Repository of colleges and higher education institutions

Show document
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Title:VPLIV KOGNITIVNIH PRISTRANSKOSTI NA VEDENJE UPORABNIKOV VODENIH ŠPORTNIH STORITEV
Authors:ID Lisjak, Žan (Author)
ID Trop, Katja (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf 10076$$zakljucno_delo.pdf (3,15 MB)
MD5: 6CA5C6E18257B8A1621ECC1B461FF6D5
 
Language:Slovenian
Work type:Bachelor thesis/paper
Organization:GeaCol - GEA College - Faculty of Entrepreneurship
Abstract:Na vedenje uporabnikov vodenih športnih storitev pomembno vplivajo različne oblike t. i. kognitivnih pristranosti. Cilj diplomskega dela je bil raziskati vpliv kognitivnih pristranskosti na izbiro vodenih športnih storitev, analizirati trženjske pristope slovenskih ponudnikov in podati priporočila ponudnikom vodenih športnih storitev za učinkovitejše komuniciranje s potrošniki na podlagi ugotovitev. Diplomsko delo v teoretičnem delu obravnava ključne kognitivne pristranskosti in njihove vplive na vedenje potrošnikov. Empirični del vključuje analizo rezultatov anketnega vprašalnika o vplivu kognitivnih pristranskosti na potrošnike in njihovem obnašanju, primerjavo vpliva kognitivnih pristranskosti med različnimi tipi vodenih vadb in prikaz izbranih primerov trženja slovenskih ponudnikov.
Keywords:kognitivne pristranskosti, športne storitve, vedenje, potrošniki, odločitve, vodene storitve, šport, vedenjska ekonomija.
Year of publishing:2025
PID:20.500.12556/ReVIS-12407 New window
Publication date in ReVIS:15.10.2025
Views:151
Downloads:2
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Back