Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:ANALIZA SPLETNIH OBJAV NA DRUŽBENIH OMREŽJIH TREH PRIZNANIH GLOBALNIH E-COMMERCE PODJETIJ
Authors:ID Mežič, Aleš (Author)
ID Podlogar, Črt (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 7049$$zakljucno_delo.pdf (2,25 MB)
MD5: B00AF73ACABBFB2B1B69B1F41CED06D5
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:V diplomskem delu analiziram tri globalna e-commerce podjetja, Shein, AboutYou in Fashionova, ter njihove marketinške pristope na Facebooku, Instagramu in TikToku. Analiza razkriva pomen družbenih omrežij za ta podjetja in njihov odziv na hitro rastoče tehnološko in socialno okolje. Facebook je med platformami najbolj uveljavljen, medtem, ko Instagram in TikTok postajata vse pomembnejša zaradi svojih inovativnih funkcij. Z uporabo premišljenih strategij in kakovostne vsebine lahko podjetja dosegajo več uporabnikov ter povečujejo prepoznavnost in prodajo preko organskih in plačanih objav.
Keywords:Družbena omrežja, marketing, marketinška orodja, objave na družbenih omrežjih, analiza.
Year of publishing:2024
PID:20.500.12556/ReVIS-10816 New window
Publication date in ReVIS:26.09.2024
Views:221
Downloads:4
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back