Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Razvoj prototipa portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Avtorji:ID Fras, Žan (Avtor)
ID Fric, Urška (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf RAZ_Fras_Zan_i2024.pdf (2,29 MB)
MD5: 3AF872C3A7F434C86FB3B058C14679BE
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FIŠ - Fakulteta za informacijske študije v Novem mestu
Opis:Dobrodelnost se dnevno izraža skozi različne oblike pomoči posameznikov in dobrodelnih organizacij, ki s svojimi akcijami zbirajo sredstva za tiste, ki jih najbolj potrebujejo. Večkrat je mogoče zaslediti obsežne dobrodelne akcije, ki se oglašujejo preko različnih komunikacijskih kanalov, a so informacije o akcijah razpršene in vsaka organizacija jih javnosti predstavlja drugače. Z namenom centraliziranja dobrodelnih akcij v Sloveniji smo v magistrski nalogi po metodologiji Donalda Normana oblikovali uporabniško izkušnjo spletnega portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji. Z izvedbo vseh korakov metodologije smo izdelali prototip spletnega portala, s katerim bi donatorjem v Sloveniji omogočili enotno vstopno točko iskanja informacij o dobrodelnih akcijah ter jim ponudili možnost donacije, hkrati pa bi dobrodelnim akcijam odprli dodatni kanal predstavljanja svojih akcij javnosti.
Ključne besede:uporabniška izkušnja, dobrodelnost, donacije, prototip, Donald Norman
Kraj izida:Novo mesto
Kraj izvedbe:Novo mesto
Založnik:[Ž. Fras]
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:XIII, 151 str.
PID:20.500.12556/ReVIS-10515 Novo okno
UDK:004.5
COBISS.SI-ID:195236099 Novo okno
Opomba:Na ov.: Magistrska naloga : študijskega programa druge stopnje;
Datum objave v ReVIS:13.05.2024
Število ogledov:746
Število prenosov:12
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.05.2024

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:Charity is expressed daily through the various forms of support provided by individuals and charity organisations, which raise funds for those most in need. Large-scale charity campaigns are often advertised through different communication channels, but information about the campaigns themselves is scattered, and each organisation presents them differently to the public. To centralise charity campaigns in Slovenia, the master's thesis followed Donald Norman's methodology to design the user experience of a web portal of centralised charity campaigns in Slovenia. Through the implementation of all the steps of the methodology, we prototyped a web portal that would provide donors in Slovenia with a single-entry point to find information about charity campaigns and offer them the opportunity to donate, while opening an additional channel for charity campaigns to present their campaigns to the public.
Ključne besede:user experience, charity, donations, prototype, Donald Norman


Nazaj