Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Nomotehnična metodologija
Damjana Kmetič, 2015

Opis: Pravna država skozi zakonodajo omogoca pravno varnost, zato je pomembno, da so pravni akti strokovno pravilno pripravljeni z jasnimi pravicami in dolžnostmi. Pravni akti pa so lahko strokovno izdelani le ob upoštevanju pravil nomotehnike. Aktualna zakonodaja se nenehno spreminja in dopolnjuje zaradi doseganja dolocenih ciljev zakonodajne oblasti, zato je pri njeni pripravi treba dosledno upoštevati metode nomotehnike, nacela pravnega pisanja ter strukturo in nacine izražanja. Prvi del magistrskega dela poleg metodologije in hipotez predstavlja tudi zgodovino, pojem, namen in cilj nomotehnike. Vsa obravnavana podrocja so pomembna za proucevanje zastavljenega problema. S pomocjo nomotehnicne metodologije oblikujemo besedila pravnih aktov. V tem delu podrobneje proucimo nomotehnicne metode in jih natancno analiziramo. Sledi podrobna predstavitev nacel pravnega pisanja, strukture in nacinov izražanja v predpisih. Izsledki obravnavane tematike so nam v pomoc pri verifikaciji hipotez in ugotavljanju najpogostejših napak v predpisih lokalnih samouprav. Drugi del magistrskega dela obsega empiricno raziskavo, ki je sestavljena iz analize dveh locenih anketnih vprašalnikov, ki so jih izpolnjevali zaposleni v lokalnih samoupravah, in analize Odloka o organizaciji in delovnem podrocju obcinske uprave razlicnih lokalnih samouprav. V zakljucku verificiramo zastavljene hipoteze in podamo sklepne ugotovitve raziskave.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nomotehnika, pravni akti, nomotehnična metoda, struktura predpisa
Objavljeno: 24.08.2017; Ogledov: 2681; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (858,87 KB)

5.
Poenostavljeni carinski postopki v luči enotnega dovoljenja
Damjana Žaberl, 2011

Najdeno v: osebi
Ključne besede: carina, carinski postopek, enotno dovoljenje
Objavljeno: 26.09.2017; Ogledov: 2923; Prenosov: 130
.pdf Celotno besedilo (2,67 MB)

6.
7.
8.
Odnosi in nasledstvo v družinskih podjetjih
Damjana Zabukovnik, 2017

Najdeno v: osebi
Ključne besede: družinsko podjetje, odnos oče - sin, konflikti, nasledstvo, podjetja
Objavljeno: 11.04.2018; Ogledov: 2660; Prenosov: 184
.pdf Celotno besedilo (665,85 KB)

9.
10.
Mednarodno sodelovanje v šolstvu - program Comenius
Damjana Marn, 2015

Opis: Večletno mednarodno sodelovanje šol v programih Evropske skupnosti je te prineslo določene spremembe in učinke na sodelujoče posameznike ter celotne vključene organizacije. Na področju mednarodnega sodelovanja v podporo razvoju nacionalnega šolstva je posebna skrb usmerjena v komplementarnost mednarodnega sodelovanja s cilji sodelovanja v izobraževalnih aktivnostih Evropske unije. To konkretno pomeni, da skuša nacionalne prioritete ter politične usmeritve EU (Lizbonska strategija, proces Izobraževanje in usposabljanje 2010, Kopenhagenski proces) podpreti z vsebinskimi in strokovnimi projekti ostalih dvostranskih, regionalnih ter večstranskih povezav. V zadnjem času gre predvsem za prizadevanje, da bi slovenski šolski sistem sprejel filozofijo komparativnega pogleda na vse ključne mednarodne cilje, premike in procese na področju izobraževanja, ki bi bili podprti s primerljivimi metodološkimi pristopi v statistiki, analitiki ter raziskovanju. V nalogi je obravnavano področje mednarodnega sodelovanja, s poudarkom na področju izobraževanja. Podane so informacije o mednarodnih izmenjavah med osnovnimi šolami in jasno je, da takšne izmenjave obstajajo. Vsebina dela na začetku seznanja z mednarodnim sodelovanjem nasploh, nato pa z zgodovino, razvojem in z današnjim stanjem mednarodnega sodelovanja ter izmenjav na področju šolstva. Podrobno je obdelan evropski program Comenius, ki je del programa Vseživljenjsko učenje, kot edini program, ki ga financira Evropska unija in omogoča mednarodno sodelovanje tudi med osnovnimi šolami. Predstavljeni so primeri dobre prakse že izvedenih izmenjav med osnovnimi šolami in analizirani njihovi konkretni primeri. Izvedena je raziskava, katere ugotovitve podajo rezultate ter hkrati predstavijo izkušnje in napotke za še učinkovitejše nadaljnje delo. Rezultat nam predstavi, kakšen je odnos osnovnih šol do mednarodnih izmenjav ter katere so ključne pridobitve vključenih v mednarodne projekte programa Comenius. Raziskava nam poda pregled stanja na področju mednarodnega sodelovanja med slovenskimi osnovnimi šolami in da izhodišča za morebitne izboljšave na tem področju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mednarodno sodelovanje, šolstvo, vzgoja in izobraževanje, Comenius, globalizacija, izmenjava
Objavljeno: 11.03.2020; Ogledov: 1607; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (1,00 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh