Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 148
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
Vpliv družbenih omrežij na samopromocijo mikro podjetij : magistrska naloga
Anja Legan, 2024, master's thesis

Abstract: Od uvedbe interneta so se tržne strategije precej spremenile. Podjetja ne uporabljajo več le tradicionalnih načinov oglaševanja svojih izdelkov ali storitev, temveč se usmerjajo h kombinaciji tradicionalnih in digitalnih strategij. Zaradi tega razloga uporaba družbenih omrežij za samopromocijo predstavlja optimalno strategijo za razvoj in doseganje ciljev mnogih podjetij. Učinkovita oblika samopromocije so lahko tudi strateška sodelovanja in partnerstva. Če se posamezniki ali podjetja povežejo z vplivneži, lahko podjetja s povezovanjem pridobijo na prepoznavnosti in verodostojnosti podjetja oziroma blagovne znamke. V magistrskem delu smo z izsledki intervjuja pridobili informacije o izzivih, prednostih in izkušnjah podjetij, ki svojo samopromocijo izvajajo na družbenih omrežjih, s pomočjo rezultatov ankete pa smo dobili vpogled v izkušnje uporabnikov, ki na družbenih omrežjih spremljajo različna podjetja.
Keywords: družbena omrežja, samopromocija, trženje, mikro podjetja, vplivneži
Published in ReVIS: 16.05.2024; Views: 142; Downloads: 6
.pdf Full text (1,73 MB)

3.
4.
Trženje v podjetju Anni računalniška oprema, d.o.o.
Patricia Šutar, 2024, not set

Abstract: Trženje je pomemben del dejavnosti podjetja. To vključuje celoten proces, ki podjetju pomaga s prepoznavo na trgu, pridobivanjem kupcev in tudi prodajo izdelkov ali storitev. Na ta način je podjetju dana možnost, da predstavi tako sebe kot tudi svoje izdelke in storitve z namenom uresničevanja želj kupcev. Trženje obsega več sestavin, od raziskovanja porabnika, z namenom pridobivanja informacij, kaj trg potrebuje, do tržnih raziskav, segmentiranja in pozicioniranja ter trženjskega spleta. Podjetje, ki se bo na trgu predstavilo boljše kot konkurenčno, bo imelo nato lahko tudi večjo prepoznavnost in s tem tudi večji vpliv na ljudi. Pravilen pristop tako pomaga podjetju pri rasti in tudi dobičkonosnosti, ki jo za svoj obstoj potrebuje. Namen diplomske naloge je analizirati trženje podjetja Anni in prepoznati možne izboljšave na tem področju. Rezultati kažejo, da je trženje podjetja Anni dobro, vendar se ga lahko še izboljša, npr. z večjo aktivnostjo na družbenih omrežjih. Poglobljeni intervju s predstavnikom oddelka trženja podjetja Anni je pokazal, da se zaposleni ukvarjajo s ključnimi sestavinami za izboljševanje trženja, saj redno analizirajo trg, ocenjujejo konkurenco, rešujejo probleme pri tržnih raziskavah, iščejo prave izdelke za svojo ciljno skupino in posvečajo veliko časa tržnemu komuniciranju.
Keywords: trženje v podjetju, analiza trženja, prepoznava podjetja, nakupne navade, učinkovitost promocije
Published in ReVIS: 22.04.2024; Views: 238; Downloads: 14
.pdf Full text (1,83 MB)

5.
Analiza izgradnje stanovanj za trg z uporabo procesov projektnega managementa z vidika investitorja : magistrsko delo
Barbara Bratkovič, 2023, master's thesis

Abstract: Pri izgradnji stanovanj za trg je ključno razumevanje potreb in zahtev potencialnih kupcev, da se zagotovijo primerna zasnova in kakovost stanovanj ter ustrezen način trženja. Pri tovrstnem projektu ne gre le za gradbeni poseg in trženje, temveč se prepletata in nadzirata tudi organizacija potrebnih virov (človeških, materialnih in finančnih) ter poznavanje postopkov in zakonodaje. Za uspešno vodenje projekta je obvezno, da investitor pozna celotno zakonodajno področje, kamor spadajo gradbena in stanovanjska zakonodaja in zakonodaja na področju trženja nepremičnin. Prav tako je v primeru, kadar je investitor odgovoren tudi za trženje novozgrajenih stanovanj, nujno zaposliti osebo, ki ima opravljeno potrebno licenco za trženje nepremičnin. Uporaba procesov projektnega managementa je pri izgradnji objektov ključna, ker omogoča učinkovito načrtovanje, izvajanje in nadzor celotnega gradbenega projekta, kar zagotavlja uspešno dokončanje, s tem pa zadovoljstvo strank in investitorja. Rezultati analize kažejo, da je uporaba procesov projektnega managementa ključnega pomena za doseganje uspešnosti investitorjev v gradbenih projektih izgradnje stanovanj za trg. Sistematično vodenje projektov omogoča zmanjšanje tveganj, optimizacijo virov in boljšo preglednost nad napredkom projekta. Poleg tega se kakovost gradnje dviguje, kar posledično vodi k povečanju zadovoljstva strank. Ugotovitve prav tako poudarjajo, da so sodelovanje vseh deležnikov, natančna komunikacija in stalna prilagoditev na spremenljive razmere ključni za uspešno implementacijo procesov projektnega managementa. Investitorji, ki vlagajo v izobraževanje svojih ekip in uporabljajo sodobne prakse projektnega managementa, dosežejo boljše rezultate in povečajo svojo konkurenčnost na trgu. Učinkovita uporaba procesov projektnega managementa izboljšuje uspešnost investitorjev pri gradbenih projektih izgradnje stanovanj za trg. To omogoča boljše obvladovanje projektov, povečuje zadovoljstvo strank in ustvarja trajno vrednost za vse vpletene deležnike.
Keywords: gradbeni projekt, investitor, izgradnja, stanovanje, načrtovanje, nadzor, trženje
Published in ReVIS: 22.03.2024; Views: 225; Downloads: 13
.pdf Full text (1,35 MB)

6.
7.
Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
Marko Damjanović, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Obutvena industrija spada med področja, ki imajo zaradi svoje proizvodnje in uporabe precej velik negativen vpliv na okolje. Negativne vplive pripisujemo tako proizvajalcem, ki v večini proizvajajo v nerazvitih državah tretjega sveta, kot tudi potrošnikom. Ti v veliki meri še zmeraj v ospredje postavljajo svoje kratkoročno zadovoljevanje potreb pred dolgoročni in trajnostni razvoj družbe ter okolja. Kot rešitev se na strani ponudnikov pojavljajo nova podjetja, ki v središče svojega delovanja postavljajo trajnost. Tovrstna podjetja se zaradi potrošnikov, ki odločitve sprejemajo bolj na podlagi konvencionalnih lastnosti obutve, srečujejo s težavo pozicioniranja svojih izdelkov na trg za širši segment potrošnikov. V diplomskem delu iščemo odgovore na vprašanja, ali so trajnostne lastnosti športne obutve velika dodana vrednost proizvoda in ali prispevajo k percepciji kakovosti izdelka. Raziščemo področja športne obutve za prosti čas, trajnostne ponudbe znotraj obutvene industrije, nakupnih navad in vedenja potrošnikov ter strategije pozicioniranja trajnostnih znamk. Ugotovimo, da je za tovrstne ponudnike izjemnega pomena izpostaviti konvencionalne lastnosti (kakovost materialov in udobje), poleg tega pa enakovredno izpostaviti tiste trajnostne lastnosti, ki so razumljive širši populaciji (reciklirani materiali in pravično plačilo).
Keywords: Športna obutev za prosti čas, trajnostna obutev, nakupne navade, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja.
Published in ReVIS: 21.02.2024; Views: 307; Downloads: 22
.pdf Full text (5,04 MB)

8.
9.
Trženje nepremičnin na primeru novogradnje dveh dvostanovanjskih stavb v Ljubljani : magistrsko delo
Barbara Lukan, 2023, master's thesis

Abstract: Uspešen proces trženja stanovanjskih novogradenj pomeni poznati in razumeti kupca tako dobro, da kupec ob danih pogojih nakupa kar najlažje sprejme odločitev za nakup nepremičnine. Kot dolgoletna licencirana nepremičninska posrednica sem kmalu spoznala, da je tržni vidik nepremičninskega projekta ključen tako za uspešno gradbeno izvedbo kot tudi za tržno naravnano prodajo, še toliko bolj pa v trenutnih zaostrenih gospodarskih in družbenih razmerah zaradi posledic vojne v Ukrajini in drugih makroekonomskih gibanj. V magistrskem delu poskušam prepoznati in opisati ključne dejavnike nepremičninskega projekta novogradnje dveh stanovanjskih stavb v Ljubljani z namenom doseganja cilja uspešne prodaje. Omejila sem se na notranje in zunanje dejavnike, za katere sem skozi raziskavo ugotovila, da so lahko ključni za doseganje cilja uspešne prodaje nepremičninskega projekta ter za izdelavo priporočil za osnovanje sodobne strategije trženja, ki lahko pripomore pri trženju podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani in širše. Na osnovi rezultatov raziskave lahko sklepam, da so med vsemi tremi skupinami dejavnikov, fizičnih, okoliških in družbenoekonomskih, ki lahko močno vplivajo na nakup stanovanjske novogradnje, najpomembnejši ključni dejavniki cenovna konkurenčnost, mikrolokacija, velikost stanovanja, tloris stanovanja, občutek varnosti ter razgled iz stanovanja. Na nakupno odločitev naj bi po mnenju anketirancev najmanj vplivali dejavniki zaostrenih gospodarskih in socialnih posledic zaradi vojne v Ukrajini. Večina sodelujočih meni, da kljub zmanjšanju kupne moči prebivalstva in visokim cenam obseg stanovanjske gradnje še vedno narašča, večina pa to pripisuje dejstvu, da je še vedno premalo ponudbe v primerjavi s povpraševanjem in je nakup nepremičnine v času krize ena varnejših možnosti naložbe. Prispevek k rezultatom raziskave za področje trženja novogradenj v Ljubljani predstavljajo identificirani novi ključni dejavniki, katerih integriranje v sodobno strategijo trženja lahko pripomore k uspešnejši zasnovi in prodaji podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani.
Keywords: trženje, trženje nepremičnin, projektno vodenje, novogradnja, ključni dejavniki, vojna v Ukrajini, Ljubljana
Published in ReVIS: 12.12.2023; Views: 402; Downloads: 1

10.
Search done in 0.34 sec.
Back to top