| Naslov: | Sodobni učni pristopi v baletnem izobraževanju ter njihova implementacija v plesnih programih Slovenije : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Študije plesnih umetnosti, Plesna pedagogika | 
|---|
 | Avtorji: | ID Germ, Ana (Avtor) ID Sečak, Svebor (Mentor) Več o mentorju...   |  
| Datoteke: |   Germ_Ana_md_2024.pdf (2,64 MB) MD5: E7A115461716A4FA91DE4B69C7AB4329
   
 | 
|---|
 | Jezik: | Slovenski jezik | 
|---|
 | Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga | 
|---|
 | Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo | 
|---|
 | Organizacija: | UAMEU - Univerza Alma Mater Europaea
  | 
|---|
 | Opis: | Ker se v baletnem izobraževanju še zmeraj srečujemo s tradicionalnimi in avtokratičnimi pristopi in metodami poučevanja, smo v prvem delu magistrskega dela opredelili sodobne učne pristope, metode in stile poučevanja in učenja, ki bi bili primerni za baletno izobraževanje v 21. stoletju. Med tradicionalnim (profesionalnim) in procesno usmerjenim modelom v plesnem izobraževanju smo izpostavili vmesni – integrirani model, med učnimi stili spekter reproduktivnih in produktivnih stilov ter med sodobnimi pristopi: holizem, inkluzijo, aktivno, izkustveno in reflektivno učenje, ustvarjalnost, samozavedanje, medpredmetno povezovanje, interdisciplinarnost in povezovanje z novo tehnologijo. Dodali smo tudi psiho-fizične smernice za varno vadbo kot pomembna načela pri poučevanju baleta v sodobnem času. V raziskovalnem delu nas je zanimalo, v kolikšni meri učitelji baleta v Sloveniji implementirajo opredeljene sodobne učne pristope, metode in stile poučevanja in učenja v svoj učni proces. Rezultati raziskave s pomočjo anketnega vprašalnika so pokazali, da v Sloveniji sicer ne prevladujejo več avtokratični in tradicionalni načini poučevanja, temveč da so učitelji v pristopih in metodah dela precej razdeljeni, nedosledni pri zasledovanju določenih konceptov ali omejeni skozi sistemsko ureditev plesnih programov. Slednje se je izkazalo tudi pri analizi praktičnega prikaza učne ure. | 
|---|
 | Ključne besede: | sodobni učni pristopi, učne metode, učni stili, baletno izobraževanje, vmesni – integrirani model | 
|---|
 | Kraj izida: | Maribor | 
|---|
 | Kraj izvedbe: | Maribor | 
|---|
 | Založnik: | A. Germ | 
|---|
 | Leto izida: | 2024 | 
|---|
 | Leto izvedbe: | 2024 | 
|---|
 | Št. strani: | [7] f., 65, [13] str. pril. | 
|---|
 | PID: | 20.500.12556/ReVIS-11408   | 
|---|
 | UDK: | 792.82:37.091.2(043.5) | 
|---|
 | COBISS.SI-ID: | 224737539   | 
|---|
 | Datum objave v ReVIS: | 31.01.2025 | 
|---|
 | Število ogledov: | 584 | 
|---|
 | Število prenosov: | 20 | 
|---|
 | Metapodatki: |       | 
|---|
 | 
  :
   | 
  
  Kopiraj citat | 
|---|
 
  |   |   | | Objavi na: |   | 
|---|
 
  
    
 
    Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
    podrobnosti ali sproži prenos.  |