Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 24
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Analiza zadovoljstva kupcev
Tadej Špitalar, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, merjenje, mobilna telefonija, magistrsko delo
Published: 27.03.2017; Views: 4373; Downloads: 355
.pdf Fulltext (1,34 MB)

2.
3.
4.
5.
Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Manca Manja Rizvić, 2018

Abstract: Začetki označevanja izdelkov segajo že daleč v preteklost, zato se danes z blagovnimi znamkami srečujemo na vsakem koraku. Omogočajo nam razlikovanje različnih izdelkov med seboj, ustvarjajo preference do posameznega izdelka, razvijajo našo zvestobo znamki ter spodbudijo tudi ponovne nakupe preferiranega izdelka. Potrošnik se ponavadi odloči za nakup tiste znamke, s katero ima najboljše izkušnje, pri tem pa so pomembni njeni kakovost, okus, ugled ter tudi njena vizualna privlačnost. Znamke, po katerih je povpraševanje veliko in je njihova prodaja dobra, se imenujejo močne oziroma ugledne znamke. V diplomskem delu sem se najprej posvetila teoriji o blagovni znamki, ki je pomembna za lažje razumevanje izbrane teme, nato pa predstavila rezultate raziskave. Posebno pozornost sem namenila vplivu znamke na percepcijo okusa, natančneje vplivu kakovostnih elementov znamke na percepcijo kakovosti okusa izdelka. Osredotočila sem se na segment energijskih pijač. Na začetku sem raziskovala, kakšno stališče imajo ljudje do energijskih pijač in na kaj so pozorni pri njihovem nakupu, kasneje pa ugotavljala, ali blagovna znamka vpliva na percepcijo v raziskavo vključenih energijskih pijač, kar daje slutiti, da znamka vpliva na percepcijo tudi v drugih produktnih segmentih.
Found in: ključnih besedah
Keywords: blagovna znamka, zvestoba znamki, močna znamka, energijska pijača, percepcija okusa, percepcija kakovosti
Published: 29.03.2018; Views: 2564; Downloads: 217
.pdf Fulltext (1,66 MB)

6.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Abstract: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Published: 16.02.2019; Views: 1864; Downloads: 90
.pdf Fulltext (824,65 KB)

7.
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
Vesna Lainšček, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: zadovoljstvo kupcev, merjenje, potrošniki, izdelki, zvestoba kupcev, magistrsko delo
Published: 12.04.2019; Views: 1858; Downloads: 187
.pdf Fulltext (935,95 KB)

8.
9.
10.
Search done in 0 sec.
Back to top