Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Društvo - kot nevladna organizacija
Metka Domanjko, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: društvo, neprofitna organizacija, Ustava RS, zadovoljevanje potreb
Published: 12.09.2017; Views: 1957; Downloads: 115
.pdf Fulltext (835,93 KB)

2.
Kratkoročni kapitalizem
Miran Belej, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnja, potrošništvo, človekove potrebe, zadovoljevanje potreb, manipulacija
Published: 29.11.2017; Views: 2091; Downloads: 152
.pdf Fulltext (765,23 KB)

3.
4.
5.
Vodenje in motivacija
Vesna Močilar, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: vodenje, stili vodenja, ravni vodenja, motivacija, motivacijske teorije, zadovoljevanje potreb, vodja kot motivator
Published: 12.12.2020; Views: 787; Downloads: 86
.pdf Fulltext (992,95 KB)

6.
Usposabljanje zaposlenih
Sabina Nišić, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: usposabljanje, analiza potreb po usposabljanju, ravnanje z ljudmi pri delu
Published: 20.01.2021; Views: 674; Downloads: 34
.pdf Fulltext (665,15 KB)

7.
Socialna spletna omrežja kot sredstvo zadovoljevanja posameznikovih potreb
Petra Ložar, 2011

Abstract: Temeljni namen pričujoče magistrske naloge je, raziskati, katere posameznikove psihološke potrebe zadovoljujemo z uporabo spletnih socialnih omrežij, primer Facebooka. V ta namen sem povabila k sodelovanju dve po starosti različni skupini in izvedla raziskavo s pomočjo metode fokusne skupine. Odločitev za fokusno skupino se mi je zdela prava zaradi tega, ker so do sedaj podobna raziskovalna vprašanja obdelovali z metodo anketiranja in to predvsem za namene oglaševanja. V vsaki skupini je sodelovalo sedem uporabnikov spletnega socialnega omrežja Facebook. Za dve po starosni različni skupini sem se odločila zaradi primerljivosti in domneve, da se glede na starost pomen potreb spreminja. Zanimalo me je, katere so psihološke potrebe, ki jih uporabnik ima, in ali jih zadovoljimo z uporabo Facebooka. Po predhodnih raziskavah s podobno tematiko je najbolj obiskano svetovno spletno omrežje prav Facebook. V nizu vprašanj, ki sem jih zastavila v obeh skupinah, sem si zastavila aplikativen cilj in sicer prepoznati psihološke potrebe, ki jih morda v realnem svetu ne moremo tako hitro in enostavno zadovoljiti kot v virtualnem. Koncept svetovnega spleta lahko razumemo tudi kot sistem za ustvarjanje, razvrščanje in povezovanje dokumentov, po katerih je zlahka brskati po internetu. A za spletna socialna omrežja velja, da ponujajo nekaj več in da so predvsem plod povezovanja posameznikov, ki na ta način zadovoljujejo določene potrebe. Rezultati obeh fokusnih skupin so bili zelo podobni, a vendar so se v nekaterih segmentih razlikovali. Na koncu sem rezultate ene in druge skupine primerjala ter zaključila z ugotovitvijo, da so psihološke potrebe obeh v večini enake. S pomočjo analize pridobljenih podatkov sem na primeru uporabe Facebooka potrdila tudi Katzevo teorijo zadovoljevanja potreb, ki temelji na petih predpostavkah. V sklepnem delu sem podala še svoje razmišljanje o morebitnem dolgoročnem vplivu na mlajše generacije, ki najbolj množično uporabljajo to spletno socialno omrežje.
Found in: ključnih besedah
Keywords: potrebe, zadovoljevanje potreb, množični mediji, internet, splet 2.0, spletna skupnost, spletno socialno omrežje, Facebook
Published: 27.07.2021; Views: 399; Downloads: 0

Search done in 0 sec.
Back to top