Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Detekcija (ne)gibanja v zaprtih prostorih, razvoj sistema eMotion
Vojko Pirc, 2019

Abstract: Cilj diplomske naloge je raziskati možnost izdelave naprave, ki bi ostarelim oz. vsem tistim, ki potrebujejo podporo, omogočala samodejno obveščanje skrbnikov o morebitnih nevsakdanjih dogodkih in s tem varnejše bivanje v domačem okolju. Komunikacijska naprava bi zaznala premike oz. časovna obdobja brez premikov v zaprtih prostorih. Preko spletne aplikacije, ki bi te informacije uporabila, bi si uporabnik oz. skrbnik spreminjal urnike, nastavitve zaznavanja in načine obveščanja. Prvi del naloge predstavlja izdelavo in programiranje komunikacijske naprave, ki skrbi za sprejem signalov in prenos podatkov na strežnik. Drugi del naloge je namenjen predstavitvi tehnologij, uporabljenih pri razvoju in opisu spletne aplikacije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: zaznavanje premikov, mikrokrmilnik, izdelava spletne aplikacije, ogrodje Laravel
Published: 14.08.2019; Views: 3286; Downloads: 163
.pdf Fulltext (2,92 MB)

2.
3.
Analiza zaznavanja oglaševanja izbranih fitnesov pri mladih
Ardita Mazrekaj, 2023

Abstract: Pri izbiri medijev imajo oglaševalci pestro izbiro in posledično izberejo medij glede na potrebe ter finančne zmožnosti. Vedno bolj so prisotni fitnes oglasi, ki nas prepričujejo, da se odločimo za nekoga izmed njih. Ker so mladi tisti, ki prevladujejo v fitnesu, nas zanima, kako ti zaznavajo tovrstne oglase bodisi na družbenih omrežjih ali pa v resničnem svetu. Fitnesi se odločajo za različne vrste oglaševanja, zato smo želeli ugotoviti, katero najbolj pritegne ciljne skupine. Na nekatere vsebine podjetja niso pozorna, a jih ciljna skupina želi slišati, videti in prebrati. Namen diplomskega dela je bil raziskati zaznavnost fitnes oglasov in njihovo učinkovitost pri mladi slovenski populaciji.
Found in: ključnih besedah
Keywords: fitnes, oglaševanje, mlada populacija, zaznavanje oglasov, mediji.
Published: 14.07.2023; Views: 351; Downloads: 36
.pdf Fulltext (755,88 KB)

4.
Dotik narave
Eva Glavan, 2023

Found in: ključnih besedah
Keywords: diplomske naloge, narava, človeško zaznavanje, trajnostna preproga
Published: 03.11.2023; Views: 322; Downloads: 13
.pdf Fulltext (4,45 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top