Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Pomen zgodbarjenja v kontekstu znamke
Authors:ID Domič, Nina (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5510$$zakljucno_delo.pdf (926,81 KB)
MD5: 17B719F1ABC72946DC7075B6A53CC05E
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Namen diplomskega dela je predstaviti pomen zgodbarjenja (angl. Storytelling) ter ugotoviti, zakaj je zgodbarjenje pomembno. Za raziskavo smo uporabili anketni vprašalnik, oblikovali pet hipotez in opravili dva intervjuja. Z raziskavo smo ugotovili, da ljudi najbolj navdušujejo zgodbe s humorjem in vrednotami, kot so ljubezen, veselje in razigranost. Ljudje ne uživajo vedno pri gledanju predolgih oglasov. Odzivi ljudi na predolge zgodbe so pomembni za oblikovalce zgodb in to predstavlja vrzel, ki bi jo bilo treba v prihodnosti bolje raziskati. Potrdili smo štiri hipoteze, eno hipotezo, ki se nanaša na poznavanje pojma zgodbarjenja in znamke, nismo potrdili.
Keywords:zgodbarjenje, zgodba, znamka, vrednote, čustva
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[N. Domič]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10073 New window
COBISS.SI-ID:174046979 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:08.11.2023
Views:715
Downloads:23
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back