1. Razvoj spletne in terminalske aplikacije za pomoč pri razvoju aplikacij : diplomska nalogaRok Zabukovec, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen razvoj spletne in terminalske aplikacije, ki je namenjena razvijalcem programske opreme, upraviteljem baz in skrbnikom strežnikov. Podrobno so opisane značilnosti, predstavljene so prednosti in slabosti spletnih aplikacij ter primerjava s terminalskimi aplikacijami. Opredeljeni so uporabljeni arhitekturni vzorci, uporabniške zahteve, uporabljene tehnologije, knjižnice, prenos v produkcijsko okolje in proces izdelave spletne ter v zaključnem delu še terminalske aplikacije, ki dostopa do spletne aplikacije in ponuja iskanje ter prikaz shranjenih ukazov. Keywords: programiranje, spletni razvoj, PHP, Laravel, C#, ukazna vrstica, iskalnik vsebine Published in ReVIS: 29.08.2024; Views: 127; Downloads: 3 Full text (3,11 MB) |
2. Razvoj proceduralne generacije v okolju Unity : magistrska nalogaAljaž Blatnik, 2023, master's thesis Abstract: V magistrski nalogi opišemo in razvijemo proceduralno generacijo v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge raziščemo zgodovino razvoja proceduralne generacije ter nato primerjamo tri aktualne igre, ki uporabljajo proceduralno generacijo, vendar pa se med seboj razlikujejo po obsežnosti uporabe proceduralne generacije. Nato vse izmed aktualnih iger primerjamo med seboj ter tudi s približki, ki ne vsebujejo proceduralne generacije. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja za lasten razvoj proceduralne generacije. Na koncu predstavimo še dva sistema proceduralne generacije, ki jih razvijemo sami. Prvi pristop uporablja algoritem naključne hoje, medtem ko drugi pristop za osnovo uporablja Perlinov šum. Opišemo tako delovanje posamezne proceduralne generacije kot tudi programsko kodo ter nato predstavimo še lastne ugotovitve. Keywords: proceduralna generacija, Unity, naključna hoja, Perlinov šum, programiranje Published in ReVIS: 20.09.2023; Views: 865; Downloads: 29 Full text (5,05 MB) |
3. Spletna aplikacija za ustvarjanje bloga : diplomska nalogaBlaž Pirc, 2022, undergraduate thesis Abstract: Obstaja zelo veliko družabnih omrežij, ki nudijo neko povezavo med uporabniki. Vsak uporabnik lahko vidi vsebino drugega, če mu ta dovoli, vendar je ta izkušnja lahko moteča, saj veliko obstoječih rešitev uporablja promovirane vsebine, za katere bi lahko rekli, da jih uporabniki najraje ne bi videli. Zato smo se odločili, da izdelamo družabno spletno aplikacijo za ustvarjanje blogov, ki ne vsebuje promoviranih vsebin in je preprosta in nedvoumna za uporabo.
V diplomski nalogi na začetku analiziramo že obstoječe rešitve in jih primerjamo med seboj, opišemo prednosti in slabosti le-teh. Potem opišemo tehnologije, ki smo jih uporabili pri razvoju svoje spletne aplikacije, nato preidemo v sam razvoj celotne rešitve. V razvoju je opisano, kako smo aplikacijo razvili in oblikovali njen videz. Na zadnje še opišemo vse funkcije in elemente, ki jih naša aplikacija vsebuje in predstavimo tudi celoten potek delovanja. Keywords: družabno socialno omrežje, razvoj spletne aplikacije, programiranje, HTML, JavaScript Published in ReVIS: 25.10.2022; Views: 1022; Downloads: 82 Full text (2,69 MB) |
4. Poslovni načrt podjetja OnselectLuka Okorn, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo raziskali okno priložnosti, ki je prodaja storitev vpeljave in razvoja digitalnih orodij v slovenska podjetja. Podjetje Onselect, d. o. o., se bo primarno ukvarjalo z implementacijo rešitev Zoho: CRM, Projects, Campaigns, Invetory, Books, People in Creator.
Potrdili smo hipotezo, da večina slovenskih podjetij za implementacijo IT-rešitev sodeluje z domačimi ponudniki, ki implementirajo svoje ali tuje rešitve. Drugo hipotezo smo ovrgli, saj je večina slovenskih podjetij odgovorila, da so zadovoljni s svojimi digitalnimi rešitvami.
