Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Upravljanje s tveganji pri upravljanju blagovne skupine pekarstva v podjetju Mercator d. o. o.
Authors:ID Ajlec, Uroš (Author)
ID Aver, Boštjan (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5596$$Magistrsko_delo_Ajlec_2odd.pdf (1,41 MB)
MD5: DADCE3657FF62623C923A01AA2F8F245
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V magistrskem delu se poglabljamo v kritično sfero upravljanja blagovnih skupin v podjetju Mercator, d. o. o., pri čemer prepoznavamo njegovo ključno vlogo pri poslovanju. Raziskava želi razkriti učinkovitost prepoznavanja in obvladovanja tveganj znotraj blagovne skupine kruha in pekovskih izdelkov. Hipoteze raziskujejo Mercatorjevo spretnost pri prepoznavanju in zmanjševanju tveganj, vpliv sodelovanja z dobavitelji na obvladovanje tveganj, korelacijo med stopnjami tveganja in odvisnostjo od dobavitelja ter identifikacijo najbolj tveganih dobaviteljev v kategoriji kruha in pekovskih izdelkov. To raziskavo motivira potreba po izboljšanju sposobnosti vodij blagovnih skupin, kar na koncu prispeva k dragocenemu vpogledu v Mercatorjev strateški pristop obvladovanja tveganj.
Keywords:tveganje, blagovne skupine, Mercator, d. o. o., strategija, obvladovanje tveganj, dobavitelji.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[U. Ajlec]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10297 New window
COBISS.SI-ID:183434243 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:01.02.2024
Views:640
Downloads:28
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back