Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kršitve človekovih pravic v nacistični Nemčiji
Eva Arko, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nacizem, človekove pravice, genocid, neonacizem
Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 2670; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

2.
Trženje ideologije na primeru nacizma
Katarina Palčič, 2023

Opis: Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Objavljeno: 18.11.2023; Ogledov: 444; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh