Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Keywords: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Published in ReVIS: 04.07.2023; Views: 437; Downloads: 221
.pdf Full text (1,40 MB)

2.
3.
Marketinška strategija za izbrano podjetje
Luka Vitanc, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Marketing je zelo pomemben dejavnik uspeha vsakega podjetja. V diplomskem delu najprej teoretično predstavimo marketinško strategijo in njene sestavine. Vse od načrtovanja, raziskav in analiz, ciljev, vrst strategij, strategij in digitalizacij. Potem predstavimo marketinški splet 4P. Diplomsko delo zaključimo s precej obsežno raziskavo – anketo, s katero prepoznamo položaj podjetja in njegove blagovne znamke na trgu. Rezultate podrobno analiziramo in prepoznamo, kaj je za uspeh v segmentu natikačev pomembno. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili v naprej določene hipoteze in dosego ciljev diplomskega dela.
Keywords: marketinška strategija, marketinški miks, čevljarstvo, Čevljarstvo Jazbec Pavel, raziskava trga.
Published in ReVIS: 01.10.2022; Views: 599; Downloads: 68
.pdf Full text (909,81 KB)

4.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Krojačkov gumbek, d. o. o.
Nik Palek, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt podjetja v nastajanju, in sicer z imenom Krojačkov gumbek, d. o. o. Podjetje Krojačkov gumbek, d. o. o. se bo ukvarjalo z izdelavo in neposredno prodajo unikatnih otroških oblačil lastne blagovne znamke, ki jih bo tržilo predvsem v Sloveniji. Zagon podjetja bo predstavljalo podjetniški korak naprej moje partnerice Nine K., ki se je do tega trenutka ljubiteljsko in v okviru osebnega dopolnilnega dela ukvarjala s šivanjem oblačil za otroke po naročilu. S pomočjo poslovnega načrta bo zanjo vstop na trg predstavljal manjšo oviro, saj se bo v sklopu poslovnega načrta predhodno identificiralo stroške, povezane z ustanovitvijo podjetja, konkurenčna podjetja in pa raziskalo pripravljenost trga na sprejetje novega podjetja, ki se bo ukvarjalo z izdelavo in prodajo edinstvenih otroških oblačil. V prvem delu diplomskega dela se bom osredotočil na predstavitev podjetja Krojačkov gumbek, d. o. o. in poslovnega modela, ki mu bo podjetje sledilo pri svojem poslovanju in delovanju. V nadaljevanju bom izvedel tržno raziskavo in marketinški načrt, ki sta pomembna člena vsakega poslovnega načrta; z njima bom preučil trende v panogi, ciljni trg in ciljne kupce, v sklopu tega bom izvedel tudi SWOT-analizo. V diplomskem delu bo predstavljeno tudi finančno poslovanje podjetja, in sicer na podlagi različnih predpostavk finančnih projekcij in drugih kazalnikov, na osnovi katerih se bo lahko predpostavilo poslovanje v začetnem letu delovanja podjetja.
Keywords: poslovni načrt, ustanovitev podjetja, SWOT-analiza, raziskava trga.
Published in ReVIS: 15.07.2021; Views: 1133; Downloads: 114
.pdf Full text (1,73 MB)

5.
Poslovni načrt podjetja Beast Brewery d. o. o.
Luka Rogelj, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delo smo proučevali poslovni načrt za vzpostavitev mikropivovarne v Sloveniji. Gre za mlado zagonsko podjetje, ki bi na slovenska tla prineslo inovativne pristope proizvodnje, prodaje in distribucije piva. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, lastnih raziskav trga, financ, konkurence, dobaviteljev, pridobivanja in ohranjanja kupcev, razvoja in proizvodnje, tržne strategije, razvojnih možnosti, skratka vsega, kar uspešen poslovni načrt potrebuje za realizacijo v današnje poslovnem svetu. Raziskavo trga smo naredili s pomočjo ankete, ki je poslovnemu načrtu doprinesla pomembne podatke o smiselnosti ustanovitve podjetja. Analizirali smo konkurenčna podjetja, pregledali prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v tej panogi. Na koncu pa smo izdelali finančni načrt in finančne projekcije za naslednje štiri leta. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, ali je tako podjetje smiselno odpreti. Na podlagi opravljenih raziskav smo dobili vpogled v tržišče panoge mikro pivovarjev. Po našem mnenju, glede na zbrane podatke, obstajata trg in potencial za poslovno idejo, zato menimo, da je investicija v podjetje smiselna.
Keywords: poslovni načrt, mikropivovarna, zagonsko podjetje, raziskava trga, finančni načrt
Published in ReVIS: 03.03.2021; Views: 1454; Downloads: 113
.pdf Full text (1,04 MB)

6.
Vpliv covida-19 na trg okrasnih rastlin in njegove posledice
Sabina Šegula, 2020, professional article

Keywords: covid-19, trg okrasnih rastlin, cvetličarji, marketing, raziskava trga
Published in ReVIS: 31.07.2020; Views: 2083; Downloads: 116
.pdf Full text (356,14 KB)

7.
8.
9.
10.
Poslovni načrt za rast in razširitev podjetja Čuk mobil : diplomsko delo
Rok Zupančič, 2012, undergraduate thesis

Keywords: poslovni načrti, raziskava trga, rast podjetja, prodaja, investicije
Published in ReVIS: 05.07.2018; Views: 2230; Downloads: 130
.pdf Full text (1,41 MB)

Search done in 3.09 sec.
Back to top