Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 35
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Trgovinska kalkulacija in prihodki v trgovini na drobno
Tamara Glas, 2025, not set

Abstract: Trgovina je za kupca pomemben vir, kjer z nakupi pridobi izdelke, ki jih potrebuje. Z drugimi besedami lahko trgovino tako opredelimo tudi kot posrednik izdelkov. Ta opredelitev se povezuje z njeno glavno funkcijo, ki je posredovanje blaga od proizvajalca do kupca. Kupec pa osebno pozna samo tisto vrsto trgovine, ki je njemu najbolj uporabna, to je trgovina na drobno. Ta kupuje izdelke od trgovine na debelo in jih prodaja naprej. Opredelili bi jo lahko tudi kot zadnjo fazo menjalnega procesa. Trgovina na drobno s prodajo izdelkov vzpostavi stik med proizvajalcem in kupcem. Zanjo je pomembno tudi, da skrbi za ustrezen obseg svojega trgovskega blaga ter da je to kupcem na voljo na dostopnih lokacijah in ob pravem času. S prodajo omenjenega trgovskega blaga pa trgovina ustvarja svoje prihodke. Prihodkom v vseh trgovinah lahko rečemo tudi prihodki od prodaje. Kot že samo ime pove, so odvisni od obsega prodaje. Več izdelkov kot bo trgovina prodala, večji prihodek bo dosegla, vendar trgovine tudi načrtujejo prihodke od prodaje, ki jih želijo doseči. Za uresničitev svojih ciljev pa morajo ustrezno določiti cene, kar storijo s kalkulacijo cen. To je poseben postopek, s katerim lahko izračunamo nabavno, lastno in prodajno ceno. Trgovci morajo biti pri tem previdni, saj če bo maloprodajna cena previsoka, kupci ne bodo hoteli kupiti izdelkov. Tudi naša raziskava pokaže, da kalkulacija cen resnično vpliva na prihodke od prodaje. Celotna raziskava temelji na primeru trgovine X in podaja več zanimivih ugotovitev.
Keywords: trgovina, prihodki, kalkulacija cen, trgovina na drobno, prihodki od prodaje
Published in ReVIS: 20.02.2025; Views: 431; Downloads: 5
.pdf Full text (700,68 KB)

2.
3.
ZADOVOLJSTVO STRANK TRGOVINE AGROMETAL IN MNENJE KUPCEV V PRODAJNEM PROCESU TRAKTORJEV CASE IH
Sebastjan Raztresen, 2024, not set

Abstract: Pomembno vlogo pri poslovni uspešnosti podjetja ima vsekakor raziskovanje in analiza potreb, želj in pričakovanj strank ter proučevanje njihovega zadovoljstva. Tovrstne tržne raziskave in ugotovitve namreč prinašajo argumentirane smernice za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev v podjetju. Tudi družinsko podjetje Agrometal d.o.o., v katerem sem zaposlen že vrsto let, si med prioritetne vrednote ter cilje zastavlja zadovoljne kupce. Obenem se v podjetju zavedamo, da sta, če rečemo metaforično, marketing in prodaja dve strani istega kovanca. To pomeni, da morata obe funkciji med seboj nujno sodelovati, saj sta v primeru neodvisnosti ena od druge manj učinkoviti ali pa za poslovanje podjetja lahko celo usodni. Na podlagi praktičnih izkušenj, ki jih imam na področju marketinga in prodaje, posebno vrednost pripisujem predvsem vzpostavljanju, grajenju in ohranjanju odnosov s kupci, pri čemer se mi zdijo še posebej dragocena znanstvena spoznanja o psihologiji prodaje, ki jih je potrebno smiselno uporabiti v prodajnem procesu, ko preko različnih kanalov komuniciramo s strankami.
Keywords: prodajni proces, Agrometal, traktorji CASE IH, vzpostavljanje in ohranjanje odnosa s strankami, trženje, zadovoljstvo kupcev, psihologija prodaje.
Published in ReVIS: 15.10.2024; Views: 629; Downloads: 15
.pdf Full text (3,65 MB)

4.
PASTI PRI PRODAJI STANOVANJSKE NEPREMIČNINE
Pia Solina Konec, 2023, not set

Abstract: V diplomskem delu je celovito predstavljen postopek prodaje stanovanjske nepremičnine. Osnovni namen raziskave je identifikacija ter analiza pomembnejših pasti prodaje in kako se jim izogniti za uspešno sklenitev posla in doseganje pričakovanih rezultatov. Stanovanjske nepremičnine – kot ena izmed najvrednejših temeljnih življenjskih dobrin – imajo velik vpliv na gospodarstvo, ekonomijo ter finančno stanje lastnikov. Posledično je prodaja nepremičnine proces, ki je zapleten, zahteven in dolgotrajen ter od prodajalca zahteva visoko stopnjo pozornosti, previdnosti in informiranosti. Obravnavana tematika prodajalcu in drugim udeležencem nepremičninskega trga jasno in podrobno predstavlja posebej pomembne faze prodaje in ponudi priporočila za uspešno izvedbo teh v praksi.
Keywords: stanovanjske nepremičnine, postopek prodaje, pasti, postavitev cene, priprava nepremičnine, sklepanje pogodbe, finančno breme
Published in ReVIS: 21.09.2024; Views: 687; Downloads: 12
.pdf Full text (872,33 KB)

