Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj prototipa mobilne aplikacije za komunikacijo v lovskih družinah skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Leja Rukše, 2025, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na komunikacijo, ki je pri delovanju društva ključnega pomena. Raziskali smo, kako poteka komunikacija v lovskih družinah, kakšne so težave v medsebojni komunikaciji med člani posameznih lovskih družin in kakšne so potrebe in pričakovanja na tem področju. V ospredje smo postavili uporabnika in na osnovi informacij, pridobljenih v kvantitativni in kvalitativni raziskavi, sledili korakom Donalda Normana za ustvarjanje dobre uporabniške izkušnje. Ustvarili smo prototip, ki predstavlja uporabniško izkušnjo za komuniciranje med člani v društvu. Prototip smo med uporabniki tudi testirali in pridobili potrebne povratne informacije za nadaljnji razvoj spletne aplikacije.
Keywords: uporabniška izkušnja, prototip, komunikacija, lovske družine, Donald Norman
Published in ReVIS: 06.06.2025; Views: 212; Downloads: 4
.pdf Full text (3,48 MB)

2.
Oblikovanje uporabniške izkušnje za razvoj prototipa mobilne aplikacije za otroke s posebnimi potrebami : magistrska naloga
Tjaša Novinec Strašek, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga se osredotoča na razvoj prototipa aplikacije, namenjene podpori otrokom s posebnimi potrebami v izobraževalnem procesu. Izvedli smo kvalitativno analizo potreb in izzivov, s katerimi se srečujejo učitelji. Glede na analizo smo razvili prototip aplikacije, ki je prilagojen za podporo individualiziranim izobraževalnim potrebam teh otrok. Prototip je zasnovan na način, da olajša komunikacijo med vsemi vpletenimi stranmi in izboljša dostop do relevantnih informacij in virov. Rezultati so pokazali, da lahko takšna aplikacija pozitivno vpliva na pripravljenost in sposobnost učiteljev za delo z otroki s posebnimi potrebami. Poleg tega smo raziskali, kako bi vplivala na učinkovitost izobraževalnega procesa, in identificirali ključne funkcionalnosti, ki prispevajo k njeni uspešnosti in sprejetosti. Na podlagi povratnih informacij uporabnikov med testiranjem pa smo predlagali tudi smernice za nadaljnji razvoj in izboljšanje aplikacije.
Keywords: ozaveščenost učiteljev, posebne potrebe, prototip, aplikacija, tehnologija za izobraževalne namene, komunikacija
Published in ReVIS: 28.03.2025; Views: 314; Downloads: 3
.pdf Full text (2,16 MB)

3.
Oblikovanje uporabniške izkušnje pri razvoju prototipa spletne aplikacije za upravljanje oddaje plovil : magistrska naloga
Primož Svet, 2024, master's thesis

Abstract: Ljudje že stoletja potujemo po vodi. Danes popularnost hobija »čolnarjenja« narašča, s čimer rasteta tudi globalna trga plovil in najema plovil. S tem pa se večata nabor ponudnikov, ki oddajajo svoja plovila, in število strank. Večina večjih podjetij v panogi je že poskrbela za digitalizacijo. Odsotnost te pa je, zaradi različnih razlogov, vidna v manjših podjetjih. V magistrski nalogi smo zato reševali problem pomanjkanja digitalizacije v manjših lokalnih podjetjih, ki se ukvarjajo z oddajo plovil. Kot rešitev problema smo predlagali digitalizacijo postopka oddaje plovil tudi v tovrstnih podjetjih v obliki prototipa spletne aplikacije za interno uporabo, ki je razvit na osnovi korakov oblikovanja uporabniške izkušnje, kakršne narekuje Donald Norman. Rezultat postopka oblikovanja uporabniške izkušnje je prototip aplikacije, ki predstavlja dobro izhodišče za uvedbo digitalizacije v omenjenih podjetjih.
Keywords: uporabniška izkušnja, aplikacija, najem plovil, prototip, Donald Norman
Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 551; Downloads: 23
.pdf Full text (4,97 MB)

4.
Razvoj prototipa portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Žan Fras, 2024, master's thesis

Abstract: Dobrodelnost se dnevno izraža skozi različne oblike pomoči posameznikov in dobrodelnih organizacij, ki s svojimi akcijami zbirajo sredstva za tiste, ki jih najbolj potrebujejo. Večkrat je mogoče zaslediti obsežne dobrodelne akcije, ki se oglašujejo preko različnih komunikacijskih kanalov, a so informacije o akcijah razpršene in vsaka organizacija jih javnosti predstavlja drugače. Z namenom centraliziranja dobrodelnih akcij v Sloveniji smo v magistrski nalogi po metodologiji Donalda Normana oblikovali uporabniško izkušnjo spletnega portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji. Z izvedbo vseh korakov metodologije smo izdelali prototip spletnega portala, s katerim bi donatorjem v Sloveniji omogočili enotno vstopno točko iskanja informacij o dobrodelnih akcijah ter jim ponudili možnost donacije, hkrati pa bi dobrodelnim akcijam odprli dodatni kanal predstavljanja svojih akcij javnosti.
Keywords: uporabniška izkušnja, dobrodelnost, donacije, prototip, Donald Norman
Published in ReVIS: 13.05.2024; Views: 1549; Downloads: 16
.pdf Full text (2,29 MB)

