Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Sistem zagotavljanja kakovosti v Natovih Centrih odličnosti
Dušan Jager, 2020

Opis: Zagotavljanje in ohranjanje ustrezne kakovosti storitev in produktov je predpogoj uspešnega delovanja sleherne organizacije. Slednje prav gotovo velja tudi za ustanove, ki se ukvarjajo z izvajanjem izobraževanja in usposabljanja. Eden od temeljnih gradnikov in predpogojev za uspeh in splošno napredovanje družbe kot tudi slehernega posameznika je prav gotovo izobraževanje, zato je njegova kakovost še toliko pomembnejša.Tega se zaveda tudi zveza Nato. Zavezništvo izobražuje ter usposablja z razlogom, da bi krepilo odnose tako znotraj zavezništva kot tudi širše, z drugimi partnerskimi državami. Magistrsko delo na celovit način predstavlja standarde sistema zagotavljanja kakovosti, ki so uveljavljeni v zavezništvu in določajo pravila vsem ustanovam, ki ponujajo izobraževalne rešitve za potrebe Nata. Pričujoče magistrsko delo v svojem raziskovalnem delu na primerih postopka institucionalne akreditacije posameznih Natovih Centrov odličnosti dokazuje dobro prepletanje teoretičnih izhodišč ter interpretacijo vseh določenih standardov kakovosti v konkretne rešitve. Pri tem ugotovitve kažejo, da implementacija standardov kakovosti narekuje ustrezno kakovost ustanovi, ne le v delu, ki se ukvarja z izvajanjem izobraževanja, temveč zagotavlja kakovost celotne organizacijske strukture Centra odličnosti. Prav tako raziskava potrjuje, da je za zagotavljanje kakovosti potrebna ustrezna odgovornost ter vzgojeno prepričanje vseh zaposlenih.Sistem obvladovanja kakovosti pa ne govori zgolj o zagotavljanju in ohranjanju kakovosti, temveč tudi o njegovem nadgrajevanju. Rezultati analize kažejo, da imajo ključno vlogo v tem procesu zbiranje povratnih informacij, evalvacija in metoda učenja iz izkušenj. Zaokroženo celoto navedenemu procesu pa dajeta povezovanje in sodelovanje vsebinsko sorodnih interesnih skupnosti, kjer se izmenjujejo dobra praksa, aktualne ugotovitve, rešitve in smernice nadaljnjega razvoja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Natovi sistemi zagotavljanja kakovosti, akreditacija, evalvacija, metode učenja iz izkušenj, sistemski pristop k usposabljanju, Natov Center odličnosti
Objavljeno: 30.11.2020; Ogledov: 1584; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (2,59 MB)

3.
4.
5.
6.
Zadovoljstvo zaposlenih ob implementaciji sistema vodenja kakovosti na primarni ravni zdravstvene dejavnosti
Mateja Kocjan, 2024

Opis: Izhodišča: Implementacija celovitega upravljanja kakovosti zahteva proaktivnost za uresničevanje vrednot celovitega upravljanja kakovosti, kot je izvedba ustreznega ukrepa na ustrezen način, kot tudi vzdrževanje uspešnosti nalog v potrebnem obsegu. Več rezultatov raziskav je poročalo, da celovito vodenje kakovosti pozitivno vpliva na uspešnost zdravstvenih ustanov, kar kaže, da je večja verjetnost, da bodo zdravstvene ustanove z implementiranimi sistemi kakovosti sodelovale v praksah celovitega upravljanja kakovosti v nasprotju z zdravstvenimi ustanovami, ki nimajo implementiranih sistemov kakovosti. Metode: Magistrska naloga je temeljila na pregledu literature in kvantitativni metodi dela. V namen raziskovanja je bila uporabljena kvantitativna metoda zbiranja podatkov, kot instrument je bila uporabljena anketa, s pomočjo katere je bilo ugotovljeno, kakšno je zadovoljstvo zaposlenih ob implementaciji sistema vodenja kakovosti na primarni ravni zdravstvene dejavnosti. Populacija v raziskavi so bili zaposleni v izbrani zdravstveni organizaciji, katerim je bil posredovan anketni vprašalnik (kvotno vzorčenje). Anketa je bila pripravljena v spletnem orodju 1ka in je bila po predhodnem soglasju izbrane zdravstvene organizacije razposlana na službene elektronske naslove zaposlenih v izbrani zdravstveni organizaciji. Rezultat ankete so bili preneseni v program SPSS, s pomočjo katerega so bili analizirani s statističnimi testi. Rezultati so prikazali grafično in tabelarno. Rezultati: V raziskavi je sodelovalo 76 oseb. Zaposleni, ki so sodelovali v raziskavi, so zadovoljstvo z implementacijo sistema vodenja kakovosti na primarni ravni zdravstvene dejavnosti ocenili s povprečno oceno 3,48, na petstopenjski lestvici, kar ne odraža pretiranega zadovoljstva. Anketiranci so glede na rezultate raziskave najbolj zadovoljni z dejavnikom okolja pri implementaciji sistema vodenja kakovosti. Demografski dejavniki glede na rezultate raziskave ne vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih z implementacijo sistema vodenja kakovosti na primarni ravni zdravstvene dejavnosti. Razprava: Raziskava zagotavlja pomembne informacije o dejavnikih, ki vplivajo na uspešnost implementacije in zadovoljstvom zaposlenih z njo. Magistrska naloga poleg samih sistemov kakovosti predstavlja dejavnike in ovire za uspeh implementacije sistemov vodenja kakovosti, ki bodo vodilnim omogočil, da usmerjajo svoja prizadevanja, čas in sredstva za doseganje najboljšega rezultata. Glede na rezultate raziskave ugotavljamo tudi, da bi morali vodje in oblikovalci politik kakovosti v zdravstvenih ustanovah več pozornosti nameniti ključni vlogi najvišjega vodstva ter zaposlenih in osebja v fazah uvajanja, izvajanja in uspeha sistemov vodenja kakovosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: primarno zdravstvo, zdravstveni dom, sistemi vodenja kakovosti, implementacija, zadovoljstvo zaposlenih.
Objavljeno: 13.03.2024; Ogledov: 136; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (2,02 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh