Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 312
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
POSLOVNI NAČRT: PROIZVODNJA BAZENOV IZ NERJAVNEGA JEKLA
Žiga Kralj, 2025, not set

Abstract: Diplomsko delo opisuje poslovni načrt podjetja, ki se ukvarja z gradnjo in vzdrževanjem bazenov. Zaradi zasičenosti trga in konkurence se je porodila ideja o novi poslovni priložnosti, ki ima višjo dodano vrednost in manj konkurence kot proizvodi, ki jih trenutno proizvajamo. Glavni namen diplomskega dela je analizirati izvedljivost in potencial za uspeh poslovne ideje z izdelavo poslovnega načrta. Diplomsko delo je razdeljeno na deset poglavij, v katerih opredeljujemo poslovno zamisel in analiziramo rezultate izvedene raziskave. Opravljena analiza potrjuje, da investicija v višini 100.000 EUR zadostuje za uresničitev ideje in začetek poslovanja podjetja.
Keywords: bazen, nerjavno jeklo, poslovni načrt, anketa, inoks
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 123; Downloads: 1
.pdf Full text (2,20 MB)

2.
POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKA
Ema Horvat, 2025, not set

Abstract: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg, identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt. Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja.
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna analiza, digitalno trženje.
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 123; Downloads: 1
.pdf Full text (1,35 MB)

3.
Digitalizacija proizvodnih procesov v podjetju za tehnične produkte s pomočjo uporabe SAAS : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve bolonjske stopnje Spletne in informacijske tehnologije
Tajda Kolar, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu preučimo primer informatizacije delovnega procesa v podjetju za tehnične produkte. Najprej na kratko predstavimo podjetje. Delovni proces, ki ga bomo informatizirali, podrobno proučimo in ga opišemo s pomočjo notacije za modeliranje poslovnih procesov. Na kratko predstavimo samo notacijo BPMN in jezik BPML. Ogledamo si metode odločanja ter s pregledom in večkriterijsko primerjavo obstoječih orodij tipa Software as a Service določimo ustreznega za naš primer. Celoten postopek vodimo sistematično in določimo možne izboljšave, ki jih prinese informatizacija. V delu opišemo teoretično podlago o informatizaciji in programski opremi kot storitvi, si podrobno ogledamo izbrano orodje (Redmine) in opišemo postopek prehoda dela na digitalizirano. Opišemo funkcionalnosti orodja Redmine ter navedemo, kako jih lahko apliciramo na naš primer. Opise podpremo z zaslonskimi posnetki. Na koncu evalviramo pridobljeno znanje. Ugotovimo, kaj smo pridobili s celostno digitalizacijo procesov v podjetju, kako poteka informatizacija in na kakšen način izbiramo programsko opremo za informatizacijo podjetja.
Keywords: Redmine, informatizacija, poslovni procesi, programska oprema kot storitev
Published in ReVIS: 05.06.2025; Views: 187; Downloads: 1
.pdf Full text (3,10 MB)

4.
5.
6.
Raziskava uporabnosti SAP projektnega sistema kot orodja za vodenje projektov : magistrsko delo
Simon Jurca, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu raziskujemo uporabnost SAP projektnega sistema kot orodja za vodenje projektov. Učinkovito vodenje projektov je temelj uspešnega poslovanja, saj projekti predstavljajo glavna vodila razvoja subjekta, v primeru izvajanja projektov za zunanje naročnike pa tudi glavne vire prihodkov. Uporaba ustreznega informacijskega orodja za vodenje projektov je zato dandanes nujen element poslovanja subjekta, vendar orodje samo po sebi ni več dovolj, ponujati mora tudi integracijo z ostalimi informacijskimi orodji in druge konkurenčne prednosti. V okoljih, ki že uporabljajo SAP ERP kot svoj osrednji informacijski sistem, je smiselno analizirati prednosti uporabe SAP modula Projektni sistem (PS) kot takšnega orodja. Za tovrstno analizo pa je, tako z vidika prednosti, ki jih ta prinaša v okviru integracije z obstoječimi rešitvami, kot tudi z vidika učinkovite operativne uporabe, potrebno uporabo orodja in njegove možnosti povezav predstaviti, izvesti študijo primera ter izkušnje in zadovoljstvo preveriti s statistično analizo rezultatov anonimne ankete obstoječih uporabnikov različnih postavitev informacijskih rešitev za vodenje projektov. Magistrsko delo na podlagi uporabljenih raziskovalnih metod opisuje prednosti uporabe SAP PS modula za integrirano in učinkovito vodenje projektov, prikazuje prototipen primer v orodju izdelanega projekta ter njegovo integracijo z ostalimi področji poslovanja v okviru SAP ERP, na osnovi analize rezultatov ankete pa pokaže tudi zadovoljstvo uporabnikov, ki v takšnem okolju že delujejo in največje prednosti v razmerju do drugih orodij, ki jih nekateri anketiranci sicer uporabljajo. Delo je lahko v pomoč subjektu, ki pri svojem poslovanju že uporablja informacijski sistem SAP, pri izbiri ustreznega informacijskega orodja za vodenje projektov, na podlagi izdelane specifikacije pa lahko predstavlja tudi izhodišče za samo izvedbo implementacije SAP PS modula v informacijsko okolje subjekta.
Keywords: vodenje projektov, SAP PS, informacijski sistem, integracija, ERP, poslovni procesi, implementacija
Published in ReVIS: 15.01.2025; Views: 443; Downloads: 20
.pdf Full text (5,57 MB)

