Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prenova in razširitev spletne in mobilne aplikacije Urbane mreže
Gašper Sinur, 2018

Abstract: Cilj diplomske naloge je prenova spletne in mobilne aplikacije Urbane mreže. V prvem delu diplomske naloge bomo pregledali obstoječo rešitev in podobne obstoječe rešitve, da dobimo več informacij o funkcionalnostih, ki bi jih želeli imeti v prenovljeni spletni aplikaciji, ter pomanjkljivosti, ki se jim bomo poizkusili izogniti. V naslednjem delu diplomske naloge bomo našteli orodja in tehnologije, s pomočjo katerih bomo prenovili spletno in mobilno aplikacijo. Vsako od teh orodij in tehnologij bomo tudi na kratko opisali. Nato bomo opisali načrtovanje spletne aplikacije in prikazali njen razvoj ter testiranje. Podobno bomo opisali tudi načrtovanje, razvoj in testiranje mobilne aplikacije. Za konec bomo našteli funkcionalnosti, ki bi jih spletni in mobilni aplikaciji v prihodnosti še lahko dodali.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna aplikacija, mobilna aplikacija, model - pogled - krmilnik (MVC), model pogled krmilnik, MVC, C, Visual Studio, Xamarin
Published: 30.11.2018; Views: 3330; Downloads: 164
.pdf Fulltext (2,91 MB)

2.
Spletna aplikacija za upravljanje z recepti
Jure Grandovec, 2019

Abstract: Cilj diplomske naloge je razvoj spletne aplikacije za upravljanje z recepti. V prvem delu diplomske naloge primerjamo različne spletne strani, katerih glavna tema so recepti. Pri teh spletnih straneh raziščemo njihove dobre in slabe lastnosti ter prav tako uporabnost določenih funkcionalnosti. Na podlagi te raziskave smo se odločili za glavne funkcionalnosti spletne aplikacije v razvoju. V diplomski nalogi predstavimo orodja in tehnologije, uporabljene za razvoj spletne aplikacije. Podrobno opišemo tudi postopek razvoja, načrtovanja in delovanja aplikacije. Ob koncu naštejemo še dodatne funkcionalnosti in razširitve, ki jih nameravamo spletni aplikaciji dodati v primeru nadaljnjega razvoja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna aplikacija, razvoj spletne aplikacije, orodja, Visual Studio IDE, ASP.NET Core, C, MVC, Entity Framework, .NET Identity, Razor
Published: 04.10.2019; Views: 3506; Downloads: 274
.pdf Fulltext (4,20 MB)

3.
Razvoj spletne aplikacije za spremljanje akademskih aktivnosti
Rudolf Bele, 2019

Abstract: Skoraj v vseh poklicih se prisotnost na delu vestno beleži, medtem ko je v akademski sferi prisotnost na delovnem mestu svobodnejša. S tem nastane problem pri določanju, koliko dela je posameznik opravil. Cilj te diplomske naloge je predstaviti problem in pregledati možne rešitve. V drugem delu bomo predstavili in na kratko opisali vse programe in orodja, ki jih bomo uporabili za izdelavo spletne aplikacije. Nadaljevali bomo s postopkom izdelave, kjer bomo predstavili načrtovanje spletne aplikacije, njen razvoj in testiranje. V zadnjem delu diplomske naloge pa bomo predstavili in prikazali konkretno delovanje spletne aplikacije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: akademske aktivnosti, spletna aplikacija, Microsoft Visual Studio, C, C Sharp, MVC, Model-View-Controller, EntityFramework
Published: 20.11.2019; Views: 3334; Downloads: 169
.pdf Fulltext (2,91 MB)

4.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo Etra časomer
Matjaž Bohorč, 2020

Abstract: Živimo v obdobju, v katerem se priljubljenost in uporaba digitalnih izdelkov iz dneva v dan povečuje. Računalniki in druge naprave ter njihova orodja vplivajo in komunicirajo z nami na vsakem koraku življenja. Nove sodobne tehnologije zagotavljajo izjemne olajšave, prednosti in medsebojne interakcije med tehnologijo in človekom. Te medsebojne interakcije po navadi potekajo preko raznih grafičnih uporabniških vmesnikov, prisotne ali na računalniku, mobilni napravi ali kakršni drugi sodobni napravi. Grafični uporabniški vmesniki tako v veliki meri prispevajo k hitremu in enostavnemu komuniciranju z uporabljenimi napravami ter njihovimi programi, ne da bi bilo potrebno poznavanje ukazov. Predstavljajo sodoben način povezovanja vizualnih elementov z načeli funkcionalnih principov delovanja in vodenja po programu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, razvoj mobilne aplikacije, InVision Studio, dizajn, prijava na delovni nalog preko aplikacije
Published: 11.12.2020; Views: 1859; Downloads: 176
.pdf Fulltext (4,62 MB)

