1. |
2. |
3. |
4. |
5. Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozilKarel Žgajnar, 2022 Opis: Diplomsko delo se ukvarja z vprašanjem vpliva zelene in modre barve na uspešnost spletne prodaje osebnih električnih prevoznih sredstev. Skozi raziskavo vpliva barv na splošno prodajo električnih osebnih prevoznih sredstev sprva pridobim vpogled v pomembnost in vpliv barv na spletno prodajo kot tako, še posebej pa osebnih električnih vozil. Poleg tega diplomsko delo obravnava tudi konkretno zeleno barvo in njen vpliv na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej se v tem kontekstu osredotočam na asociacijo zelene barve z naravo. Tretja pomembna točka diplomskega dela pa je poglobitev v pomen in vpliv modre barve na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev in v tem kontekstu še posebej asociacija modre barve s tehnologijo. Skozi obravnavo teoretičnih virov ter opravljeno empirično raziskavo v diplomskem delu pridem do sklepa, da imajo barve velik vpliv in pomen na uspešnost spletne prodaje in oglaševanje osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej pa se izkaže pomen modre barve v tem kontekstu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: spletna prodaja, električna osebna prevozna sredstva, barve, zelena, modra. Objavljeno: 22.07.2022; Ogledov: 708; Prenosov: 59 Celotno besedilo (981,66 KB) |
6. |
7. Vpliv barve na percepcijo kakovosti izdelkov v kozmetični industrijiEma Bon, 2023 Opis: V diplomskem delu je predstavljena analiza različnih barv, ki vplivajo na našo percepcijo dojemanja kakovosti izdelkov. Njihova posebnost je vpliv na našo zavest in podzavest, zato lahko njihove prednosti in slabosti obrnemo sebi v prid. Specifično se osredotočimo na kozmetično industrijo in njihovo uporabo barv, ki so bistvene tako za povečanje prodaje kot tudi za hitro prepoznavo blagovne znamke. S pomočjo raziskave, ki vključuje podjetja in potrošnike, bomo lahko natančneje izvedeli, kako izbira barv na izdelkih izgleda tudi v praksi. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Barve, percepcija kakovosti, kozmetična industrija, teorija, raziskava. Objavljeno: 27.09.2023; Ogledov: 390; Prenosov: 15 Celotno besedilo (1,82 MB) |
8. |