1. |
2. |
3. |
4. Vpliv spola na pospeševanje prodajeUrška Raspotnik, 2021, undergraduate thesis Abstract: Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola.
Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi. Keywords: trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, spol, nakupne navade žensk, nakupne navade moških. Published in ReVIS: 28.09.2021; Views: 1419; Downloads: 135 Full text (1,22 MB) |
5. Zadovoljstvo uporabnikov storitve e-arhiv Pošte Slovenije : diplomska nalogaPetra Zidar, 2021, undergraduate thesis Keywords: trženje storitev, trženjski splet, zadovoljstvo uporabnikov, zvestoba uporabnikov, e-arhiv, e-hramba, e-poslovanje, poštne storitve, diplomsko delo Published in ReVIS: 14.04.2021; Views: 1697; Downloads: 109 Full text (1,60 MB) |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |