Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023

Opis: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Objavljeno: 04.07.2023; Ogledov: 330; Prenosov: 212
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
Oblikovanje in uvajanje blagovne znamke »Živa« na trg
Špela Čupeljič Perc, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, oblikovanje, uvajanje, trg, management znanja, Živa, blagovna znamka Živa
Objavljeno: 06.12.2023; Ogledov: 280; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh