Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 158
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKA
Ema Horvat, 2025, not set

Abstract: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg, identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt. Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja.
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna analiza, digitalno trženje.
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 135; Downloads: 1
.pdf Full text (1,35 MB)

2.
Marketing modnih blagovnih znamk : diplomsko delo
Žaklina Rožič, 2025, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, moda, znamke, trženje
Published in ReVIS: 20.03.2025; Views: 402; Downloads: 9
.pdf Full text (4,78 MB)

3.
UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVIL
Polona Arnež, 2025, not set

Abstract: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema. Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin. S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil.
Keywords: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil
Published in ReVIS: 07.02.2025; Views: 398; Downloads: 10
.pdf Full text (1,69 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
Kako dobro potrošniki poznajo učinke matičnega mlečka : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Ana Šlebir, 2024, undergraduate thesis

Keywords: matični mleček, čebelji produkti, trženje, tehnologija pridobivanja
Published in ReVIS: 16.10.2024; Views: 705; Downloads: 8
.pdf Full text (1,75 MB)
This document has many files! More...

9.
ZADOVOLJSTVO STRANK TRGOVINE AGROMETAL IN MNENJE KUPCEV V PRODAJNEM PROCESU TRAKTORJEV CASE IH
Sebastjan Raztresen, 2024, not set

Abstract: Pomembno vlogo pri poslovni uspešnosti podjetja ima vsekakor raziskovanje in analiza potreb, želj in pričakovanj strank ter proučevanje njihovega zadovoljstva. Tovrstne tržne raziskave in ugotovitve namreč prinašajo argumentirane smernice za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev v podjetju. Tudi družinsko podjetje Agrometal d.o.o., v katerem sem zaposlen že vrsto let, si med prioritetne vrednote ter cilje zastavlja zadovoljne kupce. Obenem se v podjetju zavedamo, da sta, če rečemo metaforično, marketing in prodaja dve strani istega kovanca. To pomeni, da morata obe funkciji med seboj nujno sodelovati, saj sta v primeru neodvisnosti ena od druge manj učinkoviti ali pa za poslovanje podjetja lahko celo usodni. Na podlagi praktičnih izkušenj, ki jih imam na področju marketinga in prodaje, posebno vrednost pripisujem predvsem vzpostavljanju, grajenju in ohranjanju odnosov s kupci, pri čemer se mi zdijo še posebej dragocena znanstvena spoznanja o psihologiji prodaje, ki jih je potrebno smiselno uporabiti v prodajnem procesu, ko preko različnih kanalov komuniciramo s strankami.
Keywords: prodajni proces, Agrometal, traktorji CASE IH, vzpostavljanje in ohranjanje odnosa s strankami, trženje, zadovoljstvo kupcev, psihologija prodaje.
Published in ReVIS: 15.10.2024; Views: 636; Downloads: 15
.pdf Full text (3,65 MB)

10.
Analiza zlatih gazel 2001-2023 : magistrska naloga
Grega Arh, 2024, master's thesis

Keywords: zlata gazela, hitro rastoča podjetja, digitalno trženje, magistrsko delo
Published in ReVIS: 07.10.2024; Views: 607; Downloads: 7
.pdf Full text (1,34 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top