1. |
2. Vrednostno trgovanje zbirateljskih kosov oblačil na spletu, potrošnikovo vedenje in konceptualizacijaJaka Kovač, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno vrednostno trgovanje s supergami na spletu, potrošnikovo
vedenje in konceptualizacija. Zaradi zahtev sodobne potrošniške družbe se je s poprodajo
superg ponudila možnost hitrega zaslužka. Vendar v poprodajo superg niso vključene le
organizacije in platforme, ki so temu namenjene, ampak tudi potrošniki sami. V Sloveniji se je
doba poprodaje in zbirateljstva superg šele pričela in zaradi omejene velikosti trga se omenjena
procesa pri nas odvijata nekoliko počasneje kot drugod. Uporabili smo kvalitativno
raziskovalno metodo z namenom pridobitve čim boljšega razumevanja o pripravljenosti
slovenskega trga za nove priložnosti, dojemanja vrednosti in vedenja potrošnikov, ki kupujejo
superge. Keywords: vrednostno trgovanje, superge, zbirateljstvo, potršniki, poprodaja, spletno trgovanje Published in ReVIS: 16.09.2022; Views: 1052; Downloads: 56 Full text (832,12 KB) |
3. |
4. |
5. Nastanek, razvoj in problematika kriptovalutBlaž Benčina, 2019, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bil raziskati trg kriptovalut in tehnologijo blockchain. Ta tehnologija je opisana v začetnem delu diplomskega dela, hkrati pa je ves čas rdeča nit diplomskega dela, saj je blockchain bistvo kriptovalut. Samo trgovanje s kriptovalutami je za laike precej zapleten proces. Ti pa lahko nekaj koristnih nasvetov pridobijo tudi v diplomskem delu, saj je to tudi njegov namen. Cilj je bil predstaviti čim več pasti, ki na investitorje prežijo v svetu kriptovalut, in opisati kar se da veliko taktik, kako prepoznati razne prevare in se jim tudi uspešno ogniti. Keywords: blockchain, kriptovalute, trgovanje, kripto borze, bitcoin, altcoins Published in ReVIS: 05.09.2019; Views: 4617; Downloads: 433 Full text (1,42 MB) |
6. Elektronsko trgovanje s finančnimi produkti kot poslovna priložnostUroš Obrul, 2019, undergraduate thesis Abstract: V pričujočem diplomskem delu je predstavljeno elektronsko trgovanje s finančnimi produkti v smislu poslovne priložnosti.
Finančni produkti ali instrumenti so pogodbe, o katerih tečejo pogajanja na kapitalskih trgih (Fimarkets, 2018). Samo nekaj desetletij nazaj je bilo trgovanje s finančnimi produkti dostopno le bankam in velikim skladom, razvoj informacijske tehnologije in svetovnega spleta pa je tudi laikom omogočil, da lahko s pomočjo posebnih trgovalnih platform trgujemo s finančnimi produkti. Trgujemo pri spletnih borznih hišah, v realnem času.
Med najbolj razširjene finančne produkte, s katerimi lahko trgujemo na spletu, spadajo: valute (evro, dolar, frank, funt idr.), drage kovine (zlato, srebro idr.), delnice, obveznice, blago (koruza, nafta, bombaž idr.), indeksi (US 2000, UK100, DE30 idr.), kriptovalute (Bitcoin, Ethereum, Ripple idr.) itd.
Največji in najbolj likviden trg na svetu je valutni trg (the foreign exchange market, forex ali FX). Tu je dnevni obseg trgovanja več kot 5 trilijonov USD (Oanda, 2018) ali več kot 4.000 milijard EUR. Z ostalimi finančnimi produkti trgujemo v obliki pogodb za razliko (Contracts for Difference ali CFD).
Za namen izdelave diplomskega dela je bil odprt lasten trgovalni račun in nanj nakazan denar. Lastnoročno se je trgovalo z valutnimi pari, dragimi kovinami in kriptovalutami. Tako je teorija z obravnavanega področja dejansko nadgrajena s praktičnim primerom trgovanja v živo. Raziskovalno vprašanje je usmerjeno k ugotavljanju in analizi izida trgovanja.
Ugotovljeni rezultati raziskave so bili spodbudni, zato so v nadaljevanju služili kot osnova za načrtovanje zagona lastnega podjetja. Začetna predpostavka, da je trgovanje s finančnimi produkti dobra poslovna priložnost, ki bo prinašala pozitivne finančne rezultate, se je na koncu diplomskega dela potrdila še z dodatnim testom. Keywords: finančni produkti, trgovanje, trgovalni račun, znanje in izkušnje, poslovna priložnost Published in ReVIS: 23.02.2019; Views: 2880; Downloads: 160 Full text (16,72 MB) |
7. Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike IrskeFilip Arzenšek, 2018, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze. Keywords: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking Published in ReVIS: 21.09.2018; Views: 3050; Downloads: 153 Full text (1,61 MB) |
8. |
9. |
10. |