1. SISTEM NAGRAJEVANJA ZAPOSLENIH IN NJEGOV VPLIV NA PRODUKTIVNOST, MOTIVACIJO IN LOJALNOSTErna Toromanović-Sendić, 2025, not set Abstract: V magistrski nalogi smo raziskali vpliv sistema nagrajevanja zaposlenih na njihovo motivacijo,
produktivnost in lojalnost. Naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V teoretičnem
delu smo preučili literaturo in teorije, ki obravnavajo motivacijske dejavnike ter ključne
elemente sistema nagrajevanja. Posebno pozornost smo namenili kazalnikom uspešnega
podjetja, kot sta produktivnost in lojalnost zaposlenih ter pregledali obstoječe raziskave za
podporo raziskovalnih vprašanj.
Empirični del temelji na anketi, izvedeni med decembrom 2024 in januarjem 2025, v kateri je
sodelovalo 102 zaposlenih iz regije Štajerska v Avstriji. Rezultati kažejo, da večina
anketirancev prejema določene ugodnosti, pri čemer so najbolj cenjeni fleksibilen delovni čas,
delo na daljavo in team building aktivnosti. Kljub temu denarni bonusi niso pogosti. Analiza je
pokazala, da bonusi in ugodnosti pozitivno vplivajo na motivacijo in produktivnost, vendar
imajo manjši neposredni vpliv na lojalnost. Lojalnost se večinoma povezuje z demografskimi
dejavniki, kot so starost in delovna doba.
Na podlagi pridobljenih podatkov smo oblikovali priporočila za optimizacijo sistemov
nagrajevanja. Predlagamo večjo osredotočenost na nematerialne dejavnike, kot so pohvale,
priznanja ter fleksibilni delovni čas, ki izboljšujejo motivacijo in zadovoljstvo zaposlenih.
Fleksibilen delovni čas in delo na daljavo omogočata lažje usklajevanje osebnih in poklicnih
obveznosti, medtem ko prilagoditev nagrajevanja glede na starostne skupine povečuje
učinkovitost sistema. Priporočamo tudi redno izvajanje anket o zadovoljstvu zaposlenih in
raziskave, ki vključujejo mednarodne primerjave ter analizo dejavnikov lojalnosti v različnih
panogah. Takšne prilagojene strategije lahko podjetjem pomagajo pri ohranjanju talentov,
povečanju motivacije in konkurenčnosti na trgu dela. Keywords: sistem nagrajevanja, ugodnosti, bonusi, motivacija, produktivnost, lojalnost. Published in ReVIS: 13.05.2025; Views: 326; Downloads: 12
Full text (2,39 MB) |
2. Pomembnost vzdrževanja dobrih odnosov z obstoječimi kupci v B2BAdmir Joldić, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo je preverjalo pomembnost vzdrževanja uspešnih poslovnih odnosov v poslovanju B2B, ki so predvsem v zadnjih treh letih vse bolj pogojeni z eno in edino nepogrešljivo poslovno strategijo, komunikacijo, ki pa je zaradi globalne situacije postavljena pred nove izzive. Poseben poudarek je bil namenjen vplivu dolgoročnega partnerstva na t. i. oskrbovalne verige. Ti dejavniki so postali namreč nerazdružljivo povezani. To je bilo dokazano tudi v dotičnem diplomskem delu, kjer smo s petimi tezami, ki smo jih preverjali preko intervjujev, ugotovili, da se podjetja tako na slovenskem kot hrvaškem in bosanskem tržišču odlično zavedajo pomena dobrih komunikacijskih veščin, tehnološko usposobljenega kadra ter managerskih odločitev, ki odločilno vplivajo na uspešnost podjetja. Keywords: Oskrbovalne verige, B2B, nove komunikacijske poti, komunikacija, pomembnost vzdrževanja odnosov v podjetništvu, lojalnost, dolgoročni medpodjetniški dogovori. Published in ReVIS: 30.08.2022; Views: 1391; Downloads: 53
Full text (517,05 KB) |
3. |
4. Načini za pridobivanje zvestih potrošnikovNika Koncilja, 2019, undergraduate thesis Abstract: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki.
Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti. Keywords: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja Published in ReVIS: 16.02.2019; Views: 4161; Downloads: 121
Full text (824,65 KB) |