Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 25
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
Analiza prehranskih navad na Koprskem območju in vpliv na gostinsko ponudbo
Matjaž Marinič, 2018

Abstract: POVZETEK V diplomskem delu analiziramo prehrambne navade prebivalcev Kopra in okolice. Glavni predmet preučevanja so prehranjevalne navade na izbranem območju. Povod za raziskavo je med drugim tudi izražena skrb za bolj zdrav način prehranjevanja in posledično izboljšanje zdravstvenega stanja. Cilj dela je obrazložitev oz. eksplanacija stanja na področju prehrambnih navad v Kopru in zaledju. Eksplanatorni cilj odkriva vzročnost starosti kot dejavnika, ki vpliva na prehranjevalne navade prebivalcev izbranega območja. Pri izdelavi teoretičnega dela diplomskega dela smo si pomagali s slovensko in tujo strokovno literaturo o prehrani in prehrambnih navadah. Pojasnjeni so različni pojmi v povezavi s hranilnimi snovmi, s piramido zdrave prehrane pa so prikazana priporočena razmerja na dnevnem jedilniku. Za potrebe analize uporabimo anketni vprašalnik z enajstimi vprašanji zaprtega tipa. Anketiranci so naključni prebivalci mesta Koper in okolice, razdeljeni v tri starostne skupine. Postavimo si tri hipoteze. Tekom raziskave dve hipotezi ovržemo, eno pa potrdimo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: hranilne snovi, Koper in okolica, piramida zdrave prehrane, prehrambne navade, statistična analiza
Published: 07.07.2018; Views: 2717; Downloads: 147
.pdf Fulltext (1,55 MB)

4.
Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
Aljaž Stošicki, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko delo
Published: 07.11.2019; Views: 2510; Downloads: 180
.pdf Fulltext (648,68 KB)

5.
Primerjava šeg, navad in običajev na podeželju in v mestu na Gorenjskem
Andreja Gale, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: šege, navade, običaji
Published: 19.03.2020; Views: 1784; Downloads: 80
.pdf Fulltext (3,01 MB)

6.
7.
Prepoznavnost blagovne znamke X na trgu v Sloveniji
Simona Oset Hliš, 2011

Found in: ključnih besedah
Keywords: znamka izdelka, prepoznavnost, jeans oblačila, nakupne navade, kupci
Published: 12.01.2021; Views: 1256; Downloads: 123
.pdf Fulltext (1,36 MB)

8.
9.
Raziskava vpliva terorizma na odločanje slovenskih turistov
Monika Zdolšek, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: turizem, terorizem, varnost na potovanju, potovalne navade, magistrsko delo
Published: 01.07.2021; Views: 1182; Downloads: 90
.pdf Fulltext (1,40 MB)

10.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021

Abstract: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Published: 16.07.2021; Views: 1976; Downloads: 212
.pdf Fulltext (1,37 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top