Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Dejavniki, ki vplivajo na potrošnika pri nakupu novih pnevmatik za osebna vozila
Mojca Omahen, 2021

Abstract: Lastnikom vozil pnevmatika zagotavlja dober oprijem na cestišču in skrbi za udobno ter varno vožnjo. Vozniki so običajno pripravljeni plačati več, da bi zagotavljali varnost sebi in svoji družini. Kupci se odločajo na podlagi svojih želja, potreb in finančnih zmožnosti. Na njihov nakup pa imajo močan vpliv tudi drugi dejavniki. Običajno kupujemo pnevmatike vsakih nekaj let. Nakup nam predstavlja večji finančni zalogaj, zato je cena pomemben dejavnik nakupne odločitve. Na odločitev imajo močan vpliv tudi tehnične lastnosti pnevmatike, predvsem oprijem na mokrem. Posameznik nakup pogosto opravi glede na svoje pretekle izkušnje z določenimi blagovnimi znamkami ali pa se odloči glede na strokovno priporočilo vulkanizerja oziroma mehanika. Kupci smo si med seboj različni in niso vsi dejavniki vsakemu enako pomembni. Zaradi staranja voznega parka v Sloveniji je na cestah vedno več starejših vozil. Prav tako je zaradi demografskih značilnosti vedno več starejših kupcev pnevmatik. Na nakup novih pnevmatik ima močan vpliv tudi dejavnik vremena. Veliko potrošnikov namreč začne razmišljati o nakupu novih pnevmatik, ko se bliža sprememba vremena. Zaradi padca kupne moči, staranja voznega parka in staranja prebivalstva lahko pričakujemo, da bo v prihodnosti vse več kupcev na svojem vozilu uporabljalo le en komplet pnevmatik. Nakupi posameznikov pa bodo še bolj premišljeni.
Found in: ključnih besedah
Keywords: pnevmatike, trg pnevmatik, dejavniki nakupa pnevmaatik
Published: 11.08.2021; Views: 1162; Downloads: 72
.pdf Fulltext (2,39 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top