Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 298
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih v izbranem podjetju
Tina Koštrun, 2025, not set

Abstract: V diplomskem delu raziskujemo zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih na delovnem mestu ter njun vpliv na uspeh organizacije. Prvi del se osredotoča na teoretične okvire zadovoljstva in zavzetosti ter na negativne vplivne dejavnike, načine krepitve in merjenje obeh stanj. S prepoznavanjem in izboljšanjem teh dejavnikov lahko podjetja povečajo zadovoljstvo in zavzetost zaposlenih ter s tem prispevajo k lastnemu uspehu. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika SiOK, Gallupove Q12 metode in intervjujev identificirali potrebo po izboljšavah v Podjetju X. Na podlagi analize smo prepoznali negativne dejavnike ter predlagali ukrepe za krepitev zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih v izbrani organizaciji v skladu s cilji diplomske naloge.
Keywords: zadovoljstvo, zavzetost, zaposleni, merjenje, krepitev, uspešnost podjetja, dejavniki, Gallup.
Published in ReVIS: 11.07.2025; Views: 36; Downloads: 0
.pdf Full text (648,34 KB)

2.
Absentizem na delovnem mestu : diplomska naloga
Domen Pajk, 2025, undergraduate thesis

Keywords: absentizem, bolniške odsotnosti, odsotnost z dela, invalidska podjetja, diplomsko delo
Published in ReVIS: 10.07.2025; Views: 48; Downloads: 0
.pdf Full text (617,70 KB)

3.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA JANA INVEST D.O.O.
Jaka Jakšič, 2025, not set

Abstract: Diplomsko delo obravnava strategije rasti družinskega podjetja Jana invest d.o.o., ki se ukvarja s prodajo izdelkov za dom in okolico. Temelji na teoretičnih in empiričnih raziskavah, ki vključujejo SWOT, MOF, RECoIL analize ter Ansoffovo matriko za določitev potenciala za širitev na evropske trge. Podjetje izstopa s fleksibilnim poslovnim modelom, kakovostnimi izdelki in učinkovito poprodajno storitvijo. Raziskava ugotavlja, da ima podjetje trdne temelje za rast, a potrebuje izboljšave v kadrovski usposobljenosti in optimizaciji procesov za doseganje konkurenčne prednosti.
Keywords: načrtovanje rasti, rast podjetja, strategija rasti, SWOT analiza, MOF analiza, RECoIL analiza, Ansoffova matrika
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 171; Downloads: 4
.pdf Full text (790,75 KB)

4.
POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKA
Ema Horvat, 2025, not set

Abstract: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg, identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt. Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja.
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna analiza, digitalno trženje.
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 142; Downloads: 1
.pdf Full text (1,35 MB)