Glede na raziskano bo podjetje Onselect uspešno poslovalo na slovenskem trgu in ne bo imelo težav z likvidnostjo ali solventnostjo. Keywords: Zoho, CRM, ERP, implementacija, programiranje, trening, IT-rešitve Published in ReVIS: 13.09.2022; Views: 809; Downloads: 61 Full text (2,44 MB) |
5. Scratch za učenje programiranja : diplomska nalogaAndreja Kernc, 2022, undergraduate thesis Abstract: Scratch je orodje za blokovno programiranje, ki omogoča izdelavo interaktivnih zgodb, iger in animacij. Namenjen je otrokom med 8. in 16. letom, ponuja tudi poenostavljeno verzijo ScratchJr za mlajše otroke. Orodje spodbuja razvoj različnih vidikov razmišljanja, sposobnosti ugotavljanja različnih pristopov k reševanju problemov ter sposobnosti timskega dela, kar je uporabno širše, ne le na področju programiranja.
V nalogi predstavljam Scratch s teoretičnega in praktičnega vidika – vsebinske možnosti, primernost za učenje programiranja za otroke, možnost uporabe tako v šoli kot tudi doma ter dostopnost spletne pomoči za uporabo orodja. V nalogi prav tako ugotavljam, da avtorji načine učenja, kot jih ponuja Scratch, prepoznavajo kot pomembne v današnjem času, ko imamo na voljo ogromno informacij in problemov, za katere moramo najti čim boljše rešitve; pri slednjem nam pride prav ravno kritično razmišljanje in sposobnost razmišljanja izven okvirjev. Keywords: Scratch, programiranje, izobraževanje, učenje, kreativno razmišljanje, računsko razmišljanje Published in ReVIS: 09.05.2022; Views: 1417; Downloads: 154 Full text (1,70 MB) |
6. Razvoj igre v okolju Unity : Diplomska nalogaAljaž Blatnik, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi opišemo in razvijemo igro na temo piratstva v razvojnem okolju Unity. V prvem delu naloge najprej primerjamo in raziščemo konkurenčne produkte oziroma igre ter izpostavimo tiste elemente, ki najbolj pripomorejo k uspešnosti igre. Zatem primerjamo različna orodja za razvoj iger ter utemeljimo našo izbiro razvojnega okolja Unity. V zadnjem delu teoretičnega dela opišemo uporabljena orodja in tehnologije za uspešen razvoj samostojne igre. Na koncu predstavimo proces načrtovanja lastne igre, ki jo potem tudi razvijemo na podlagi izpostavljenih funkcionalnosti konkurenčnih iger. V proces vključimo vse korake, potrebne za uspešen razvoj igre, od začetnega načrtovanja do modeliranja in nato programiranja raznih funkcionalnosti v izbranem razvojnem okolju. Keywords: razvoj igre, Unity, Blender, modeliranje, programiranje Published in ReVIS: 15.06.2021; Views: 2724; Downloads: 186 Full text (4,41 MB) |
7. Razvoj mobilne aplikacije za vodenje evidence naročil : Diplomska nalogaBlaž Golob, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi raziščemo in opišemo razvoj mobilne aplikacije za operacijski sistem Android, ki bo ponudnikom lokalne pridelane hrane omogočala lažje vodenje evidence strank ter produktov. V teoretičnem delu bomo najprej opisali problem, s katerim se soočajo ponudniki. Predstavili bomo obstoječe rešitve, s katerimi že lahko rešimo problem. V zadnjem delu teoretičnega dela bomo opisali tehnologije, ki jih bomo uporabili pri razvoju. V empiričnem delu se bomo posvetili opisu načrtovanja aplikacije in razvoja. Na koncu bomo delovanje rešitve še predstavili. Keywords: Android, Kotlin, mobilna aplikacija, upravljanje naročil, programiranje Published in ReVIS: 29.01.2021; Views: 2703; Downloads: 195 Full text (2,07 MB) |
8. Poslovni načrt za širitev in rast podjetja Hubris, d. o. o.Matej Karel Pleiweiss, 2020, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu predstavljamo in analiziramo podjetje Hubris, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno leta 2008 z namenom razvijanja in trženja spletnih trgovin. Podjetje je v zadnjih letih dodalo še dejavnost razvijanja in postavljanja spletnih strani, nato pa še dejavnost svetovanja pri nabavi računalniške in programske opreme. V preteklosti se je podjetje osredotočalo na tuje trge, sedaj pa si želi povečati prodajo še na slovenskem trgu. V diplomskem delu obravnavamo poslovni načrt, v katerem so proučene možnosti za rast podjetja v primeru širitve na slovenski trg. Cilj podjetja je razširiti ponudbo storitev in izdelkov na domači trg.
