Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitve
Authors:ID Bitenc, Valentina (Author)
ID Jeraj, Mitja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 3411$$zakljucno_delo.pdf (1015,55 KB)
MD5: 9C0BC2ECB7EC66E03F0C7176DD81543B
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Družabna omrežja so orodja, ki nam omogočajo digitalno komuniciranje. Namen magistrskega dela je podrobnejše razumevanje povezave med osebno blagovno znamko in zaposlitvijo. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili razlagi pojmov, ki se navezujejo na blagovno znamko, načine zaposlovanja in družabna omrežja v povezavi z zaposlitvijo. V raziskovalnem delu smo ugotavljali poznavanje pojma osebna blagovna znamka in razširjenost uporabe družabnih omrežij za iskanje novih kariernih priložnosti ter raziskali mnenje delodajalcev do osebne blagovne znamke. Na osnovi izvedenih analiz smo podali predloge za izboljšavo in ugotovili, da obstaja povezava med osebno blagovno znamko in iskanjem nove zaposlitve.
Keywords:Ključne besede: blagovna znamka, osebna blagovna znamka, družabna omrežja, zaposlovanje, LinkedIn, digitalno zaposlovanje.
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[V. Bitenc]
Year of publishing:2022
PID:20.500.12556/ReVIS-10366 New window
COBISS.SI-ID:131081987 New window
UDC:005(043.3)
Publication date in ReVIS:04.03.2024
Views:675
Downloads:28
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back