1.
Supervizija v psihoterapiji : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnjeTjaša Ravnikar, 2017, undergraduate thesis
Abstract: Supervizija v psihoterapevtski oziroma svetovalni stroki je nujen in obvezen del, ki zagotavlja
strokovnost in etičnost psihoterapevtskega procesa, razvoj kompetenc udeleženih in hkrati
predstavlja način tešitve strokovnih potreb psihoterapevtov/svetovalcev. Zato je v praksi
izjemno pomembno, da so do kakovostne supervizije upravičeni vsi supervizorji/svetovalci, da
je vsem omogočena in dosegljiva ter da se je redno poslužujejo.
V diplomski nalogi raziskujemo odnos psihoterapevtov/svetovalcev do supervizije. Izhajali
smo iz petih postavljenih hipotez, s pomočjo katerih ugotavljamo, ali se večina
psihoterapevtov/svetovalcev redno poslužuje supervizije, ali večina
psihoterapevtov/svetovalcev pozitivno doživlja izkušnjo supervizije, ali se v večjem odstotku
supervizije poslužujejo mlajši psihoterapevti/svetovalci, ali jim je pomembno in preverjajo
primernost in strokovnost supervizorja ter ali lahko supervizija zadosti skoraj vse strokovne
potrebe psihoterapevtov/svetovalcev. V teoretičnem delu razčlenimo in opredelimo supervizijo
kot proces, opredelimo vlogo in naloge supervizorja in supervizanta ter opišemo supervizijski
odnos in vse, kar le-ta v sebi nosi. V empiričnem delu s pomočjo kvantitativne metode oz.
izvedene ankete raziskujemo odnos psihoterapevtov/svetovalcev do supervizije in ugotavljamo,
na kakšen način se ta odnos izraža/manifetsira, s pomočjo kvalitativnega pristopa in izvedenega
intervjuja pa raziskujemo globine supervizijskega odnosa ter notranjega sveta supervizorja in
supervizanta. Z intervjuvanko tudi pokomentiramo in interpretiramo pridobljene rezultate
ankete in postavljene hipoteze.
Keywords: supervizija, supervizor, psihoterapevti, svetovanje, psihoterapija, diplomske naloge
Published in ReVIS: 28.07.2021; Views: 1541; Downloads: 50
Link to full text
This document has many files! More...