Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:Dejavniki, ki vplivajo na obisk in zadovoljstvo z glasbenimi dogodki Kletka za mlade ter potencial za razvoj v blagovno znamko
Authors:ID Slabe, Jošt (Author)
ID Kerin Rozman, Katja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 5550$$zakljucno_delo.pdf (3,47 MB)
MD5: 6C57F75B8245107410B0F139142B26BF
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:KLETKA je projekt, ki od leta 2022 poteka v organizaciji Kluba škofjeloških študentov. Gre za serijo glasbenih dogodkov, na katerih se predvaja elektronska plesna glasba. Namen diplomskega dela je poglobiti razumevanje o potrebah ciljne publike glasbenih dogodkov KLETKE ter ugotoviti, kakšen potencial ima projekt za razvoj v blagovno znamko. Spletna raziskava, v kateri je sodelovalo 105 oseb, starih povprečno 21,2 leta, je pokazala, da so glavni razlogi za obisk tovrstnih dogodkov kolektivno vzdušje, druženje, sprostitev, poslušanje glasbe, duhovno zdravljenje, izboljšanje psihičnega počutja, oblika modernega rituala ipd.
Keywords:elektronska glasba, elektronsko glasbeni dogodki, zgodovina elektronske glasbe blagovna znamka, pripadnost blagovni znamki
Publisher:[J. Slabe]
Year of publishing:2023
PID:20.500.12556/ReVIS-10520 New window
COBISS.SI-ID:178577923 New window
UDC:339.138(043.3)
Publication date in ReVIS:15.05.2024
Views:457
Downloads:9
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back