2.
Digitalna transformacija podjetja Pan-Jan D. O. O. : magistrska nalogaKsenija Starič, 2024, master's thesis
Abstract: Digitalna transformacija predstavlja pomemben dejavnik za vsako sodobno podjetje, ki želi uspeti v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. V magistrskem delu se osredotočamo na proces digitalne transformacije v družinskem podjetju Pan-Jan d. o. o. Cilj raziskave je bil raziskati kritično literaturo s področja digitalne transformacije in uporabniške izkušnje, nato pa v empiričnem delu analizirati obstoječe stanje v podjetju, in sicer na področjih upravljanja odnosov s strankami (CRM sistem), kibernetske varnosti in digitalne prisotnosti na spletu. Posebna pozornost je bila namenjena prenovi spletne strani in uporabniški izkušnji. Raziskava je potrdila izboljšano uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani ter povišano stopnjo informacijske varnosti v podjetju.
Keywords: digitalna transformacija, kibernetska varnost, sistem CRM, spletna stran, prenova spletne strani, Pan-Jan, uporabniška izkušnja
Published in ReVIS: 29.08.2024; Views: 1022; Downloads: 27
Full text (4,54 MB)