Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Trženje ideologije na primeru nacizma
Authors:ID Palčič, Katarina (Author)
ID Sila, Iztok (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5515$$zakljucno_delo.pdf (2,23 MB)
MD5: 93BC1744A6852E206918DB41E9EEAF72
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Diplomsko delo proučuje trženje nacistične politične ideologije z analizo njene propagande v času od medvojnega obdobja do zaključka 2. svetovne vojne v Nemčiji in primerjave s sodobnimi marketinškimi načeli. Raziskava izhaja iz teze, da pojem propaganda ne nudi dovoljšne širine za legitimen opis nacističnih metod uveljavljanja ideologije in da je sam nacizem mogoče obravnavati kot tržno znamko. Namen raziskave je razširiti pojmovanje nacistične propagande in jo predstaviti kot dobro premišljen in strukturiran politični marketing ter s tem poglobiti razumevanje nacističnih marketinških metod pri uveljavljanju svoje ideologije.
Keywords:nacizem, ideologija, propaganda, politični marketing, trženje, tržna znamka
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[K. Palčič]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10110 New window
COBISS.SI-ID:174048003 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:18.11.2023
Views:911
Downloads:56
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back