Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
SPREMEMBA SPLETNIH NAKUPOVALNIH NAVAD PO PANDEMIJI
Romana Veselič, 2024, not set

Abstract: Spletno nakupovanje je način nakupovanja iz domačega naslonjača preko spletnega brskalnika. Najvišja rast te oblike nakupovanja je nastala kot poledica pandemije, saj smo bili potrošniki zaradi okoliščin prisiljeni v spletno nakupovanje zaradi številnih omejitev. Vsekakor je pandemija pripomogla k razcvetu digitalizacije, saj ni bilo druge izbire. Potrošniki praktično čez noč nismo smeli v trgovine. Človeške lastnosti vplivajo na naše življenje v celoti in posledično na naše odločitve. V magistrski nalogi se bomo osredotočili na štiri osebnostne lastnosti, in sicer optimizem, samopodobo, osebno zadovoljstvo in introvertiranost. Vsaka od teh lastnosti se drugače odraža v realnem življenju in vsaka od teh lastnosti ima vpliv na naše nakupovalne vzorce. Optimisti so ljudje vedre narave, vedno pozitivno naravnani, ni jih strah tveganja. Ljudje z visoko samopodobo kupujejo izdelke, ki se ujemajo z njihovim imidžem. Že v osnovi so ti izdelki prestižnejši in boljši, saj se to sklada z njihovim mnenjem o sebi. Ne odlašajo z nakupi in so drznejši pri odločitvah. Posamezniki, ki so zadovoljni z življenjem na splošno, imajo povišane emocije v pozitivno smer. Po navadi so takšni ljudje tudi finančno uspešnejši, zato se za spletni nakup z lahkoto odločijo in so drznejši pri svojih odločitvah. Za introvertirane osebnosti so spletni nakupi balzam za dušo. V naši kvantitativni metodi ankete smo merili korelacijo. Raziskava je pokazala, da so navade spletnega nakupovanja zakoreninjene med potrošniki in so bistveno večje kot pred pandemijo, tudi na urbanih območjih. Eskalirala pa so tudi socialna omrežja in povečala se je moč vplivnežev. Tukaj pa osebnostne lastnosti človeka pridejo do izraza. Raziskava kaže, da vplivnež ženske prej prepriča v nakup. Splošno zadovoljstvo z življenjem je povezano s hitrejšo odločitvijo spletnega nakupa, medtem ko optimizem, introvertiranost in samopodoba nimajo povezave z nakupovalno odločitvijo.
Keywords: : pandemija, nakupovalne navade, splet, fizične trgovine, osebnostne lastnosti, vpliv socialnih omrežij
Published in ReVIS: 29.05.2024; Views: 934; Downloads: 53
.pdf Full text (1,99 MB)

4.
5.
Kibernetski kriminal na temnem spletu ter vpliv nelegalnih trgovin : diplomska naloga
Timotej Godec, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava kibernetski kriminal na temnem spletu ter nelegalne spletne trgovine. V teoretičnem delu naloga bralca seznani z definicijami temnega spleta, ter njegovo uporabo. Za anonimen dostop do temnega spleta uporabimo brskalnik-Tor. Kriminalci na temnem spletu zelo radi uporabljajo kripto-valute, ki pa so eden zelo pomembnih elementov za kibernetski kriminal na temnem spletu. Bitcoin je bil med prvimi kripto-valutami, ki so ga začeli uporabljati na temnem spletu, zato ker je zelo težko sledljiv. Nelegalne spletne trgovine na temnem spletu prodajajo prepovedano blago, so tudi zelo ne-regulirane. Kibernetski kriminal je zelo podcenjen. Glavni cilj diplomske naloge je raziskati pojav temnega spleta ter vpliv nelegalnih spletnih trgovin na temnem spletu. Temni spleti ima veliko legalne kot tudi nelegalne vsebine.
Keywords: temni splet, kibernetski kriminal, nelegalne spletne trgovine, brskalnik Tor, anonimnost, kripto-valute
Published in ReVIS: 28.10.2022; Views: 1717; Downloads: 122
.pdf Full text (2,31 MB)

6.
7.
8.
Spletna trgovina : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Sabina Jenko, 2019, undergraduate thesis

Keywords: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Published in ReVIS: 25.05.2021; Views: 4153; Downloads: 95
.pdf Full text (1,26 MB)

9.
Spletna trgovina : diplomska naloga višjega strokovnega izobraževanja
Sabina Jenko, 2019, undergraduate thesis

Keywords: spletne trgovine, izdelki, potrošniki, prodajalci, poslovanje, nakupovanje
Published in ReVIS: 21.04.2020; Views: 2612; Downloads: 96
.pdf Full text (1,22 MB)

10.
Search done in 0.17 sec.
Back to top