1. |
2. |
3. Kako kupec izbere določena športna oblačila - kaj v resnici vpliva na nakupno odločitevNika Cene, 2023, undergraduate thesis Abstract: Na odločitev za nakup vpliva veliko dejavnikov, ki se razlikujejo med sabo od posameznika do posameznika, kar predstavlja velik izziv tudi za tržni in marketinški oddelek.
Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kateri so tisti dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev. V teoretičnem delu bomo na kratko predstavili vse te zasnove ter obravnavali, kaj je pojem blagovne znamke. Raziskali bomo zgodovinski razvoj na področju blagovnih znamk ter jih na kratko nekaj tudi predstavili. V naslednjem delu bomo skušali proučiti tudi vedenje kupcev v procesu odločanja o nakupu in dejavnikov, ki vplivajo na nakupno vedenje. Keywords: vedenje kupcev, proces odločanja, vplivi na nakup, športna oblačila, blagovna znamka, kupčeve potrebe. Published in ReVIS: 26.03.2024; Views: 1096; Downloads: 29
Full text (1,10 MB) |
4. Black friday - fenomen črnega petkaAleš Simončič, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomska naloga se osredotoča na značilnosti nakupovanja (predvsem spletnega) in vedenja kupcev na črni petek ali s tujko Black Friday. Črni petek velja za začetek sezone prazničnih nakupov. Vse več ljudi nakupuje po spletu, še posebej v času, ko je bila in je še večina trgovin zaprtih zaradi pandemije koronavirusne bolezni covid-19. Glavni namen diplomske naloge je ugotoviti, kakšni motivacijski nagibi vodijo kupce, da čedalje bolj nakupujejo na črni petek. Med drugim nas je zanimalo tudi, ali so artikli na črni petek res znižani ali nas trgovci le zavajajo. Podatke bomo primerjali z nakupi na črni petek v ZDA in v nekaterih evropskih državah. Kupcem želimo podati napotke za nadaljnje nakupovanje in vedenje pri nakupih na črni petek, trgovcem pa nekaj priporočil za spletno oglaševanje. Da bi si odgovorili na vsa vprašanja, bomo izvedli raziskavo, s katero bomo med drugim ugotovili, koliko so potrošniki zapravili za nakupe na črni petek, s kakšnim namenom so nakupovali in ali je v zadnjih letih opazen porast nakupov. Keywords: črni petek, spletno nakupovanje, vedenje kupca, motivacijski dejavniki, varno nakupovanje, zavajanje kupcev Published in ReVIS: 25.02.2022; Views: 3546; Downloads: 82
Full text (2,09 MB) |
5. Analiza nakupnih navad pomurskih kupcev športnih oblačil : magistrska nalogaSanja Vogrinec, 2017, master's thesis Keywords: nakupovanje, kupci, vedenje kupcev, nakupne navade, nakupno odločanje, zadovoljstvo kupcev, športne trgovine, magistrsko delo Published in ReVIS: 19.09.2017; Views: 7115; Downloads: 444
Full text (1,41 MB) |