5.
6.
POMEN DRŽAVNIH POMOČI NA ZAPOSLOVANJE INVALIDOV
Maja Đurić, 2024, not set

Abstract: V magistrski nalogi smo preučevali vpliv državnih pomoči na zaposlovanje invalidov v Republiki Sloveniji. Analizirali smo, kako subvencije vplivajo na zaposlitvene možnosti, prilagoditve delovnih mest in socialno vključenost invalidov. Namen raziskave je bil ovrednotiti, kako državne intervencije prispevajo k boljši kakovosti življenja invalidov ter k večji pravičnosti in enakopravnosti v družbi. Izvedli smo analizo podatkov o zaposlenosti invalidov, pridobljenih iz nacionalnih statističnih baz, ter kvalitativno analizo na podlagi intervjujev z vodstvenim ter strokovnim kadrom, ki so zaposleni v invalidskih podjetjih. Prav tako smo preučili in analizirali relevantno zakonodajo ter izvedli primerjalno analizo podatkov pred in po uvedbi zakonodajnih sprememb, ki urejajo državne pomoči. Analiza je pokazala, da državne pomoči pozitivno vplivajo na povečanje števila zaposlenih invalidov, izboljšanje prilagojenosti delovnih mest in višjo stopnjo socialne vključenosti invalidov. Ugotovili smo, da subvencije pomagajo pri ohranjanju obstoječih delovnih mest za invalide in pri ustvarjanju novih priložnosti, ki so prilagojene njihovim sposobnostim. Hkrati smo pokazali, da imajo invalidska podjetja izreden družbeni pomen, ravno tako zahvaljujoč državnim pomočem, kar dokazuje tudi predstavitev Invalidskega podjetja Pošte Slovenije, ki zaposluje več kot 330 invalidov in je skozi svoj obstoj upravičilo primer dobre prakse na področju zaposlovanja invalidov ter prilagajanja delovnih mest. Državne pomoči so se izkazale za ključni mehanizem pri izboljšanju življenjskih in delovnih pogojev invalidov v Sloveniji. Financiranje iz državnih virov omogoča potrebne prilagoditve na delovnih mestih, spodbuja integracijo invalidov v delovno okolje ter prispeva k njihovi socialni in ekonomski vključenosti. Raziskava podčrtava nujnost nadaljnjega financiranja in razširitve programov državnih pomoči ter prilagajanja politik za nadaljnjo podporo zaposlovanju invalidov.
Keywords: invalidi, državna pomoč, socialna vključenost, invalidska podjetja, zakonodaja, prilagajanje delovnih mest
Published in ReVIS: 30.01.2025; Views: 414; Downloads: 0
.pdf Full text (1,87 MB)

7.
Poslovni model za širitev izbranega podjetja : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Management poslovnih sistemov
Maša Dostal Ivanšek, 2024, master's thesis

Abstract: Razvoj trgovskih centrov in spletnih trgovin je mnoge male trgovce prisilil, da so zaprli svoje prodajalne. Obstajajo pa določeni segmenti, kjer kupci še vedno raje kupujejo v trgovinah, kjer izdelke lahko pogledajo, primejo v roke, se posvetujejo s prodajalko in šele nato odločijo za nakup. V magistrskem delu smo želeli preveriti, ali ta opažanja lahko potrdimo tudi z empirično raziskavo. Končni cilj magistrskega dela je razvoj poslovnega modela za širitev podjetja Trgovina Maša Dostal Ivanšek, s. p. Pred pripravo modela smo si postavili tri raziskovalna vprašanja, na katera smo odgovarjali s pomočjo različnih raziskovalnih metod. Odgovori na ta vprašanja so osnova za pripravo poslovnega modela, tržna analiza pa prikazuje nekatere dejavnike obnašanja potrošnikov na specifičnem trgu. Z namenom ugotoviti, kakšna je konkurenca v Novem mestu na področju osebnih daril, smo uporabilo Porterjevo analizo tržnih sil, podjetje smo na lokalnem trgu pozicionirali s pomočjo analize prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Osrednji del našega dela pa je raziskava trga, ki smo jo izvedli med naključno izbranimi prebivalci Dolenjske in Bele krajine. Odgovori na raziskovalna vprašanja so bili osnova za razvoj našega poslovnega modela. Ugotovili smo, da je v Novem mestu smiselno odpreti specializirano prodajalno z darili slovenskega porekla, saj na tem področju ni prisotnih specializiranih ponudnikov z darilnim programom. Tudi rezultati ankete so pokazali, da so kupci naklonjeni kupovanju specifičnih visoko kakovostnih daril v specializiranih prodajalnah v živo in ne le na spletu. Predvidevamo, da taki odgovori niso značilni le za območje, kjer je bila raziskava opravljena, in lahko služijo kot kazalnik obnašanja potrošnikov tudi drugim podjetnikom na podobnih področjih delovanja. Podobno raziskavo bi lahko izvedli tudi na drugih prodajnih segmentih, za segment visoko kakovostnih daril pa dajejo odgovor o preferencah potrošnikov.
Keywords: poslovni model, podjetje, rast podjetja, širitev podjetja
Published in ReVIS: 07.01.2025; Views: 480; Downloads: 12
.pdf Full text (1,26 MB)

8.
9.
10.
Search done in 0.25 sec.
Back to top