Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Qëndrushmeria e objekteve stomatologjike në Kosovë
Aulona Selmani, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: ohranjanje okolja, trajnost zgradb, trajnost klinik, dentalne klinike, diplomske naloge, Kosovo
Published: 01.07.2019; Views: 1137; Downloads: 69
.pdf Fulltext (3,57 MB)

2.
Značilnosti vodenja nevladnih organizacij
Tanja Horjak, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: nevladne organizacije, NVO, vodenje, zaposlovanje, viri financiranja, trajnost NVO
Published: 18.11.2019; Views: 1533; Downloads: 113
.pdf Fulltext (1,12 MB)

3.
Pomen trajnostnega pristopa k prenovi grajenega okolja
Anja Nered, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, trajnost, prenova, od zibke do zibke, energetska varčnost, obstoječi objekti
Published: 21.06.2020; Views: 1012; Downloads: 59
.pdf Fulltext (909,25 KB)

4.
Reciklirana moda in prihodnost oblikovanja
Anja Matičič, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, trajnost, oblikovanje, reciklaža, kolekcija oblačil
Published: 17.07.2020; Views: 1150; Downloads: 72
.pdf Fulltext (3,69 MB)

5.
6.
Center za botanične umetnosti
Lana Lančič, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, arhitektura, javni prostor, kreativnost, trajnost, narava
Published: 27.11.2021; Views: 364; Downloads: 7
.pdf Fulltext (51,41 MB)

7.
Segmenti uspešnega turističnega produkta
Boštjan Žabar, 2020

Abstract: Namen raziskave je bil spoznati potrebe in želje jutrišnjega turista, katere bodo pomagale razviti dober in sodoben turistični produkt. Uporabljen je bil tako kvalitativni kot tudi kvantitativni način družboslovne raziskovalne metodologije. Raziskava temelji na realnosti našega teritorija in je s tem tudi omejena na njegove specifike. Z analizo potreb turista smo opredelili in klasificirali segmente uspešnega turističnega produkta, takega ki naj bi bil trajnostni ne zgolj iz zakonskih temveč iz družbenih, okoljskih in ekonomskih omejitev ter vzgibov. Uspešen ali neuspešen turistični produkt je človek, ki daje produktu karakter in je človek, ki sooblikuje okolje v katerem biva. Poleg tega smo spoznali, da bo turizem kljub krajšim krizam zagotovo imel v Sloveniji konstantno rast. Raziskava je nadalje pokazala, da se je že v prejšnjih letih turist začel nagibati k alternativnim (manjšim) nastanitvenim modelom. Družba je naravnana v trajnostni razvoj in s tem daje prednost obratom in dejavnostim, ki v bistveno manjši meri negativno vplivajo na okolje kjer se nahajajo. Covid-19 kriza ne bo spremenila že nakazanih trendov, kriza jih bo zagotovo le pospešila. Omenjena analiza prinaša turističnim operaterjem bolj natančno sliko, katere želje gosta so mogoče do danes spregledali in katere precenjevali. Identifikacija potreb gosta zagotovo lahko prepreči napačne usmeritve in investicije v nepotrebne produkte ali ustvarjanje napačnih in celo škodljivih strategij; tako na ravni podjetja kot tudi na ravni družbe.
Found in: ključnih besedah
Keywords: turizem, sociologija, masovni turizem, trajnost, družba, okolje, diplomske naloge
Published: 17.05.2022; Views: 96; Downloads: 4
.pdf Fulltext (2,94 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top