Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategije vstopa podjetja Dewesoft, d. o. o., na tuje trge
Sara Vozel, 2023

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno podjetje Dewesoft, d. o. o., ki razvija in izdeluje vsestranske sisteme za zajem podatkov. Cilj raziskave je prikazati ključne dejavnike, ki vplivajo na odločitev podjetja o vstopni strategiji za tuji trg, konkurenco ter s katerimi tveganji se srečuje za vstop. Ugotovili smo, da je podjetje izbralo ustrezno strategijo vstopa ter da posluje zelo uspešno in inovativno. Na koncu smo ob ugotovitvah raziskave podali še nekaj predlogov za nadaljnji razvoj in poslovno prakso podjetja, za katere menimo, da bi lahko prinesli še dodatno rast in uspeh podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Mednarodno poslovanje. Dewesoft, d. o. o. Strategije vstopa na tuje trge. Konkurenca. Tveganje.
Objavljeno: 11.01.2024; Ogledov: 215; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh