Naslov: | E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu : vodnik za razvoj in krepitev poslovne prisotnosti na družbenih omrežjih |
---|
Avtorji: | ID Zver, Katja (Avtor) ID Zakrajšek, Srečo (Mentor) Več o mentorju... |
Datoteke: | RAZ_Zver_Katja_i2024.pdf (1,49 MB) MD5: 17AA3974C2EE9C8C500D7CE92C48D2DA
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Neznano |
---|
Tipologija: | 2.02 - Strokovna monografija |
---|
Organizacija: | FUDS - Fakulteta za uporabne družbene študije
|
---|
Opis: | E-priročnik za učinkovito uporabo družbenih omrežij v podjetništvu predstavlja celovit vodnik, ki podjetjem omogoča, da izkoristijo moč družbenih omrežij za uspešno poslovanje. Začenši z uvodom o pomenu družbenih omrežij v poslovnem kontekstu, priročnik temeljito raziskuje ključne vidike, ki vodijo do uspeha na teh platformah.
Prvi del se posveča gradnji blagovne znamke, kjer avtorji podrobno razlagajo koncept in delijo korake za ustvarjanje dosledne prisotnosti na družbenih omrežjih. V nadaljevanju se osredotočajo na učinkovite tehnike komunikacije s ciljno publiko, vključno z razvojem ciljne publike, ustvarjanjem privlačne vsebine ter gradnjo skupnosti. Oglaševanje na družbenih omrežjih je predstavljeno kot ključna strategija, kjer se raziskuje raznolikost oglaševalskih možnosti, ciljano oglaševanje in analiza konverzij, podkrepljena z realnimi primeri oglasnih kampanj. Avtorji prav tako poudarjajo pomen analize rezultatov in merjenja uspeha, s poudarkom na ključnih metrikah ter uporabi analitičnih orodij za spremljanje in interpretacijo analitičnih podatkov.
Poseben poudarek je namenjen tudi skrbi za skupnost in upravljanju spletnega slovesa. V tem poglavju bralci pridobijo vpogled v gradnjo in ohranjanje pozitivnega slovesa, učinkovito upravljanje negativnih komentarjev ter številne primere uspešnih pristopov k skrbi za skupnost. Inovativne strategije vsebine za družbena omrežja so predstavljene z analizo vpliva videoposnetkov, animacij in interaktivne vsebine ter kreativnimi taktikami za povečanje angažiranosti. Avtorji se dotaknejo tudi globalnega trženja prek družbenih omrežij, pri čemer izpostavljajo prilagajanje strategij za mednarodno občinstvo, razumevanje lokalnih kultur in trendov ter delijo primere uspešnih globalnih kampanj.
Priročnik zaključuje z razpravo o sodelovanju s strokovnjaki in agencijami za družbena omrežja ter ponuja smernice za razmislek o sodelovanju, izboru pravih strokovnjakov ali agencij in številne primere uspešnih sodelovanj z njihovimi koristmi za podjetje. Zaključni del priročnika vsebuje povzetek ključnih naukov in priporočil, obogaten s pričakovanji za prihodnost družbenih omrežij v poslovnem kontekstu. Avtorji dodajo še viri in literatura, ki bralcem omogočajo nadgradnjo njihovega znanja ter ohranjanje koraka s hitro spreminjajočim se svetom družbenih omrežij." |
---|
Ključne besede: | družbena omrežja, podjetja, priročniki |
---|
Kraj izida: | Ljubljana |
---|
Kraj izvedbe: | Ljubljana |
---|
Založnik: | samozal. |
---|
Leto izida: | 2024 |
---|
Leto izvedbe: | 2024 |
---|
Št. strani: | 40 str. |
---|
PID: | 20.500.12556/ReVIS-10322 |
---|
UDK: | 659.1 |
---|
COBISS.SI-ID: | 183994627 |
---|
Datum objave v ReVIS: | 13.02.2024 |
---|
Število ogledov: | 621 |
---|
Število prenosov: | 31 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |