Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Prednosti elektronskega trgovanja z vidika uporabnika
Bruno Brun, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, e-trgovina, spletna trgovina, varnost poslovanja, diplomsko delo
Published: 11.01.2017; Views: 4593; Downloads: 217 (1 vote)
.pdf Fulltext (602,51 KB)

2.
Individualizirana spletna trgovina v podjetju Leder Herman, d. o. o.
Špela Lilija, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: razvoj storitev, individualiziranost, spletno trgovanje, usnjeni izdelki
Published: 27.03.2017; Views: 4635; Downloads: 155
.pdf Fulltext (1,26 MB)

3.
Konceptualizacija platforme za iskanje poslovnih priložnosti
Tadej Rozenberger, 2017

Abstract: Podjetja na trgu konstantno inovirajo in iščejo nove poslovne priložnosti. Posledično za to tudi potrebujejo nove dobavitelje, kjer vidimo tržno nišo in poslovno priložnost uveljavitve spletne platforme. Tržni potencial je opazen pri iskanju novih poslovnih partnerjev med podjetji. Ideja je ustvariti spletno platformo TradeSync, ki ima bistveni pomen olajšanja dela podjetij pri iskanju novih dobaviteljev ali kupcev. Prednost take platforme je sistematiziran proces povpraševanj, kjer se izlušči vse neprimerne dobavitelje v optimalnem času, kar nakazuje na stroškovno učinkovitost. V poslovnem načrtu smo analizirali panogo spletnega trgovanja e-Commerce. Prepoznali smo trende, ki temeljijo predvsem na zbiranju in uporabi analiziranih podatkov. Poslovni načrt brez zbiranja in analize podatkov ne more normalno delovati, zato je to ključnega pomena. Raziskava se je izvedla med evropskimi podjetji, ki so bile fokus proizvodnje, in ki so eni izmed ključnih kupcev oz. uporabnikov. Pripravljena je bila tudi SWOT analiza, ideje in podane konkurenčne prednosti na trgu. Da bo platforma uspešno implementirana, potrebujemo projektne elemente, kot je terminski načrt, ki je tudi opredeljen. Po podatkih pripravljene finančne projekcije lahko po prvem letu pričakujemo 1.325 € dobička, od tega bo 59 % delež dobička iz prodaje analiziranih podatkov. Pripravljena je za naslednja tri leta, kjer v naslednjih letih pričakujemo porast deleža prodajnih podatkov.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovna priložnost, povpraševanje, poslovni načrt, platforma, podjetja, ponudba, analiza, trgovanje.
Published: 30.09.2017; Views: 4476; Downloads: 153
.pdf Fulltext (2,49 MB)

4.
Davčne zatajitve pri trgovanju z motornimi vozili na območju EU
Igor Kekec, 2010

Found in: ključnih besedah
Keywords: davčno pravo, motorna vozila, preprodaja, davčna utaja, davek na dodano vrednost, trgovanje
Published: 03.10.2017; Views: 2790; Downloads: 143
.pdf Fulltext (1,17 MB)

5.
Analiza kratkoročnega trgovanja na deviznem trgu
Rok Lazić, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: devizni trg, investitorji, elektronsko trgovanje, analize, upravljanje z denarjem, trgovalna platforma
Published: 10.05.2018; Views: 2230; Downloads: 117
.pdf Fulltext (1,11 MB)

6.
Macedonian accession to EU
Stefan Jordev, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: članstvo v EU, liberalizacija trga, trgovanje, multi-lateralni sporazumi, Makedonija
Published: 14.06.2018; Views: 2066; Downloads: 117
.pdf Fulltext (158,54 KB)

7.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja FXAdria, d. d.
Matjaž Hozjan, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, valutni trg, trgovanje, posredovanje, prodaja, valute
Published: 14.06.2018; Views: 2036; Downloads: 120
.pdf Fulltext (676,53 KB)

8.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Abstract: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Found in: ključnih besedah
Keywords: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Published: 21.09.2018; Views: 2568; Downloads: 145
.pdf Fulltext (1,61 MB)

9.
Elektronsko trgovanje s finančnimi produkti kot poslovna priložnost
Uroš Obrul, 2019

Abstract: V pričujočem diplomskem delu je predstavljeno elektronsko trgovanje s finančnimi produkti v smislu poslovne priložnosti. Finančni produkti ali instrumenti so pogodbe, o katerih tečejo pogajanja na kapitalskih trgih (Fimarkets, 2018). Samo nekaj desetletij nazaj je bilo trgovanje s finančnimi produkti dostopno le bankam in velikim skladom, razvoj informacijske tehnologije in svetovnega spleta pa je tudi laikom omogočil, da lahko s pomočjo posebnih trgovalnih platform trgujemo s finančnimi produkti. Trgujemo pri spletnih borznih hišah, v realnem času. Med najbolj razširjene finančne produkte, s katerimi lahko trgujemo na spletu, spadajo: valute (evro, dolar, frank, funt idr.), drage kovine (zlato, srebro idr.), delnice, obveznice, blago (koruza, nafta, bombaž idr.), indeksi (US 2000, UK100, DE30 idr.), kriptovalute (Bitcoin, Ethereum, Ripple idr.) itd. Največji in najbolj likviden trg na svetu je valutni trg (the foreign exchange market, forex ali FX). Tu je dnevni obseg trgovanja več kot 5 trilijonov USD (Oanda, 2018) ali več kot 4.000 milijard EUR. Z ostalimi finančnimi produkti trgujemo v obliki pogodb za razliko (Contracts for Difference ali CFD). Za namen izdelave diplomskega dela je bil odprt lasten trgovalni račun in nanj nakazan denar. Lastnoročno se je trgovalo z valutnimi pari, dragimi kovinami in kriptovalutami. Tako je teorija z obravnavanega področja dejansko nadgrajena s praktičnim primerom trgovanja v živo. Raziskovalno vprašanje je usmerjeno k ugotavljanju in analizi izida trgovanja. Ugotovljeni rezultati raziskave so bili spodbudni, zato so v nadaljevanju služili kot osnova za načrtovanje zagona lastnega podjetja. Začetna predpostavka, da je trgovanje s finančnimi produkti dobra poslovna priložnost, ki bo prinašala pozitivne finančne rezultate, se je na koncu diplomskega dela potrdila še z dodatnim testom.
Found in: ključnih besedah
Keywords: finančni produkti, trgovanje, trgovalni račun, znanje in izkušnje, poslovna priložnost
Published: 23.02.2019; Views: 2231; Downloads: 153
.pdf Fulltext (16,72 MB)

10.
Nastanek, razvoj in problematika kriptovalut
Blaž Benčina, 2019

Abstract: Namen diplomskega dela je bil raziskati trg kriptovalut in tehnologijo blockchain. Ta tehnologija je opisana v začetnem delu diplomskega dela, hkrati pa je ves čas rdeča nit diplomskega dela, saj je blockchain bistvo kriptovalut. Samo trgovanje s kriptovalutami je za laike precej zapleten proces. Ti pa lahko nekaj koristnih nasvetov pridobijo tudi v diplomskem delu, saj je to tudi njegov namen. Cilj je bil predstaviti čim več pasti, ki na investitorje prežijo v svetu kriptovalut, in opisati kar se da veliko taktik, kako prepoznati razne prevare in se jim tudi uspešno ogniti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: blockchain, kriptovalute, trgovanje, kripto borze, bitcoin, altcoins
Published: 05.09.2019; Views: 3617; Downloads: 420
.pdf Fulltext (1,42 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top