Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj digitalne marketinške strategije za učinkovito oglaševanje v tehnološkem podjetju : diplomska naloga
Avtorji:ID Martinčič, Alen (Avtor)
ID Fink Grubačević, Iris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:URL http://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?id=9833
 
.pdf RAZ_Martincic_Alen_i2023.pdf (2,18 MB)
MD5: 10695B624EE88F7EF78C67D1D25DB919
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FINI - Fakulteta za industrijski inženiring Novo mesto
Ključne besede:ciljno oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, oglaševalska orodja, optimizacija brskalnikov, stroški oglaševanja, tehnološko podjetje
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[A. Martinčič]
Leto izida:2023
Leto izvedbe:2023
Št. strani:44 str., [7] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-10035 Novo okno
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:170015235 Novo okno
Datum objave v ReVIS:26.10.2023
Število ogledov:716
Število prenosov:25
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj