Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 43
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Analiza izgradnje stanovanj za trg z uporabo procesov projektnega managementa z vidika investitorja : magistrsko delo
Barbara Bratkovič, 2023, master's thesis

Abstract: Pri izgradnji stanovanj za trg je ključno razumevanje potreb in zahtev potencialnih kupcev, da se zagotovijo primerna zasnova in kakovost stanovanj ter ustrezen način trženja. Pri tovrstnem projektu ne gre le za gradbeni poseg in trženje, temveč se prepletata in nadzirata tudi organizacija potrebnih virov (človeških, materialnih in finančnih) ter poznavanje postopkov in zakonodaje. Za uspešno vodenje projekta je obvezno, da investitor pozna celotno zakonodajno področje, kamor spadajo gradbena in stanovanjska zakonodaja in zakonodaja na področju trženja nepremičnin. Prav tako je v primeru, kadar je investitor odgovoren tudi za trženje novozgrajenih stanovanj, nujno zaposliti osebo, ki ima opravljeno potrebno licenco za trženje nepremičnin. Uporaba procesov projektnega managementa je pri izgradnji objektov ključna, ker omogoča učinkovito načrtovanje, izvajanje in nadzor celotnega gradbenega projekta, kar zagotavlja uspešno dokončanje, s tem pa zadovoljstvo strank in investitorja. Rezultati analize kažejo, da je uporaba procesov projektnega managementa ključnega pomena za doseganje uspešnosti investitorjev v gradbenih projektih izgradnje stanovanj za trg. Sistematično vodenje projektov omogoča zmanjšanje tveganj, optimizacijo virov in boljšo preglednost nad napredkom projekta. Poleg tega se kakovost gradnje dviguje, kar posledično vodi k povečanju zadovoljstva strank. Ugotovitve prav tako poudarjajo, da so sodelovanje vseh deležnikov, natančna komunikacija in stalna prilagoditev na spremenljive razmere ključni za uspešno implementacijo procesov projektnega managementa. Investitorji, ki vlagajo v izobraževanje svojih ekip in uporabljajo sodobne prakse projektnega managementa, dosežejo boljše rezultate in povečajo svojo konkurenčnost na trgu. Učinkovita uporaba procesov projektnega managementa izboljšuje uspešnost investitorjev pri gradbenih projektih izgradnje stanovanj za trg. To omogoča boljše obvladovanje projektov, povečuje zadovoljstvo strank in ustvarja trajno vrednost za vse vpletene deležnike.
Keywords: gradbeni projekt, investitor, izgradnja, stanovanje, načrtovanje, nadzor, trženje
Published in ReVIS: 22.03.2024; Views: 308; Downloads: 13
.pdf Full text (1,35 MB)

2.
Uporaba procesa projektnega managementa pri razvoju zdravstvene infrastrukture : primer nabave medicinske opreme
Irena Kodrič, 2023, master's thesis

Abstract: Težave z zdravstveno infrastrukturo so v Sloveniji v primarnem zdravstvu že več let. Stavbe so zastarele, oprema izrabljena. Uničenih je 85 % infrastrukture, zato je treba planirati dolgoročno. Iztrošenost opreme je rezultat premajhnega vlaganja v infrastrukturo v zadnjih desetletjih. V magistrskem delu bomo s študijo primera – nabava medicinske opreme v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana – preučili dosedanji način izvajanja javnih naročil medicinske opreme v Sloveniji v okviru bolnišnic in pokazali, da se lahko na področju nabav medicinske opreme, ki se financirajo iz javnih sredstev Republike Slovenije, izboljšata uspešnost in zakonitost nabav medicinske opreme, v kolikor uporabljamo procese projektnega managementa. Javna naročila veljajo za zelo pomemben del slovenskega trga, saj predstavljajo velik del financ v državnem proračunu Republike Slovenije. Prikazali bomo projektni management in njegovo praktično uporabo, kaj je projekt, njegov namen in cilj, kateri so najbolj značilni udeleženci projekta, neuspehi in vzroki, predstavili bomo uporabo 47 logičnih procesov vodenja projekta. Pisali bomo tudi splošno o zdravstveni infrastrukturi, razvoju, javnih naročilih v zdravstvenem sektorju, skupnih javnih naročilih v zdravstvu, javnih naročilih z vidika ponudnika in naročnika, opredelili bomo pojem javna naročila, zakonodajo o javnem naročanju, postopke javnih naročil, ugotoviti bomo poskušali, ali sistem javnih naročil v zdravstvu zasleduje cilje javnih naročil v celoti.
Keywords: zdravstvena infrastruktura, medicinska oprema, nabave, dobavitelj, projekt, zdravstvo, javno naročanje
Published in ReVIS: 29.12.2023; Views: 525; Downloads: 17
.pdf Full text (1,94 MB)

3.
Projektna dokumentacija pri projektu uvajanja dokumentnega sistema : magistrska naloga
Tomaž Železnik, 2023, master's thesis

Abstract: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Keywords: projekt, faze projekta, projektno vodenje, projektna dokumentacija, predloge za pripravo projektne dokumentacije
Published in ReVIS: 18.07.2023; Views: 652; Downloads: 0

4.
Projektna organizacija in projektno delo
Elvedina Golubović, 2023, not set

Abstract: Če opazujemo z vidika zasebnega življenja človeka, začutimo prisotnost organizacije. Človek uporablja organizacijo za lažje oblikovanje svojih življenjskih obveznosti in poslovnih obveznosti, da na preprost način doseže svoje cilje in doseže različne rezultate. Pojem organizacije je zelo razširjen pojem, tako v zasebnem življenju ljudi kot tudi v poslu. Že sama beseda organizacija pove, da gre za nekaj organiziranega, urejenega z zastavljenim ciljem. Naloga vsake organizacije je ustvarjanje komunikacije, združevanje moči ter skupnih želja in ciljev. Ob razlagi splošnega koncepta organizacije v poslovnem svetu pridemo do različnih organizacij, naša naloga pa je, da se dotaknemo in pišemo o temi projektne organizacije. V začetnem delu pisanja diplomske naloge smo opisali pojem in vrste projektov, projektno delo in tim pri delu, način vodenja projekta, vlogo vodje pri samem projektu, koncept organizacije ter na podlagi vseh omenjenih konceptov koncept projektne organizacije. V empiričnem delu dela smo na podlagi kvalitativne raziskovalne metode, to je intervjuja, raziskovali primer projekta v podjetju Akrobat d.o.o ter sestavo njihove organizacije, cilje, rezultate in način izvajanja poslovanja v podjetju. Na podlagi opravljene raziskave smo ugotovili, da je dobra organizacija projekta najpomembnejši dejavnik v podjetju. To pomeni, da mora imeti organizacija, ki se sestavi za izvedbo projekta, dobro razporejeno ekipo, komunikativno ekipo in ekipo, ki ima skupne cilje. V taki organizaciji ne sodelujejo vsi zaposleni v podjetju, ampak se oblikujejo projektne skupine, kjer ima vsak svojega vodjo in dela po njegovih zahtevah.
Keywords: projekt, projektno vodenje, projektno delo, organizacija, ekipa.
Published in ReVIS: 01.07.2023; Views: 426; Downloads: 32
.pdf Full text (1,24 MB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.27 sec.
Back to top