Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Programiranje grafičnih procesnih enot (GPE) – CUDA, za 3D video igre : diplomska naloga
Jani Pogačar, 2025, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen uvod v tematiko in pregled ključnih področij, kot so grafične procesne enote (GPE), CUDA tehnologija, 3D animacije in fizikalna osnova simulacije žogic. Predstavljen je opis uporabljenih orodij in tehnologij, vključno s programskim okoljem Cinema 4D, superračunalniki (HPC – High performance computing) ter grafičnimi karticami NVIDIA Tesla P100. V tem delu predstavljamo animacijo v Cinema 4D, kjer smo modelirali našo animacijo in procesirali slike. Sledi poglavje, kjer smo namenili več časa optimizaciji projekta s pomočjo CUDA tehnologije, ki vključuje arhitekturne prednosti, tehnike optimizacije ter implementacijo optimizacije za 3D animacije, vključno z renderiranjem na prenosnem računalniku in superračunalniku Trdina. V zadnjem poglavju smo predstavili rezultate, vključno z analizo testnega okolja, časovno in stroškovno analizo ter analizo zmogljivosti. Zaključek prinaša sklepne ugotovitve.
Keywords: grafične procesne enote, GPE, centralno procesne enote, CPE, CUDA tehnologija, fizikalna simulacija, Cinema 4D
Published in ReVIS: 28.03.2025; Views: 353; Downloads: 3
.pdf Full text (1,63 MB)

2.
Iskanje številke osnovnega sredstva iz fotografije izolatorja s pomočjo strojnega učenja in geografske lokacije : magistrska naloga
Andrej Trunkl, 2024, master's thesis

Abstract: cELES, družba za upravljanje z elektroenergetskim prenosnim sistemom, skrbi za nemoteno delovanje slovenskega električnega omrežja. Za zagotovitev nemotenega delovanja je treba izvajati redne preglede sredstev na omrežju. Ker so pregledi zamudni, se uporabljajo brezpilotna letala, s katerimi se fotografirajo sredstva na omrežjih. Količina tako posnetih fotografij je zelo velika, zato je ročno pregledovanje in prostorsko umeščanje teh posnetkov velik izziv. Cilj raziskave je izboljšati učinkovitost spremljanja stanja omrežja z razvojem metod za natančnejše in hitrejše zaznavanje ter analizo infrastrukture, kar bo izboljšalo zanesljivost in varnost omrežja.
Keywords: prostorsko umeščanje, zaznavanje infrastrukture, pred procesiranje fotografij, predpripravljeni modeli, prenos znanja
Published in ReVIS: 20.01.2025; Views: 454; Downloads: 20
.pdf Full text (3,01 MB)

3.
Implementacija in testiranje RDS strežniške farme : magistrska naloga
Tilen Urh, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava implementacijo in testiranje RDS strežniške farme v kontekstu optimizacije oddaljenega dostopa in izboljšanja sodelovanja v organizacijah, preučuje posamezne elemente, tehnologije ter alternative Microsoftovi izvedbi, predstavlja rezultate testiranja in analizira pomembnost RDS strežniških farm v sodobnih delovnih okoljih. Skozi empirične raziskave in študije primerov opozarja na ključne prednosti ter izzive implementacije tehnologij oddaljenega dostopa. Zaključuje z ugotovitvijo, da RDS strežniške farme omogočajo organizacijam optimizacijo dela na daljavo in zagotavljajo varno ter učinkovito delovno okolje. S tem magistrska naloga prispeva k razumevanju ter uporabi teh tehnologij v praksi.
Keywords: RDS, RDS strežniška farma, oddaljen dostop, domensko okolje, terminalni strežnik, Windows strežnik
Published in ReVIS: 28.08.2024; Views: 686; Downloads: 14
.pdf Full text (7,55 MB)

4.
Razvoj mobilne aplikacije za preverjanje znanja učencev osnovnih šol : diplomska naloga
Janez Bučar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi predstavljam rešitev za skupinsko ocenjevanje na terenu ter spodbujanje učencev, da bi reševali matematične ali druge naloge. Učitelji lahko uporabijo postaje na zanimivih lokacijah s poljubno tematiko, skupaj z nalogami za to postajo. Naloge so tematsko povezane z lokacijo in otroci lahko do njih dostopajo preko mobilne aplikacije na svojih pametnih telefonih. Naloge bodo imele tri težavnostne stopnje in bodo odklenjene le, ko otroci dosežejo določeno razdaljo od postaje. Rešitve bodo shranjene v lokalno podatkovno bazo na napravi, rezultati pa bodo vidni na posebnem zaslonu s pregledom vseh rezultatov, kar bo omogočilo učiteljem hiter in preprost pregled rezultatov na koncu ekskurzije. Aplikacija bo izdelana v programskem okolju Android Studio z uporabo MVVM modela in ROOM knjižnice za ORM.
Keywords: zabavno učenje, Android studio, Java, Lokacija, REST
Published in ReVIS: 17.07.2023; Views: 1507; Downloads: 78
.pdf Full text (2,82 MB)

5.
Emulacija strojne opreme : diplomska naloga
Andrej Belak, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Published in ReVIS: 28.10.2022; Views: 1995; Downloads: 11

6.
Komunikacija v arhitekturi mikrostoritev : diplomska naloga
Boris Adler, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Keywords: mikrostoritve, med storitvena komunikacija, Kubernetes, Quarkus, Java
Published in ReVIS: 25.10.2022; Views: 1717; Downloads: 0

7.
Razvoj spletnih rešitev za manjše podjetje : diplomska naloga
Žan Pirman, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Za reševanje raznih problemov pri poslovanju se v modernem svetu podjetja ozaveščajo in poskušajo prodreti na spletni trg. V tej diplomski nalogi predstavimo problem mladih podjetnikov, katerih konkurenčna podjetja so že prisotna na spletu. Sledimo odkrivanju in razvoju rešitev za premagovanje konkurenc na tem trgu. Skozi nalogo predstavimo razvoj aplikacije, njen življenjski cikel od začetnih faz, vse uporabljene tehnologije vse do zmogljivega končnega izdelka. Ob tem obravnavamo tudi razvijalca aplikacije in njegov napredek pri osvajanju novih znanj in pridobivanju izkušenj.
Keywords: spletna mesta, uporabniška programska oprema, aplikacije, JavaScript (programski jezik), PHP (programski jezik)
Published in ReVIS: 03.12.2021; Views: 3110; Downloads: 186
.pdf Full text (1,07 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top