5.
Marketing in prodaja sta kot pes in mačka
Karmen Ferlan, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sta s teoretičnim in praktičnim delom predstavljena problematika konflikta med oddelkoma za marketing in prodajo ter njuno ne sodelovanje. Teoretični del opisuje, kaj sta marketing in prodaja ter njune naloge. Praktični del sestavljata hipoteza, ki izhaja iz teorije, in dokazovanje le-te s pomočjo analize v podjetjih. Rdeča nit diplomskega dela sta analiza sodelovanja med oddelkoma in postavitev smernic za izboljšanje le-tega v podjetjih. V Sloveniji je še veliko prostora za izboljšave. Ker je ključ do uspešne prodaje in doseganja zastavljenih ciljev, je pomembno, da se podjetja s problematiko soočijo in jo začeti čim hitreje reševati.
Keywords: marketing, prodaja, sodelovanje marketinga in prodaje, tekmovanje, konflikt
Published in ReVIS: 19.06.2024; Views: 974; Downloads: 33
.pdf Full text (1,71 MB)

6.
7.
Obdavčitev nepremičnin v Sloveniji in Italiji : magistrsko delo
Vanesa Markočič, 2023, master's thesis

Abstract: Integracijski procesi so v Evropi vplivali na ekonomske in demografske spremembe ter hkrati ponujali odgovore na stara in nova vprašanja. Vendar je kljub integracijam in s tem približevanju ureditev v državah članicah EU opaziti razlike na mnogih področjih. Ravno zaradi tega sem se odločila analizirati fiskalno področje dveh držav članic EU, Republike Italije kot ene izmed šestih držav ustanoviteljic EU in Republike Slovenije, ene izmed mlajših držav članic unije. Namen magistrskega dela je primerjati fiskalna sistema Slovenije in Italije pri obdavčitvi nepremičnin, kajti oba sistema obdavčitve se razlikujeta glede na več dejavnikov, kot so vrsta nepremičnine, velikost in namen uporabe. V Sloveniji poznamo enotno davčno stopnjo pri obdavčitvi prodaje nepremičnin, medtem ko je v Italiji v veljavi davčna stopnja z olajšavami in brez olajšav. Ravno olajšave so razlika in posebnost. Državi se zelo razlikujeta tudi pri obdavčitvi dobička, ki nastane pri prodaji nepremičnine. Sicer pa je trenutni sistem obdavčitve nepremičnin, kot ga poznamo pri nas nepregleden in zastarel, ki temelji na nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča, ki ga določajo posamezne občine in se le-to ne odmerja po vrednosti nepremičnin. Obdavčitev nepremičnin med državama predstavlja kompleksno in dinamično področje, ki je pod vplivom različnih pravnih, ekonomskih in političnih dejavnikov.
Keywords: obdavčitev nepremičnin, davek od dobička od prodaje nepremičnine, davčna stopnja, davčna osnova, davčna olajšava
Published in ReVIS: 12.12.2023; Views: 1443; Downloads: 0

8.
Marketinško komuniciranje in osebna prodaja v podjetju Kartem d.o.o.
Mojca Ahac, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes se zaradi boljše informiranosti in izobraženosti kupcev dvigujejo standardi kakovosti in posledično količina truda, vloženega v poslovni odnos. O (ne)uspešnosti delovanja marketinškega komuniciranja odločajo jasni cilji in strategije ter razpoložljivi viri. Podjetje Kartem d.o.o. kot glavni komunikacijski kanal uporablja osebno prodajo. V to vlagajo trud in sredstva, saj menijo, da osebni stik predstavlja večjo vrednost. V prvem teoretskem delu diplomskega dela so predstavljeni problematika ter uporabljene metode in zastavljeni cilji. V drugem empiričnem delu je na kratko predstavljeno podjetje Kartem d.o.o. in njegovo delovanje. V okviru tega je predstavljena uresničitev in sam potek marketinškega komuniciranja v podjetju Kartem d.o.o.
Keywords: Marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, odnosi z javnostjo, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, kupci.
Published in ReVIS: 14.09.2023; Views: 1172; Downloads: 28
.pdf Full text (980,43 KB)

9.
10.
Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
Saša Rakita, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Uporaba spleta in tehnična dovršenost kupca spreminjata vlogo prodajalca, ki ima opravka z izobraženim kupcem. V diplomskem delu me je zanimalo, kdo je sodoben prodajalec, kakšne sposobnosti in lastnosti mora imeti in s katerimi inovativnimi tehnikami prodaje lahko vpliva na nakupno odločitev kupca. V opravljeni raziskavi sem ugotovila, da je najpomembnejša značilnost prodajalca samozavest, najšibkejša pa neznanje. Prodajalci s kupcem najraje komunicirajo neposredno in se zavedajo moči prvega vtisa pri stranki. Reden pristop, majhni redni stiki in obveščanje o novostih so se izkazali kot najpogosteje uporabljene psihološke prodajne tehnike. V podjetjih, kjer so se posluževali izobraževanj, so le-ta ocenili kot uspešna.
Keywords: sodobni prodajalec, prodajni proces, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, komunikacija
Published in ReVIS: 23.09.2022; Views: 1435; Downloads: 82
.pdf Full text (1,40 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top