7.
Omejitve ustanavljanja družb in podjetnikov ter pridobitve statusa družbenika : magistrsko delo
Maša Rojc, 2024, master's thesis

Abstract: Zakonodaja je skozi leta z namenom preprečiti zlorabe in nepoštene poslovne prakse ter zagotoviti dobro delujoče gospodarstvo razvila mehanizme omejitev. ZGD-1 v 10a. členu določa omejitve za ustanavljanje družb, podjetij in pridobivanje statusa družbenika, ki služijo kot varovalo za zagotavljanje transparentnosti poslovnega okolja ter preprečujejo vstop oseb, ki ne izpolnjujejo predpisanih standardov. V delu so bile uporabljene metode analize pravnih virov, študija primerov in primerjalne analize, ki so omogočile celovito razumevanje omejitev. Namen je bil preučiti, kako omejitve vplivajo na pravno varnost in poslovno okolje ter ali predstavljajo ovire za podjetništvo. Cilji so bili identificirati ključne izzive ter predlagati rešitve za izboljšanje enotnosti pri ustanavljanju. Ugotovitve kažejo, da člen učinkovito preprečuje ustanavljanje družb s strani oseb z neprimerno poslovno zgodovino, kar prispeva k večji integriteti in zaupanju v poslovno okolje, vendar lahko stroge omejitve predstavljajo ovire za podjetniško dejavnost, zlasti za tujce, ki morajo pridobiti in legalizirati dokumente iz matičnih držav. To pogosto podaljša postopek registracije in oteži vstop na slovenski trg. Notarji in uradni organi se soočajo s težavami pri preverjanju skladnosti zaradi pomanjkanja enotnih mednarodnih standardov in neobstoja primerljivih registrov in evidenc. Izvirnost ugotovitev se kaže v celoviti analizi pravnih omejitev in njihovih praktičnih posledic, kar prispeva k boljšemu razumevanju zakonodajnega okvira in njegovih učinkov. Predlagane rešitve, kot so poenostavitev postopkov in zmanjšanje administrativnih ovir, bi lahko spodbudile podjetniško dejavnost in povečale konkurenčnost slovenskega trga. Hkrati raziskava opozarja na ovire, kot so različne zakonodajne zahteve in pomanjkanje mednarodnih standardov, kar otežuje enotno izvajanje omejitev in preverjanje skladnosti. Omejitve so ključne za zagotavljanje pravne varnosti in preglednosti poslovnega okolja. Medtem ko učinkovito preprečujejo poslovanje neprimernim osebam, prinašajo tudi izzive. Uravnotežen pristop k izvajanju omejitev je ključen za spodbujanje gospodarskega razvoja in privabljanje tujih investicij v Slovenijo.
Keywords: omejitve, ustanovitev, gospodarska družba, družbenik, poslovni delež, ustanovitelj, podjetnik
Published in ReVIS: 15.01.2025; Views: 435; Downloads: 16
.pdf Full text (735,57 KB)

8.
Poslovni model za širitev izbranega podjetja : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Management poslovnih sistemov
Maša Dostal Ivanšek, 2024, master's thesis

