Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prednosti elektronskega trgovanja z vidika uporabnika
Bruno Brun, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, e-trgovina, spletna trgovina, varnost poslovanja, diplomsko delo
Published: 11.01.2017; Views: 2348; Downloads: 133 (1 vote)
.pdf Fulltext (602,51 KB)

2.
Načrtovanje rasti podjetja Moja čokolada d. o. o.
Denis Mrzljak, 2017

Abstract: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Moja Čokolada d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra leta 2013 in se že od ustanovitve ukvarja pretežno s prodajo raznoraznih čokoladnih izdelkov preko spletne trgovine MojaČokolada.si. V uvodnem delu diplomske naloge sem predstavil podjetje in podjetnika, opisal panogo, v kateri podjetje posluje, predstavil njihove storitve, vizijo in poslanstvo. Izdelal sem raziskavo in analizo trga. Analiziral sem panogo, konkurenco, predstavil življenjski cikel podjetja glede na Churchill-Lewisov model in izdelal SWOT analizo. V poglavju finančna analiza dosedanjega poslovanja podjetja sem poleg analize bilance stanja in analize poslovnega izida za pretekla tri leta predstavil tudi razne finančne kazalnike. Iz analize poslovnega izida je razvidno, da je podjetje imelo v letu 2016 185.667 EUR čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja skoraj 60 odstotkov več prihodkov kot v poslovnem letu 2014. S finančnimi kazalniki sem le dodatno potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in začelo je poslovati z dobičkom. V diplomski nalogi sem analiziral tudi dosedanjo rast podjetja in preučil možne strategije nadaljnje rasti. Moje mnenje je, da bo podjetje še naprej najbolje rastlo s pomočjo diverzifikacije. Podjetje se ima namen širiti tudi na trge sosednjih držav. Predvidel sem bodočo rast podjetja, stroške in finančne projekcije za naslednja tri leta. V naslednjih treh letih se pričakuje približno 63 % rasti prihodkov od prodaje. Zadnje poglavje sem namenil kritičnim tveganjem in možnim rešitvam, kjer sem opisal trenutno največje nevarnosti podjetju in možne preventive oziroma rešitve. Mislim, da ima podjetje Moja Čokolada, d. o. o. velik potencial, ki ga bo s pomočjo diverzificirane rasti, dinamičnosti in hitrega prilagajanja trgu lahko dosegla.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Strategija rasti, rast podjetja, SWOT-analiza, spletna prodaja, spletna trgovina, rast z diverzifikacijo
Published: 07.09.2017; Views: 2532; Downloads: 259
.pdf Fulltext (1,39 MB)

3.
4.
Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
Kristina Zaponšek, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna trgovina, pospeševanje prodaje, spletno okolje, management znanja
Published: 24.04.2018; Views: 746; Downloads: 81
.pdf Fulltext (1022,00 KB)

5.
Poslovni načrt podjetja Mastersport, d.o.o.
Miha Crnkovič, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetništvo, poslovni načrt, spletna trgovina, trženje, raziskave trga, spletna prodaja
Published: 08.05.2018; Views: 780; Downloads: 57
.pdf Fulltext (685,91 KB)

6.
Načrtovanje rasti podjetja Vita, Trebnje, d.o.o.
Elvira Lulić, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: načrtovanje rasti, poslovni načrt, diverzifikacija, generična rast, spletna trgovina
Published: 28.06.2018; Views: 511; Downloads: 49
.pdf Fulltext (1,01 MB)

7.
Uporaba spletnega nakupovanja na področju Bele Krajine
Maja Lisec, 2014

Abstract: Z vse hitrejšim razvojem interneta in tehnologij je postalo elektronsko poslovanje podjetij neizbežno, saj jim to prinaša številne prednosti in priložnosti, ki se prikažejo na celotni učinkovitosti poslovanja podjetja. Ena od zelo razširjenih oblik elektronskega poslovanja, katere se poslužuje vse več podjetij v današnjem času, je spletna trgovina. Slednja prinaša spletnim potrošnikom velike ugodnosti, od udobja do cenejših nakupov in lažjega primerjanja cen. Za spletno nakupovanje se odloča čedalje več posameznikov, saj z »učenjem« tovrstnega nakupovanja gradijo zaupanje v spletne trgovine, ki jim omogočajo nakup različnih vrst artiklov ne glede na oddaljenost. Glede na to, da na področju Bele krajine ni velikih nakupovalnih centrov, sem na podlagi lastne raziskave analizirala uporabo spletnega nakupovanja pri Belokranjcih. Raziskava je pokazala, da na področju te regije uporablja tovrstno nakupovanje 78 % anketiranih. Podrobnosti in razlogi za takšen rezultat pa so prikazani v diplomski nalogi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: internet, elektronsko poslovanje, spletna trgovina, izgradnja spletne trgovine, spletno nakupovanje, spletno plačevanje, proces spletnega nakupa
Published: 20.08.2018; Views: 601; Downloads: 50
.pdf Fulltext (2,29 MB)

8.
Varnost spletnih plačil pri nakupovanju pri slovenskih in mednarodnih spletnih trgovcih
Nika Herak, 2017

Abstract: Z razvojem interneta se razvija tudi spletno nakupovanje, ki je danes vse bolj priljubljeno med mladimi, starimi med 26 in 30 let. V magistrski nalogi posebej izpostavljamo varnost spletnih plačil, osnovne varnostne mehanizme in dodatno zaščito, s katero je plačilo nakupa na spletu še bolj varno. Da bi preverili, kateri spletni trgovci delajo v skladu z evropskimi smernicami o varnosti spletnih plačil, smo testirali nekaj slovenskih in mednarodnih spletnih trgovcev ter tako ugotovili, kateri spletni trgovci poslujejo v skladu s smernicami oziroma imajo pri plačilu s kreditno ali plačilno kartico vključeno dodatno zaščito (varnostni standard 3-D Secure). Z anketnim vprašalnikom smo zbrali in analizirali različne informacije, stališča in mnenja o tem, kako so anketirani seznanjeni z varnostjo plačil pri spletnem nakupu, ali poznajo nevarnosti, do katerih lahko pride pri spletnem nakupovanju, pri katerih spletnih trgovcih (slovenskih ali tujih) največ kupujejo, ali poznajo varnostni standard 3-D Secure itd.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletni nakup, spletna trgovina, varnost, spletna plačila, smernice, 3-D Secure
Published: 24.08.2018; Views: 519; Downloads: 48
.pdf Fulltext (1,67 MB)

9.
Primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje in prodaje prek spleta na primeru blagovne znamke L'Occitane
Katja Klemenčič, 2019

Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na primerjavo različnih načinov pospeševanja prodaje in spletno trgovino blagovne znamke L’Occitane, katere distributer je podjetje Stillmark, d. o. o. Poleg tega je podjetje distributer tudi drugih blagovnih znamk, kot so Melvita, Max Mara in Les Couvent des Minimes. Podjetje je na trgu prisotno od leta 1990 in se ukvarja pretežno z maloprodajo, v preteklosti pa se je ukvarjalo tudi z založništvom. V diplomskem delu smo primerjali različne akcije, ki so potekale v različnih obdobjih leta, in odziv potrošnikov nanje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Pospeševanje prodaje, spletna trgovina, primerjava različnih načinov pospeševanja prodaje, popust, darilo ob nakupu
Published: 08.05.2019; Views: 302; Downloads: 29
.pdf Fulltext (2,92 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top