Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
Zadovoljstvo gostov restavracije Hotela X
Anja Gorišek, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: hotelske restavracije, trženje, zadovoljstvo gostov, merjenje zadovoljstva, kakovost storitev, diplomsko delo
Published: 08.10.2018; Views: 3061; Downloads: 190
.pdf Fulltext (757,75 KB)

4.
5.
6.
7.
Merjenje zadovoljstva gostov Urban hotela Ljubljana
Špela Korbar, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: zadovoljstvo gostov, kakovost storitev, hoteli, magistrsko delo
Published: 27.08.2020; Views: 1797; Downloads: 121
.pdf Fulltext (1,17 MB)

8.
Analiza zadovoljstva gostov s storitvami turistične destinacije
Jelka Čuk, 2011

Found in: ključnih besedah
Keywords: zadovoljstvo gostov, storitve, turistične destinacije, sestavine
Published: 05.01.2021; Views: 1494; Downloads: 54
.pdf Fulltext (893,90 KB)

9.
Poslovno sodelovanje kot priložnost za razvoj kakovosti štirih hotelov na območju Triglavskega narodnega parka
Maruša Strniša, 2011

Abstract: Kakovost storitev v hotelirstvu je pogosto pojem, ki ga težko definiramo. Ključno je doseganje zadovoljstva gostov, ki temelji na odgovarjanju na njihova pričakovanja. Zaposleni, ki prihajajo v stik z gosti, morajo biti vešči komunikacije in se marsikdaj znajti pod pritiskom obremenjenosti zaradi povečanega obsega dela. Na osnovi raziskave med direktorji štirih hotelov, lociranih na obrobju Triglavskega narodnega parka, ki jih povezuje združitev v trženju skupnega turističnega proizvoda, ugotavljam, da je storitve hotela mogoče dvigniti na višji nivo s premišljeno selekcijo zaposlovanja kadrov in razvojem človeških virov. Gostom je potrebno jasno predstaviti konkurenčno prednost s pomočjo uporabe sodobnih informacijsko-komunikacijskih orodij. Ob tem pa je za kakovosten razvoj hotela pomembno poslovno sodelovanje, ki temelji na sodelovanju in združevanju moči vseh zaposlenih in doslednem vodenju politike kakovosti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: kakovost storitev, hotelirstvo, turizem, zadovoljstvo gostov, razvoj človeških virov
Published: 27.07.2021; Views: 858; Downloads: 63
.pdf Fulltext (992,78 KB)

10.
Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
Nastasija Erhatič, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: turistične storitve, zadovoljstvo gostov, hoteli, diplomsko delo
Published: 04.11.2021; Views: 1076; Downloads: 102
.pdf Fulltext (645,05 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top