Abstract: Razvoj trgovskih centrov in spletnih trgovin je mnoge male trgovce prisilil, da so zaprli svoje prodajalne. Obstajajo pa določeni segmenti, kjer kupci še vedno raje kupujejo v trgovinah, kjer izdelke lahko pogledajo, primejo v roke, se posvetujejo s prodajalko in šele nato odločijo za nakup. V magistrskem delu smo želeli preveriti, ali ta opažanja lahko potrdimo tudi z empirično raziskavo. Končni cilj magistrskega dela je razvoj poslovnega modela za širitev podjetja Trgovina Maša Dostal Ivanšek, s. p. Pred pripravo modela smo si postavili tri raziskovalna vprašanja, na katera smo odgovarjali s pomočjo različnih raziskovalnih metod. Odgovori na ta vprašanja so osnova za pripravo poslovnega modela, tržna analiza pa prikazuje nekatere dejavnike obnašanja potrošnikov na specifičnem trgu. Z namenom ugotoviti, kakšna je konkurenca v Novem mestu na področju osebnih daril, smo uporabilo Porterjevo analizo tržnih sil, podjetje smo na lokalnem trgu pozicionirali s pomočjo analize prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Osrednji del našega dela pa je raziskava trga, ki smo jo izvedli med naključno izbranimi prebivalci Dolenjske in Bele krajine. Odgovori na raziskovalna vprašanja so bili osnova za razvoj našega poslovnega modela. Ugotovili smo, da je v Novem mestu smiselno odpreti specializirano prodajalno z darili slovenskega porekla, saj na tem področju ni prisotnih specializiranih ponudnikov z darilnim programom. Tudi rezultati ankete so pokazali, da so kupci naklonjeni kupovanju specifičnih visoko kakovostnih daril v specializiranih prodajalnah v živo in ne le na spletu. Predvidevamo, da taki odgovori niso značilni le za območje, kjer je bila raziskava opravljena, in lahko služijo kot kazalnik obnašanja potrošnikov tudi drugim podjetnikom na podobnih področjih delovanja. Podobno raziskavo bi lahko izvedli tudi na drugih prodajnih segmentih, za segment visoko kakovostnih daril pa dajejo odgovor o preferencah potrošnikov.
Keywords: poslovni model, podjetje, rast podjetja, širitev podjetja
Published in ReVIS: 07.01.2025; Views: 467; Downloads: 11
.pdf Full text (1,26 MB)

9.
10.
Poslovni načrt za izgradnjo pokritega padel igrišča v športnem parku Ludus v okviru javno-zasebnega partnerstva : diplomsko delo
Martin Hrast, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bilo preučiti smiselnost izgradnje pokritega igrišča za padel v Športnem parku Ludus Beach Park Ljubljana, kar bi omogočilo celoletno igranje tega hitro rastočega športa. Delo se nanaša na šport in rekreacijo, z osredotočenostjo na športne parke, konkretno na uvedbo nove športne infrastrukture za padel v Ljubljani. Uporabljena metoda, kot potrditev tez za izgradnjo pokritega padel igrišča, je bila anketa, ki je temeljila na zbiranju podatkov med lokalnim prebivalstvom in uporabniki parka v Ljubljani, analiza podatkov iz tujine ter finančna analiza za pripravo poslovnega načrta. Rezultati ankete so pokazali visoko zanimanje za padel med uporabniki parka v Ljubljani, kar potrjuje smiselnost investicije. Finančna analiza je pokazala, da bi se investicija povrnila v manj kot petih letih, pričakovani letni prihodki pa znašajo približno 214.320 €, medtem ko so ocenjeni letni stroški obratovanja 92.000 €. Investicija v pokrito igrišče za padel je izvedljiva in dobičkonosna. Pokrita igrišča bi omogočila celoletno igranje, neodvisno od vremenskih pogojev, kar bi povečalo privlačnost športa za lokalne prebivalce in obiskovalce parka. Naša misija bo nadaljnja promocija padla v Sloveniji, izobraževanje strokovnega kadra in organizacija turnirjev. Skrbno bomo izvajali tudi letno analizo trga in prilagajali ponudbe glede na trende in povpraševanje.
Keywords: padel, poslovni načrti, športni parki, javno-zasebno partnerstvo, Ludus
Published in ReVIS: 13.12.2024; Views: 596; Downloads: 12
.pdf Full text (997,53 KB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top