Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Spletna trgovina z oblačili : ustanovitev, organizacija in vodenje blagovne znamke
Authors:ID Štucin, Ema (Author)
ID Kovač, Gaja (Author)
ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf RAZ_Stucin_Ema_i2023.pdf (2,40 MB)
MD5: 2EB18BA167F57D165FDF4709AC79059C
 
Language:Slovenian
Work type:Unknown
Typology:2.02 - Professional Monograph
Organization:FUDS - School of advanced social studies
Abstract:V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Keywords:spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Place of publishing:Ljubljana
Place of performance:Ljubljana
Publisher:[samozal.]
Year of publishing:2023
Year of performance:2023
Number of pages:42 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10179 New window
COBISS.SI-ID:175028739 New window
UDC:687
Publication date in ReVIS:18.12.2023
Views:1045
Downloads:23
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back