Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Izpis gradiva
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Naslov:Vloga vsebinskega marketinga pri gradnji prepoznavnosti blagovne znamke : magistrska naloga
Avtorji:ID Višnar, Maja (Avtor)
ID Vukasovič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf Visnar_Maja_-_magistrska_naloga.pdf (1,49 MB)
MD5: F4E5BAD58C8F7820D12237E617CB688E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:MFDPŠ - Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije
Ključne besede:vsebinski marketing, strategija, blagovna znamka, prepoznavnost, management znanj
Kraj izida:Celje
Kraj izvedbe:Celje
Založnik:M. Višnar
Leto izida:2024
Leto izvedbe:2024
Št. strani:IX, 64 str., [4] str. pril.
PID:20.500.12556/ReVIS-11017 Novo okno
UDK:339.1(043.2)
COBISS.SI-ID:214398467 Novo okno
Opomba:Mag. naloga magistrskega študijskega programa 2. stopnje Management znanja;
Datum objave v ReVIS:11.11.2024
Število ogledov:100
Število prenosov:2
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Nazaj