Ustanovitelj in vodja podjetja je avtor tega diplomskega dela, podjetje pa je vse od svojega nastanka počasi raslo. Hubris, d. o. o., se primarno ukvarja z računalniškim programiranjem spletnih trgovin in spletnih strani ter računalniškim svetovanjem. Podjetje Hubris, d. o. o., je primarno namenjeno za poslovanje na slovenskem trgu, tuje trge pa prevzemajo podjetja, povezana z njim. Zaposlena večino časa posvetita delu s povezanimi podjetji, v katerih imata deleže ali pa z njimi sodelujeta kot zunanja sodelavca. Delo v podjetju Hubris, d. o. o., je do sedaj za oba zaposlena predstavljalo manjši delež njunih zadolžitev. Podjetje je z letom 2019 želelo resneje nastopiti tudi na slovenskem trgu in diplomsko delo se osredotoča na predstavitev in analizo podjetja ter možnosti in smernice za vstop in širitev na slovenskem trgu. Podjetje želi predstaviti svojo dejavnost na domačem trgu in želi, da bi se v naslednjih letih promet na domačem trgu konkretno povišal. Podjetje se načrtuje osredotočiti na podjetja, ki še nimajo spletne strani, predvsem na manjša podjetja, kot so vulkanizerji in avtopralnice. V ta namen je začelo sodelovati s podjetjem 42 Digital Business Solutions GMBH, ki bo začelo poslovati na nemškem trgu, podjetje Hubris, d. o. o., pa bo prevzelo slovenski del posla. Analiziramo panogo podjetja oziroma dejavnost, omenimo prednosti podjetja in potencialne slabosti ter opravimo različne analize poslovanja podjetja. Povzamemo izsledke tako domače kot tudi tuje strokovne literature in na tej osnovi analiziramo možnosti za rast in širitev podjetja v Sloveniji. Analiziramo dosedanje poslovanje podjetja, naredimo vse izračune finančnih projekcij ter predvidimo poslovanje podjetja za naslednja štiri leta. Predvidimo vse potrebne naložbe in stroške, ki jih bo prinesla rast, ter začrtamo smernice, po katerih bi podjetje uspešno izpeljalo načrtovano rast. Keywords: programiranje, računalniško svetovanje, avtopralnice, poslovni načrt, rast podjetja, analiza Published in ReVIS: 17.12.2020; Views: 1544; Downloads: 106 Full text (2,09 MB) |
9. Data semantics in business reporting for end-user programming analytics : masterʼs thesisRok Piletič, 2018, master's thesis Abstract: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge. Keywords: ESEF, ESMA, EEAP, XBRL, iXBRL, Excel, end-user programiranje, ESEF, ESMA, EEAP, XBRL, iXBRL, Excel, End-User Programming Published in ReVIS: 15.01.2019; Views: 3090; Downloads: 0 |
10. Izdelava merilnega protokola s Keysight pro 9.32 vizualnim programskim orodjem : diplomska nalogaAleksander Mihelič, 2018, undergraduate thesis Abstract: V zadnjih nekaj deset letih so se razvila različna orodja, katera v osnovi za svoje delovanje
uporabljajo algoritme. Kljub temu, da se tega ne zavedamo, nam algoritmi in posledično
programiranje, krojijo tok življenja. Eno izmed takšnih programiranj je tudi vizualno grafično
programiranje, ki ga imam namen opisati v svoji diplomski nalogi. Cilj moje diplomske naloge je
v celoto povezati ustrezen program in LCR merilnik, katera bosta delovala usklajeno ter izvajala
avtomatske meritve ter jih na koncu še ustrezno shranila. Program je v podjetju Iskra d.d. namenjen
meritvam kondenzatorskega programa iz proizvodnih linij. Na koncu bom še primerjalno opisal,
zakaj je nova programska različica boljša od obstoječe zastrele verzije ter odgovoril na zastavljena
raziskovalna vprašanja. Keywords: AQL, kondenzator, vizualno grafično programiranje, kakovost, LCR merilnik, IEC Published in ReVIS: 30.11.2018; Views: 2760; Downloads: 148 Full text (4,20 MB) |