Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje blagovne znamke za cvetličarno
Nina Sitar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, blagovne znamke, celostna grafična podoba, cvetličarska dejavnost
Objavljeno: 29.12.2020; Ogledov: 1416; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (5,15 MB)

2.
Dinamična celostna grafična podoba Apiglobal
Hana Pušljar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, simboli, logotipi, tipografija, blagovne znamke, dinamična vizualna identiteta, dinamični model
Objavljeno: 09.01.2021; Ogledov: 2155; Prenosov: 342
.pdf Celotno besedilo (5,50 MB)

3.
Oblikovanje lastne blagovne znamke
Eva Frece, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, celostna grafična podoba, vizualne komunikacije, grafično oblikovanje
Objavljeno: 31.05.2021; Ogledov: 1358; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

4.
Osebna blagovna znamka
Nejc Fajs, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, blagovne znamke, vizualne komunikacije
Objavljeno: 06.11.2022; Ogledov: 417; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (3,88 MB)

5.
6.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023

Opis: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Objavljeno: 04.07.2023; Ogledov: 330; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

7.
Celostno oblikovanje znamke, produkta in spletne trgovine Fogshield
Luka Kosem, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, blagovne znamke, vizualne komunikacije, vizualne komunikacije
Objavljeno: 08.07.2023; Ogledov: 339; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (13,97 MB)

8.
Oblikovanje blagovne znamke za podjetje
Karin Fajfarič, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, blagovne znamke, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje
Objavljeno: 08.07.2023; Ogledov: 344; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (35,14 MB)

9.
Celostna grafična podoba znamke Vinko
Anže Pečlin, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovne znamke, vizualne komunikacije, razvoj
Objavljeno: 03.01.2024; Ogledov: 255; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh