek digitalnih platform, kot pa s pomočjo klasičnih glasbenih naprav.
Found in: ključnih besedah
Keywords: glasba, oglaševanje, digitalni marketing, tradicionalni marketing, promocija glasbe, glasbeni produkti, magistrske naloge
Published: 06.01.2023; Views: 682; Downloads: 49
.pdf Fulltext (2,13 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top