5.
Oblikovanje mobilne aplikacije Klopstop : diplomska naloga
Tomaž Pangerc, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Varovanje in skrb za zdravje je pomembna naloga vsakega posameznika. Slovenija ima veliko zemeljske površine, prekrite z gozdovi in travniki. Pogosta žival, ki jo srečamo v slovenskem prostoru, je klop, ki prenaša nevarne bolezni. Spremljanje in pravočasno ukrepanje zmanjša tveganje okužb. Živimo v digitalnem svetu, ki nam ponuja veliko različnih aplikacij. V dani diplomski nalogi bomo izdelali prototip aplikacije za beleženje ugrizov klopov, poimenovano KlopSTOP. Raziskali in pripravili bomo osnovni okvir, na podlagi katerega lahko programer izdela omenjeno aplikacijo. KlopSTOP je namenjen širokemu krogu uporabnikov, vseh starostnih skupin in obeh spolov. Uporaba aplikacije je izredno enostavna, saj z njeno pomočjo lahko uporabnik zmanjša tveganje, se počuti veliko bolj varnega, predvsem pa ima na enem mestu razpolaga z vsemi podatki, vključno z opomniki o pregledovanju mest ugriza.
Keywords: aplikacija, uporabniška izkušnja, intervju, scenarij, Persona, prototip, GUI, grafični uporabniški vmesnik
Published in ReVIS: 15.03.2024; Views: 1823; Downloads: 78
.pdf Full text (4,35 MB)

6.
Razvoj prototipa aplikacije za spremljanje nogometnih tekem skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Rene Verbanec, 2023, master's thesis

Abstract: Mali nogomet predstavlja enega izmed bolj priljubljenih športov po svetu in v Sloveniji. Vsako leto samo v Sloveniji potekajo številna nogometna tekmovanja, ki pa se še vedno beležijo na list papirja. Za spremljanje nogometnih tekmovanj je bila v Sloveniji pred nekaj leti razvita namenska aplikacija VinicaRezultati, ki je sicer edina takšna aplikacija v Sloveniji, vendar ne prinaša zadovoljive uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo zato izboljšali uporabniško izkušnjo za obstoječo aplikacijo s pomočjo šestih korakov oblikovanja uporabniške izkušnje po Donaldu Normanu. Rezultat teh korakov je izdelani prototip izboljšane aplikacije za spremljanje nogometnih tekmovanj. Pričakujemo, da bo s pomočjo izboljšane aplikacije spremljanje nogometih tekmovanj potekalo učinkoviteje in hitreje ter da jo bo v prihodnosti mogoče s prilagoditvami uporabiti tudi za preostale ekipne športe.
Keywords: uporabniška izkušnja, testiranje, prototip, Donald Norman, nogomet
Published in ReVIS: 13.11.2023; Views: 2010; Downloads: 98
.pdf Full text (2,31 MB)

7.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov : diplomska naloga
Nikolina Strniša, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Published in ReVIS: 20.09.2023; Views: 1807; Downloads: 60
.pdf Full text (3,51 MB)

8.
Izdelava mobilne aplikacije Showatch : diplomska naloga
Alen Šober, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo s pomočjo člankov raziskali pomembne lastnosti, brez katerih mobilna aplikacija ne more biti uspešna. Raziskana so tudi vsa orodja, ki so bila med pripravo naloge. Naloge vsebuje opis celotne izdelave žičnega modela, prototipa, ki vsebuje vse končne funkcije in celoten videz končne aplikacije, ter izdelavo aplikacije, ki je razvita s pomočjo orodja React Native. Aplikacija omogoča uporabnikom izbiro priljubljenih serij, označevanje pogledanih epizod, uporabo svojega profila, samodejno priporočilo serij in še nekaj drugih funkcij. Aplikacija je kreirana s pomočjo orodja React Native, ki je zelo popularno in omogoča izdelavo aplikacije za več operacijskih sistemov. Zadnji del naloge vsebuje prikaz rezultatov ankete, ki so jo izpolnili anketiranci, ki so aplikacijo testirali. Rezultati so predstavljeni s pomočjo grafov.
Keywords: mobilne aplikacije, React Native, raziskava lastnosti, žični model, prototip, anketa
Published in ReVIS: 17.07.2023; Views: 1544; Downloads: 67
.pdf Full text (3,15 MB)

9.
Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije" : diplomska naloga
Nejc Razdrih, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Kadar podjetje ponuja storitev prek spletne strani, se uporabniki hitro navadijo na njen izgled in uporabniško izkušnjo. Ključnega pomena je, da ob prehodu poslovanja na mobilno aplikacijo prenesemo vse tiste lastnosti, ki so jih uporabniki vzeli za svoje. Med njimi je treba izpostaviti celostno grafično podobo podjetja oz. izgled že obstoječe spletne strani in na drugi strani izgled mobilne aplikacije, ki je v nastajanju. Vidnost in prepoznavnost podjetja sta med bistvenimi lastnostmi. Zvesti uporabniki so navajeni na nek uporabniški vmesnik, ki se, če primerjamo spletno stran in mobilno aplikacijo, precej razlikuje. Uporabniški vmesnik mora biti uporabniku prijazen, s čimer je uporaba mobilne aplikacije enostavnejša, končni cilj uporabnika pa enostavno dosegljiv. V diplomski nalogi bomo teorijo celostne grafične podobe, uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje prenesli v prakso ter spoznanja s teh področij združili v končni izdelek – interaktivni prototip mobilne aplikacije.
Keywords: mobilna aplikacija, uporabniški vmesniki, uporabniška izkušnja, grafični uporabniški vmesniki, celostna grafična podoba, interaktivni prototip
Published in ReVIS: 17.03.2022; Views: 7364; Downloads: 120
.pdf Full text (4,14 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top