5.
Poslovni načrt za WBH yoga studio d. o. o.
Karin Dobnikar, 2021

Abstract: Zaključno diplomsko delo predstavlja poslovni načrt za ustanovitev inovativnega joga studia. V teoretičnem delu je predstavljena sama joga in različne zvrsti ter prednosti in pozitivni učinki joge na fizično in mentalno zdravje posameznika. V nadaljevanju je predstavljen poslovni načrt, ki zajema vse ključne korake ustanovitve podjetja. V prvem poglavju je prikazan podroben načrt sestave podjetja, lokacija in glavne značilnosti, v nadaljevanju pa sledi opis storitev, analiza konkurenčne ponudbe in možnosti razvoja podjetja glede na statistične analize trga, na podlagi katere smo opredelili tudi tržne segmente. Podrobno je opisana tudi strategija podjetja in managementa, opredeljeni sta delovna ekipa in organizacijska struktura. Z izdelavo poslovnega načrta smo želeli podrobneje spoznati potrebe ciljnega trga in ponudbo joga studia ustrezno prilagoditi individualnim potrebam in željam kupcev.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, podjetništvo, joga, šport, studio, sproščanje
Published: 08.09.2021; Views: 1030; Downloads: 90
.pdf Fulltext (2,11 MB)

6.
Razvoj spletne trgovine Voleska
Tomaž Jakša, 2021

Abstract: Živimo v časih, v katerih morajo skoraj vsa podjetja imeti tudi svojo spletno trgovino oz. spletno stran, saj se vedno več nakupov opravlja v okviru spletnih trgovin. Na voljo je veliko različnih platform, ki malim in velikim podjetjem omogočajo enostavno ali bolj kompleksno postavitev novih spletnih strani oz. integracijo že obstoječih. Odločitev, katero platformo izbrati, ni enostavna. Na voljo imamo drage platforme, ki omogočajo veliko funkcionalnosti in se prilagajajo rasti podjetja, ter platforme, ki so cenovno ugodne, vendar pomanjkljive na področju personalizacije, funkcionalnosti ter skalabilnosti. Zato smo sami izdelali spletno trgovino, ki je popolnoma prilagojena zahtevam stranke. V diplomski nalogi smo opisali 5 priljubljenih platform za izdelovanje spletnih trgovin ter njihove prednosti in slabosti. Zatem smo opisali uporabljena orodja in tehnologije za razvoj spletne aplikacije. Opisali smo tudi postopek razvoja spletne trgovine, kar obsega analizo zahtev (opis funkcionalnosti aplikacije), načrtovanje aplikacije ter na koncu predstavitev delovanja aplikacije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: e-trgovina, ASP.NET Core MVC, C, Visual Studio, podatkovna baza
Published: 17.03.2022; Views: 1101; Downloads: 96
.pdf Fulltext (5,80 MB)

7.
Razvoj mobilne aplikacije za preverjanje znanja učencev osnovnih šol
Janez Bučar, 2023

Abstract: V diplomski nalogi predstavljam rešitev za skupinsko ocenjevanje na terenu ter spodbujanje učencev, da bi reševali matematične ali druge naloge. Učitelji lahko uporabijo postaje na zanimivih lokacijah s poljubno tematiko, skupaj z nalogami za to postajo. Naloge so tematsko povezane z lokacijo in otroci lahko do njih dostopajo preko mobilne aplikacije na svojih pametnih telefonih. Naloge bodo imele tri težavnostne stopnje in bodo odklenjene le, ko otroci dosežejo določeno razdaljo od postaje. Rešitve bodo shranjene v lokalno podatkovno bazo na napravi, rezultati pa bodo vidni na posebnem zaslonu s pregledom vseh rezultatov, kar bo omogočilo učiteljem hiter in preprost pregled rezultatov na koncu ekskurzije. Aplikacija bo izdelana v programskem okolju Android Studio z uporabo MVVM modela in ROOM knjižnice za ORM.
Found in: ključnih besedah
Keywords: zabavno učenje, Android studio, Java, Lokacija, REST
Published: 17.07.2023; Views: 496; Downloads: 61
.pdf Fulltext (2,82 MB)

8.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov
Nikolina Strniša, 2023

Abstract: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Found in: ključnih besedah
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Published: 20.09.2023; Views: 359; Downloads: 20
.pdf Fulltext (3,51 MB)

9.
Razvoj mobilne igre v razvojnem okolju Unity
Gregor Vrtič, 2023

Abstract: Izdelava samostojne video igre z omejenimi sredstvi ali tako imenovane »Indie game« (ang. independent video game) zahteva od programerja zelo širok nabor znanja, katerega mora združiti v celoto. Kadar gre za programerjev prvi projekt, predstavlja izziv že to, kje začeti in katero programsko opremo uporabiti ter kako različne elemente združiti v celoto. Pri tem je potrebno upoštevati dejstvo, da je cilj projekt izpeljati in izvajati brez stroškov ter v uporabniku prijaznih programskih okoljih, kjer delo in navodila ne bodo zahtevna. Za dosego zadanega cilja bomo s to diplomo uporabili znana brezplačna orodja, ki jih bomo uporabljali po navodilih iz literature. Podali se bomo na samostojno pot v smislu »Indie game« razvijalca ter izdelali video igro za izbran operacijski sistem.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Indie game, razvoj video igre, Unity, Blender, Visual Studio
Published: 13.11.2023; Views: 396; Downloads: 26
.pdf Fulltext (3,15 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top