Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Strateška vloga trgovinskih letakov pri nakupnih odločitvah kupcev : magistrska naloga
Avtorji:ID Izlakar, Andreja (Avtor)
ID Raspor, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Izlakar,_A._(2024)._Strateska_vloga_trgovinskih_letakov_pri_nakupnih_odlocitvah_kupce.pdf (2,22 MB)
MD5: C5D8539C03A6C73F145FDB6E3A0CCD5A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FKPV - Fakulteta za komercialne in poslovne vede
Ključne besede:trgovinski letaki, oglaševanje, vedenje potrošnikov, magistrsko delo
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:A. Izlakar
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:120 str., 4 f. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-10859 Novo okno
UDK:659.1:025.172(043.2)
COBISS.SI-ID:210452483 Novo okno
Opomba:Mag. delo bolonjskega študijskega programa;
Datum objave v ReVIS:07.10.2024
Število ogledov:457
Število prenosov:3
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
IZLAKAR, Andreja, 2024, Strateška vloga trgovinskih letakov pri nakupnih odločitvah kupcev : magistrska naloga [na spletu]. Magistrsko delo. Celje : A. Izlakar. [Dostopano 12 maj 2025]. Pridobljeno s: https://revis.openscience.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=10859
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj